abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72568555
De vraag is wel, komen er livestream(s)?
pi_72569436
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?
Hoe vaak heb je seks in de week?
Hou je nog van je ventje?
Of is hij weg bij jou?
Nou nou???
Dat wordt dus niet aan Claire of Huub gevraagd.
Ik vind het allemaal vrij overdreven "dat er veel gevraagd wordt". Een enkeling doet dat ,maar het merendeel van de mensen die het goed met Huub en Claire voor hebben niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mooiiiiiii op 08-09-2009 23:40:38 ]
Love music!
pi_72569485
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
Ja ,thats the question
Love music!
pi_72570636
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:35 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Dat wordt dus niet aan Claire of Huub gevraagd.
Ik vind het allemaal vrij overdreven "dat er veel gevraagd wordt". Een enkeling doet dat ,maar het merendeel van de mensen die het goed met Huub en Claire voor hebben niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk persoon die er om durft te vragen is al een te veel, vind ik. De fora/twitter etc. staan er vol van. Hoe duidelijk moet Huub zijn? Nee, ze gaan hier niet op in. A/ Omdat ze dan wel aan de gang kunnen blijven en B/ omdat we er geen fuck mee te maken hebben. En toch blijven sommigen trekken om informatie. Dan geeft Huub info, blijkt dat ook weer discutabel. So what's the point? Waarom zou ie überhaupt nog ergens op reageren. Heeft toch geen zin.

Daarom vond ik het wel grappig om de vraag eens om te draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Diamonds op 09-09-2009 00:18:56 ]
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_72570730
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:13 schreef cobain1994 het volgende:
Zou dat wat zijn in het Pakistaans?
pi_72570788
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:13 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Elk persoon die er om durft te vragen is al een te veel. De fora/twitter ets. staan er vol van. Hoe duidelijk moet Huub zijn? Nee, ze gaan hier niet op in. A/ Omdat ze dan wel aan de gang kunnen blijven en B/ omdat we er geen fuck mee te maken hebben. En toch blijven sommigen trekken om informatie. Dan geeft Huub info, blijkt dat ook weer discutabel. So what's the point? Waarom zou ie überhaupt nog ergens op reageren. Heeft toch geen zin.

Daarom vond ik het wel grappig om de vraag eens om te draaien.
Het staat er niet vol van.Laat mij zien wat er allemaal op twitter en hyves gevraagd wordt.Ik vraag het ook niet.Maar als jong kind leren we "wie vraagt wordt overgeslagen" en later leren we"netjes" iets te vragen.Die enkeling die verder vraagt bedoeld het wellicht goed en sommige hypocrieten willen wel graag het antwoord weten.Die zijn misschien nog wel erger als de vraagstellers..Zou kunnen toch..
Love music!
pi_72570878
Zou zomaar kunnen. Ik val overigens niet onder die groep. Neemt niet weg, dat het toch zo opgeblazen werd, dat Boulevard het nodig vond om het verifiëren. Dan vind ik het toch best ver gaan. Maar goed, meningen zijn daarover verdeeld en dat mag.
pi_72570999
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:24 schreef Diamonds het volgende:
Zou zomaar kunnen. Ik val overigens niet onder die groep. Neemt niet weg, dat het toch zo opgeblazen werd, dat Boulevard het nodig vond om het verifiëren. Dan vind ik het toch best ver gaan. Maar goed, meningen zijn daarover verdeeld en dat mag.
Maar welk bericht zou Boulevard dan gelezen hebben ,Het laatste bericht van Huub?.Ik zou dat ook weghalen maar dat is mijn idee. Veel mensen lezen dat ook,dus nog meer speculaasjes
Love music!
pi_72571122
Me don't know, but me don't care anyway. Ik heb het hier gelezen, maar verder is mij hierover niets bekend. Hoeft ook niet.
pi_72571281
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Diamonds het volgende:
Me don't know, but me don't care anyway. Ik heb het hier gelezen, maar verder is mij hierover niets bekend. Hoeft ook niet.
Omdat het ook allemaal wel meevalt dat gevraag.En die paar ,nou ja geen aandacht geven.
SPOILER
Edit: trouwens ,eerder schreef je :de fora ,twitter staan er vol van
p woensdag 9 september 2009 00:34 schreef Diamonds het volgende:
Me don't know, but me don't care anyway. Ik heb het hier gelezen, maar verder is mij hierover niets bekend. Hoeft ook niet

: en nu heb je alleen hier iets gelezen.Meelullen noemen ze dat ook wel..
Love music!
pi_72571527
quote:
Op woensdag 9 september 2009 00:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

: en nu heb je alleen hier iets gelezen.Meelullen noemen ze dat ook wel..
Nee joh, ik doel hiermee op dat van Boulevard. Denk toch dat je een brilleke moet aanschaffen. Daar hebben ze ook hele Mooiiiiiiiiie van hoor.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:01:10 #162
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72571603
Ik kijk er toch heel anders tegen aan. Het is maar net hoe je dingen op een rijtje zet.
Nee we hebben niets te maken met privé aangelegenheden van Huub en/of Claire. En als ze Sophie uit de aandacht willen houden is dat ook hun goed recht. Maar dat er praatjes de wereld in komen en (verkeerde) conclusies worden getrokken is geheel en al te wijten aan Claire. Dat Huub er dan uiteindelijk toch maar een uitspraak/verklaring voor geeft, maakt dat hij de zwarte piet krijgt toebedeeld. Claire deelt haar zwangerschap en bevalling met de volgers. Plaatst daarna foto's van Sophie en schrijft enthousiaste blogs over haar gevoelens en wederwaardigheden. Huub ondertussen blogd en twittert ook lekker door, maar is al snel weer in de ban van werken, met af en toe een opmerking over zijn vaderschap. Claire wekt met haar enthousiaste blogs de indruk dat ze haar volgers regelmatig op de hoogte zal houden. Maar tegen de tijd dat Claire ook haar werkende bestaan weer zou oppakken wordt en blijft het ijzig stil. Volgers, die ook nog eens klanten zijn, vragen of ze al weer aan het werk gaat en wanneer ze weer bij haar terecht kunnen. Maar er komt geen antwoord. En ondertussen blogd en twittert Huub over uitjes, bbq's enz. Een nogal uithuizig leven. Ik vind het niet zo verwonderlijk dat er dan (verkeerde) conclusies worden getrokken of op zijn minst vragen rijzen. Daar bovenop een krabbel van een boze klant die voor een gesloten deur staat, en de telefoon is afgesloten. De krabbel wordt verwijderd, er wordt wel een filmpje van neefje Sem geplaatst, maar verder geen woord. Ik vind dat erg onprofessioneel van Claire. Ik heb uit opmerkingen begrepen dat de kapster er niet meer is, dat de nagelstyliste er niet meer is. Als Claire door haar zwangerschap en bevalling een personeelsprobleem heeft gekregen, waardoor de zaak voor onbepaalde tijd gesloten is, is dat heel vervelend. Maar het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Dat soort dingen kunnen gebeuren. En het valt zeker niet mee om een pas begonnen zaak weer op zijn poten te zetten. Maar het is wel onprofessioneel om je klanten in het ongewisse te laten. En doet je zaak zeker geen goed. Dat is namelijk geen privékwestie maar een zakelijke kwestie. Het is een kleine moeite om een mededeling te doen. Al is het maar "het gaat goed met ons en binnenkort meer over de zaak" o.i.d.

Dit is geen roddel maar een mening en advies van iemand die ook een zaak heeft gehad.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_72571824
Dat is wat anders. Zakelijk gezien is dat niet geheel verstandig. Maar misschien heeft de zaak op dit moment geen prioriteit? Je leven verandert behoorlijk met een kleine, zeker als het tamelijk onverwachts komt. Dat heb ik begrepen tenminste. Als klant kun je natuurlijk ook gewoon denken: dan maar naar een ander. En punt er achter. Of je wacht gewoon af. Ligt er maar net aan, wat je zelf wilt. Desondanks blijf ik vinden, dat niemand er iets mee te maken heeft wat er werkelijk aan de hand is. Wel verstandig inderdaad om een mededeling over de zaak te doen, wil je het voortbestaan garanderen. Dat is waar.
  woensdag 9 september 2009 @ 01:21:08 #164
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72571901
De zaak zou zeker wel prioriteit moeten hebben. Hoe hard het ook is. De huur van het pand eventuele lease van inventaris etc. gaat wel gewoon door.
Snooker is top!!!
pi_72571963
In onze ogen en situatie wel ja. Maar of dat bij hen ook nog prioriteit heeft, dat kunnen we niet weten toch?
pi_72572030
Ik ga nog effe wat werken. Toedeloe
pi_72572100
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:01 schreef sunny16947 het volgende:
Ik kijk er toch heel anders tegen aan. Het is maar net hoe je dingen op een rijtje zet.
Nee we hebben niets te maken met privé aangelegenheden van Huub en/of Claire. En als ze Sophie uit de aandacht willen houden is dat ook hun goed recht. Maar dat er praatjes de wereld in komen en (verkeerde) conclusies worden getrokken is geheel en al te wijten aan Claire. Dat Huub er dan uiteindelijk toch maar een uitspraak/verklaring voor geeft, maakt dat hij de zwarte piet krijgt toebedeeld. Claire deelt haar zwangerschap en bevalling met de volgers. Plaatst daarna foto's van Sophie en schrijft enthousiaste blogs over haar gevoelens en wederwaardigheden. Huub ondertussen blogd en twittert ook lekker door, maar is al snel weer in de ban van werken, met af en toe een opmerking over zijn vaderschap. Claire wekt met haar enthousiaste blogs de indruk dat ze haar volgers regelmatig op de hoogte zal houden. Maar tegen de tijd dat Claire ook haar werkende bestaan weer zou oppakken wordt en blijft het ijzig stil. Volgers, die ook nog eens klanten zijn, vragen of ze al weer aan het werk gaat en wanneer ze weer bij haar terecht kunnen. Maar er komt geen antwoord. En ondertussen blogd en twittert Huub over uitjes, bbq's enz. Een nogal uithuizig leven. Ik vind het niet zo verwonderlijk dat er dan (verkeerde) conclusies worden getrokken of op zijn minst vragen rijzen. Daar bovenop een krabbel van een boze klant die voor een gesloten deur staat, en de telefoon is afgesloten. De krabbel wordt verwijderd, er wordt wel een filmpje van neefje Sem geplaatst, maar verder geen woord. Ik vind dat erg onprofessioneel van Claire. Ik heb uit opmerkingen begrepen dat de kapster er niet meer is, dat de nagelstyliste er niet meer is. Als Claire door haar zwangerschap en bevalling een personeelsprobleem heeft gekregen, waardoor de zaak voor onbepaalde tijd gesloten is, is dat heel vervelend. Maar het is niet iets waar je je voor hoeft te schamen. Dat soort dingen kunnen gebeuren. En het valt zeker niet mee om een pas begonnen zaak weer op zijn poten te zetten. Maar het is wel onprofessioneel om je klanten in het ongewisse te laten. En doet je zaak zeker geen goed. Dat is namelijk geen privékwestie maar een zakelijke kwestie. Het is een kleine moeite om een mededeling te doen. Al is het maar "het gaat goed met ons en binnenkort meer over de zaak" o.i.d.

Dit is geen roddel maar een mening en advies van iemand die ook een zaak heeft gehad.
En je bedoeld het goed
Love music!
  woensdag 9 september 2009 @ 01:43:25 #168
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_72572177
Serieus ik vind dat in de gaten houden wat ze allemaal wel of niet doen echt eng!
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_72572218
quote:
Op woensdag 9 september 2009 01:43 schreef Suikeroom het volgende:
Serieus ik vind dat in de gaten houden wat ze allemaal wel of niet doen echt eng!
En een ander is bang voor spinnen
en ondertussen wel benieuwd zijn naar een eventuele reactie van Huub,hypocriet vind ik dat

[ Bericht 8% gewijzigd door Mooiiiiiii op 09-09-2009 01:53:52 ]
Love music!
  woensdag 9 september 2009 @ 01:50:13 #170
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_72572237
Ach weet je suikeroom, het is maar wat je onder inde gaten houden verstaat. Misschien zouden mensen in het algemeen elkaar wat meer in de gaten moeten houden. Wordt het weer wat socialer.
Snooker is top!!!
pi_72574100
Huub heeft ervoor gekozen om te bloggen, hyven en weet ik veel wat nog meer.
Mensen die hem en Claire hebben gevolgd stellen ook vragen, wat Huub daarmee doet is uiteraard aan hem en kan me voorstellen dat hij het soms beu is maar speculaties krijg je toch wel.

Vertel eens Huub wat heb je te verbergen?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_72574312
quote:
Op woensdag 9 september 2009 09:14 schreef Margo37 het volgende:
Huub heeft ervoor gekozen om te bloggen, hyven en weet ik veel wat nog meer.
Mensen die hem en Claire hebben gevolgd stellen ook vragen, wat Huub daarmee doet is uiteraard aan hem en kan me voorstellen dat hij het soms beu is maar speculaties krijg je toch wel.

Vertel eens Huub wat heb je te verbergen?
hoezo niet meer in de media ?????
het is alleen maar stil aan de overkant .
, waar rook is is vuur !
niet meer op twitter maar van armoe maar op Hyve,s
Huub (11406).

gisteren, 16:02he die tim, kwam op je hyves en d8 ff krabbelen! Hoe is het met je? grtz H
  woensdag 9 september 2009 @ 11:13:32 #173
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_72576571
Heb even op de website van Studio Claire gekeken, maar die is al maanden niet meer bijgewerkt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_72577195
die huub die zorgt weer voor aandacht
wand zonder media aandacht kan hij niet
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 9 september 2009 @ 11:43:58 #175
241662 Jian
Well, well, well
pi_72577426
Papa Recourt ziet/zag in zijn kleine meisje waarschijnlijk een dynamische zakenvrouw. Ouderliefde maakt tenslotte maar al te vaak blind.... Maar alhoewel een eigen bedrijf runnen op papier best interessant staat, vraagt het in de praktijk vaak iets meer als "papa's lieve kleine meid" zijn.
Maar, what the heck, Claire maakt haar eigen dromen nu waar , ... ze heeft ze waarschijnlijk al vanaf het moment dat ze haar 1e poppenhuisje kreeg. En ze heeft ondertussen al bij elkaar gespaard; een boterbriefje, een mannetje, een huisje, zal vast wel een boompje bij staan en nu een babytje ...... en ze is nog niet uitgedroomd, .. wat dacht u van een stationwagen met Maxi Cosi bijvoorbeeld
En nu maar afwachten of het e.e.a. op de lange termijn past binnen Huub zijn dromen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')