quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:54 schreef Dropdown het volgende:
Dus je kwam terug en opende een topic.
Dus je kwam terug en opende een topic. Spannende vakantie
Maar je wist het al van tevoren, daarom is je klacht vreemd/niet terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ja, want als ik naar Turkije ga dan doe ik dat om naar achtergrond geluiden te luisteren
De vakantie verder was prachtig enzo. En niet bepaald goedkoop...
Het was een detail dat mij irriteerde. Lief dagboek.....
Ik was het vergeten en werd opnieuw verrastquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar je wist het al van tevoren, daarom is je klacht vreemd/niet terecht.
Nietes, want TS zei dat hij schrok.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar je wist het al van tevoren, daarom is je klacht vreemd/niet terecht.
In 2007 schrok hij. Deze zomer ging hij weer.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nietes, want TS zei dat hij schrok.
Wel even bij de les blijven he.
Ja, maar dat is je eigen schuld.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was het vergeten en werd opnieuw verrasten al wist ik het wel nog, kan ik me daar dan niet aan storen?
Nouja, ik ben met m'n ouders op vakantie geweestquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In 2007 schrok hij. Deze zomer ging hij weer.
Wel even bij de les blijven, hè?
[..]
Ja, maar dat is je eigen schuld.
Uiteraard kan dat, maar dat is net zoals je storen aan de warmte als je naar één of ander land in Afrika gaat. Het was je vakantie, dus die kon je ook ergens anders plannen.
Neequote:Op maandag 31 augustus 2009 01:07 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik was het vergeten en werd opnieuw verrasten al wist ik het wel nog, kan ik me daar dan niet aan storen?
Die kerkklokken duren hooguit een minuut. Dat imam geluid duurt veel langer en is harder. Ik vind de tijd weten handiger dan weten wanneer ik moet bidden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:23 schreef hetizmij het volgende:
Hier maken de kerken toch ook altijd kabaal om het uur. En dat is om je de tijd te vertellen, dan vind ik een oproep tot gebed nog wel iets nuttiger.
Echwelquote:
Dat vind jij ja. Andere mensen vinden dat weer niet. Of moeten we alles eraan doen om meneer naar zijn zin te maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Die kerkklokken duren hooguit een minuut. Dat imam geluid duurt veel langer en is harder. Ik vind de tijd weten handiger dan weten wanneer ik moet bidden.
[..]
Zeik eens niet of open je eigen topic.quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:36 schreef Rimas het volgende:
[..]
Dat vind jij ja. Andere mensen vinden dat weer niet. Of moeten we alles eraan doen om meneer naar zijn zin te maken.
Ik klaag ook! Alleen dan over jou, precies waar de KLB voor bedoeld is toch? klagen!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zeik eens niet of open je eigen topic.
KLB is gemaakt om je klachten te kunnen delen, en het zal me worst wezen of jij het eens bent met die klacht of niet.
Lees beter bosmongool: open je eigen topic.quote:Op maandag 31 augustus 2009 02:20 schreef Rimas het volgende:
[..]
Ik klaag ook! Alleen dan over jou, precies waar de KLB voor bedoeld is toch? klagen!
Dus je kwam terug en opende een topic. Spannende vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |