quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef FANN het volgende:
skattie hoe is het met je topic ?????
ga goe ???
Gemiep , heisa, verhuizen en toen was er al zo'n topic.quote:
oh.....quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[..]
Gemiep , heisa, verhuizen en toen was er al zo'n topic.![]()
Bedoel je daarmee dat je denkt dat Huub Claire heeft geloosd?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat me opvalt? Dat Huub echt nergens meer op reageerd, is het toch dan waar dat hij en clair uit elkaar zijn, het zou me ook niets vebazem, eigenlijk is het een looser
Ik denk dat ie EINDELIJK verstandig is geworden, waarom in godsnaam zou hij op al die onzinquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
weet je wat me opvalt? Dat Huub echt nergens meer op reageerd, is het toch dan waar dat hij en clair uit elkaar zijn, het zou me ook niets vebazem, eigenlijk is het een looser
Jah, wat zij zegt, "get a life", ga wat nuttigs doen .............................. oude filmpjes plaatsen ofzo !quote:Op zaterdag 12 september 2009 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ie EINDELIJK verstandig is geworden, waarom in godsnaam zou hij op al die onzin
moeten reageren..
get a life !!
Ik zit net even naar jouw eigen site te kijken. Jij bent toch zo van de "here" en de bijbel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Ja eej, Huub is dan ook de duivel hequote:Op zaterdag 12 september 2009 13:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik zit net even naar jouw eigen site te kijken. Jij bent toch zo van de "here" en de bijbel.
Misschien zou je die eens goed moeten lezen, want uit je berichten hier straalt nou niet precies naastenliefde uit.
Estherdv zaterdag 12 september 2009 – Romeinen 15:1-2Wij, de sterken, moeten de zwakken in hun kwetsbaarheid helpen en niet ons eigen belang dienen. Laat ieder van ons zich richten op het belang van de ander, op wat goed en opbouwend voor hem is. -- Romeinen 15:1-2quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Schoongeveegd.quote:Op zaterdag 12 september 2009 06:12 schreef PC eend het volgende:
De razende hulpmod die dmv schoonveeg-acties het topic kwam redden , begint nu zelf offtopic youtubes te spammen
Ik had aan jou ook wat vragen gesteld. Zie hieronder:quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:41 schreef Estherdv het volgende:
Maar die beantwoord jij ook niet? Ben jij dan ook een looser? Of is jouw ventje dan ook bij jou weg?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wat heb jij op je bankrekening(en) staan, Estherdv?
Hoe vaak heb je seks in de week?
Hou je nog van je ventje?
Of is hij weg bij jou?
Nou nou???
quote:
Wat is er mis met het ambachtelijke dwergwerpenquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:36 schreef Jian het volgende:
"Laat hem die zonder zonde is de eerste steen naar Huub werpen" (Joh. 8:7)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:04 schreef PC eend het volgende:
Een stelletje godsdienstwaanzinnigen is nog meer net waar het dit topic aan ontbrak![]()
"Smeed je ploegijzers maar om tot zwaarden en je snoeimessen tot speren" (Joël 4:10)![]()
Het verschil is dat Esther zichzelf nooit heeft geprofileerd als een exhibitionist en Huub wel. Niet alleen anderhalf jaar lang met zijn snuit op streams en tv, maar ook daarna via websites, fora, twitter, etc.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:44 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Ik had aan jou ook wat vragen gesteld. Zie hieronder:
[..]
Maar die beantwoord jij ook niet? Ben jij dan ook een looser? Of is jouw ventje dan ook bij jou weg?
Hij heeft toch een paar dagen geleden al gereageerd op de "geruchten"?quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het verschil is dat Esther zichzelf nooit heeft geprofileerd als een exhibitionist en Huub wel. Niet alleen anderhalf jaar lang met zijn snuit op streams en tv, maar ook daarna via websites, fora, twitter, etc.
Het is dan ook niet gek dat mensen er vraagtekens bij gaan plaatsen als er ineens onaangekondigd een algehele informatiestop is. Dit gecombineerd met allerlei geruchten lijdt ertoe dat er de meest wilde verhalen ontstaan. Ook die verhalen worden niet of nauwelijks ontkracht: de stilte is oorverdovend.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat is er mis met het ambachtelijke dwergwerpen
Hij die zonder zonde is werpe de eerste huub
jah.. geinig waren diie héquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, wat zij zegt, "get a life", ga wat nuttigs doen .............................. oude filmpjes plaatsen ofzo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |