abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2000 @ 15:15:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_247335
Ok, eindelijk is de site zo'n beetje zo als ik hem wou hebben.

Meteen maar 2 MP3's er opgezet. Nog niet van interviews maar van liedjes die over een bus gaan

Tevens de eerste foto van de chauffeur van De Bus en nog een paar bus foto's

Van de week de eerste gesproken mp3 die over de bus gaat
http://go.to/Debus

Nu nog hopen dat het nog een beetje een aardig programma wordt wanneer De Bus eenmaal gaat rijden en de live beelden op internet komen.

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_247336
Zo de eerste interview mp3 staat ook op de site.

Het gaat om een interview met Big-Brother Bart door Rob Stenders en Fred Siebbelink op Radio 3. In dit interview heeft Bart het over De Bus en geeft tips voor mogelijke kandidaten. De mp3 is 1.8 MB (64 kbs sample) en duurt 3 minuten
http://home.multiweb.nl/~eldo/debus

Rob

pi_247337
Ik wil niet lullig doen of zo, qua informatie is je site goed, maar christus te paard man: DE HELFT WERKT NIET.... probeer is een java-SCRIPT in plaats van de hele site met van die irritante trage en 9 van de 10 keer crashende applets te doen!!!!

Sorry hoor, maar het is behoorlijk irri en nogal zonde van een informatief goeie site.

Grtz,

MiRRoRMaN
Zorg dat ie beter wordt dan die van Lost Boys en laat die gasten es zien dat thuis freubelaars 6543659054369 keer betere sites maken.

vrijdag 4 februari 2000 @ 12:12:00 #4
272 R@b
No-nonsens
pi_247338
?????

Bij mij werkt het perfekt. Wat is er dan precies fout ?? Een kennis waar ik gisteren gekeken heb heeft ook geen probleem. Hoe kan het dan dat er iets niet werkt ??

Die popups werken toch met javascript

Uitleg please

vrijdag 4 februari 2000 @ 21:05:00 #5
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_247339
nou r@b
ik vind dat al jou site's goed werken en er mooi uitzien
en bij mij werkt het allemaal

ik zou zeggen ga zo door !

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
pi_247340
quote:
op 02-04-2000 om 12:12 PM schreef R@b het volgende:
?????

Bij mij werkt het perfekt. Wat is er dan precies fout ?? Een kennis waar ik gisteren gekeken heb heeft ook geen probleem. Hoe kan het dan dat er iets niet werkt ??

Die popups werken toch met javascript

Uitleg please

Check je browser maar eens uit, geeft bij elke pagina:

'Done, but with errors'

En ik heb het op de volgende machines geprobeerd met hetzelfde resultaat:

1 P200, 64 mb, met zowel Explorer als Netscape 5.0

1 P3, 128 mb, met zowel Explorer als Netscape 5.0

1 P133, 16 mb, met Explorer 4.0

1 iMac (Net 1 model voor het huidige DVD model) met Explorer 5.0 en Netscape 5.0

Allen gaven dezelfde errors, de helft werkt gewoon niet met name die applet knopjes, kan je echt aanraden dat met java scripts te doen i.p.v. applets bij trage modems gaat dat ook veel sneller. Voorbeeld: http://www.dramah.dts.nl

Succes!

Grtz,

MiRRoRMaN.

zondag 6 februari 2000 @ 03:32:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_247341
R@b,

Heb je site net ff bekeken, snel het interview met Bart gedownload (). Thanx!

Alles werkt bij mij en het ziet er goed uit. Weet nog niet of ik de Bus wil volgen, maar heb je site voor de zekerheid al even gebookmarkt... keep up the good work!

dinsdag 8 februari 2000 @ 09:59:00 #8
272 R@b
No-nonsens
pi_247342
quote:
op 02-06-2000 om 03:32 AM schreef w.o.r. o.a het volgende:
Weet nog niet of ik de Bus wil volgen, !

Tja dat weet ik zelf ook niet. Toevallig gisteravond eens de uitzending helemaal bekeken, wat een ellende. Het stelt nog niets voor tot nu toe, veel te uitgesponnen dat hele voorstellen van alle deelnemers.

Maar goed, net toch maar even de foto's van de kandidaten van vandaag toegevoegd, weer 3 jonge (knappe) meiden dit keer. je mag wel kiezen, maar alleen uit dezelfde types.
http://home.multiweb.nl/~eldo/debus

pi_247343
Ik krijg inderdaad ook overal "done , but with errors on page"
En een paar type foutjes

Site ziet er wel leuk uit overigens

pi_247344
quote:
op 02-04-2000 om 10:43 AM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik wil niet lullig doen of zo, qua informatie is je site goed, maar christus te paard man: DE HELFT WERKT NIET.... probeer is een java-SCRIPT in plaats van de hele site met van die irritante trage en 9 van de 10 keer crashende applets te doen!!!!

Sorry hoor, maar het is behoorlijk irri en nogal zonde van een informatief goeie site.

Grtz,

MiRRoRMaN
Zorg dat ie beter wordt dan die van Lost Boys en laat die gasten es zien dat thuis freubelaars 6543659054369 keer betere sites maken.

MeeRHoeR Ranzige rukker.
Ik ben blij dat je weer Internet hebt in dat BigMother huisje
of heb ik gewoon de verkeerde URL in de gaten gehouden

maar eeeeeeeeh ga ff niet zitten klagen over de actuele site van R@B die van jou is gewoon al 3 maanden het zelfde
op 2 posts na ik je guestbook

Hoe is nou weer helemaal terug met het enige echte onvervalste OERHOER Commentaar ???

pi_247345
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan er niks moois aan vinden....een paar slechte screenshots van TV en verder een beetje info wat rechtstreeks van de officieele SBS6 pagina's gecopieerd is.

Verder inderdaad allemaal fouten op de pagina en scripts die niet of slecht werken.

Niet de moeite van het bezoeken waard.

Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  woensdag 9 februari 2000 @ 19:06:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_247346
He lucky nog steeds haatdragend uit het BB Forum ???

Enne.... niet meer bezoeken dan mijn site

Het gaat per slot van rekening alleen om de mp3's, mooie sites bouwen laat ik aan anderen over

pi_247347
Hoezo haatdragend ? Ik kan mij niet herrineren dat ik je eerder zou hebben gesproken ofzo ?!?
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
  donderdag 10 februari 2000 @ 01:24:00 #14
51 Wim C
Laat 4 koeien grazen!
pi_247348
Ik vind het een goed uitziende site en krijg al helemaal geen errors.
Ik heb net op allmaal verschillende computers op mijn werk gekeken en allemaal het zelfde error vrij.
Mischien ligt het wel aan hun computer
once a tweaker Always a tweaker

pi_247349
Bij het doorklikken op de foto van de bus zegt E5.0 "Dit programma heeft een ongeldige...enz" Details Kernel32.DLL
pi_247350
R@B,

Ik had gelukkig geen problemen, ziet er weer goed uit.
Bedankt.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zondag 13 februari 2000 @ 23:04:00 #17
272 R@b
No-nonsens
pi_247351
quote:
op 02-13-2000 om 09:17 PM schreef area51 het volgende:
Bij het doorklikken op de foto van de bus zegt E5.0 "Dit programma heeft een ongeldige...enz" Details Kernel32.DLL

Ja dat is me bekend alleen weet ik niet waar het aasn ligt. Mijn browser geeft die foutmelding niet, maar gisteren was ik bij een kennis en die had het ook. Maar als je gewoon doorklikt dan werkt het toch ? althans bij die kennis wel.

Mocht er iemand zijn die het probleem ziet in de broncode (mirrorman ??) email me dan even, ik ben zelf geen expert in het bouwen van sites, helaas.

Overigens is de officiele site van SBS6 zo traag als bagger bij mij, en dat zijn dan nog wel proffesionals nou ja beginners problemen wellicht ??

Rob

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')