Dat wordt dus niet aan Claire of Huub gevraagd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?
Hoe vaak heb je seks in de week?
Hou je nog van je ventje?
Of is hij weg bij jou?
Nou nou???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Mooiiiiiii op 08-09-2009 23:40:38 ]Love music!
Ja ,thats the questionquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
De vraag is wel, komen er livestream(s)?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat wordt dus niet aan Claire of Huub gevraagd.
Ik vind het allemaal vrij overdreven "dat er veel gevraagd wordt". Een enkeling doet dat ,maar het merendeel van de mensen die het goed met Huub en Claire voor hebben nietElk persoon die er om durft te vragen is al een te veel, vind ik. De fora/twitter etc. staan er vol van. Hoe duidelijk moet Huub zijn? Nee, ze gaan hier niet op in. A/ Omdat ze dan wel aan de gang kunnen blijven en B/ omdat we er geen fuck mee te maken hebben. En toch blijven sommigen trekken om informatie. Dan geeft Huub info, blijkt dat ook weer discutabel. So what's the point? Waarom zou ie überhaupt nog ergens op reageren. Heeft toch geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom vond ik het wel grappig om de vraag eens om te draaien.
[ Bericht 0% gewijzigd door Diamonds op 09-09-2009 00:18:56 ]Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
Zou dat wat zijn in het Pakistaans?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
De vraag is wel, komen er livestream(s)?
Het staat er niet vol van.Laat mij zien wat er allemaal op twitter en hyves gevraagd wordt.Ik vraag het ook niet.Maar als jong kind leren we "wie vraagt wordt overgeslagen" en later leren we"netjes" iets te vragen.Die enkeling die verder vraagt bedoeld het wellicht goed en sommige hypocrieten willen wel graag het antwoord weten.Die zijn misschien nog wel erger als de vraagstellers..Zou kunnen toch..quote:Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Elk persoon die er om durft te vragen is al een te veel. De fora/twitter ets. staan er vol van. Hoe duidelijk moet Huub zijn? Nee, ze gaan hier niet op in. A/ Omdat ze dan wel aan de gang kunnen blijven en B/ omdat we er geen fuck mee te maken hebben. En toch blijven sommigen trekken om informatie. Dan geeft Huub info, blijkt dat ook weer discutabel. So what's the point? Waarom zou ie überhaupt nog ergens op reageren. Heeft toch geen zin.
Daarom vond ik het wel grappig om de vraag eens om te draaien.
Maar welk bericht zou Boulevard dan gelezen hebben ,Het laatste bericht van Huub?.Ik zou dat ook weghalen maar dat is mijn idee.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef Diamonds het volgende:
Zou zomaar kunnen.Ik val overigens niet onder die groep. Neemt niet weg, dat het toch zo opgeblazen werd, dat Boulevard het nodig vond om het verifiëren. Dan vind ik het toch best ver gaan. Maar goed, meningen zijn daarover verdeeld en dat mag.
Omdat het ook allemaal wel meevalt dat gevraag.En die paar ,nou ja geen aandacht geven.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Diamonds het volgende:
Me don't know, but me don't care anyway. Ik heb het hier gelezen, maar verder is mij hierover niets bekend. Hoeft ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: trouwens ,eerder schreef je :de fora ,twitter staan er vol vanp woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Diamonds het volgende:
Me don't know, but me don't care anyway. Ik heb het hier gelezen, maar verder is mij hierover niets bekend. Hoeft ook niet
: en nu heb je alleen hier iets gelezen.Meelullen noemen ze dat ook wel..
Love music!
Nee joh, ik doel hiermee op dat van Boulevard. Denk toch dat je een brilleke moet aanschaffen. Daar hebben ze ook hele Mooiiiiiiiiie van hoor.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
: en nu heb je alleen hier iets gelezen.Meelullen noemen ze dat ook wel..![]()
En je bedoeld het goedquote:Op woensdag 9 september 2009 01:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kijk er toch heel anders tegen aan. Het is maar net hoe je dingen op een rijtje zet.
Nee we hebben niets te maken met privé aangelegenheden van Huub en/of Claire. En als ze Sophie uit de aandacht willen houden is dat ook hun goed recht. Maar dat er praatjes de wereld in komen en (verkeerde) conclusies worden getrokken is geheel en al te wijten aan Claire. Dat Huub er dan uiteindelijk toch maar een uitspraak/verklaring voor geeft, maakt dat hij de zwarte piet krijgt toebedeeld. Claire deelt haar zwangerschap en bevalling met de volgers. Plaatst daarna foto's van Sophie en schrijft enthousiaste blogs over haar gevoelens en wederwaardigheden. Huub ondertussen blogd en twittert ook lekker door, maar is al snel weer in de ban van werken, met af en toe een opmerking over zijn vaderschap. Claire wekt met haar enthousiaste blogs de indruk dat ze haar volgers regelmatig op de hoogte zal houden. Maar tegen de tijd dat Claire ook haar werkende bestaan weer zou oppakken wordt en blijft het ijzig stil. Volgers, die ook nog eens klanten zijn, vragen of ze al weer aan het werk gaat en wanneer ze weer bij haar terecht kunnen. Maar er komt geen antwoord. En ondertussen blogd en twittert Huub over uitjes, bbq's enz. Een nogal uithuizig leven. Ik vind het niet zo verwonderlijk dat er dan (verkeerde) conclusies worden getrokken of op zijn minst vragen rijzen. Daar bovenop een krabbel van een boze klant die voor een gesloten deur staat, en de telefoon is afgesloten. De krabbel wordt verwijderd, er wordt wel een filmpje van neefje Sem geplaatst, maar verder geen woord. Ik vind dat erg onprofessioneel van Claire. Ik heb uit opmerkingen begrepen dat de kapster er niet meer is, dat de nagelstyliste er niet meer is. Als Claire door haar zwangerschap en bevalling een personeelsprobleem heeft gekregen, waardoor de zaak voor onbepaalde tijd gesloten is, is dat heel vervelend. Maar het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Dat soort dingen kunnen gebeuren. En het valt zeker niet mee om een pas begonnen zaak weer op zijn poten te zetten. Maar het is wel onprofessioneel om je klanten in het ongewisse te laten. En doet je zaak zeker geen goed. Dat is namelijk geen privékwestie maar een zakelijke kwestie. Het is een kleine moeite om een mededeling te doen. Al is het maar "het gaat goed met ons en binnenkort meer over de zaak" o.i.d.
Dit is geen roddel maar een mening en advies van iemand die ook een zaak heeft gehad.
En een ander is bang voor spinnenquote:Op woensdag 9 september 2009 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
Serieus ik vind dat in de gaten houden wat ze allemaal wel of niet doen echt eng!
hoezo niet meer in de media ?????quote:Op woensdag 9 september 2009 09:14 schreef Margo37 het volgende:
Huub heeft ervoor gekozen om te bloggen, hyven en weet ik veel wat nog meer.
Mensen die hem en Claire hebben gevolgd stellen ook vragen, wat Huub daarmee doet is uiteraard aan hem en kan me voorstellen dat hij het soms beu is maar speculaties krijg je toch wel.
Vertel eens Huub wat heb je te verbergen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |