Ach, ik ben vorige week ruim een half uur in bed gaan liggen tijdens werktijd en had niet eens een jetlagquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
dan ben ik helemaal gerustgesteld
denk ik, hoe typisch om aan productiviteit te denken, een Thai of Indier zou dat niet in z'n hoofd halen , begrijpu?
Is dit alles?quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:06 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom in de SC van het travelforum!
Ik had het ook bij alleen welkom kunnen laten. Aan duidelijkheid dus geen gebrek.quote:
Leuk voor jequote:Op maandag 31 augustus 2009 01:55 schreef flipsen het volgende:
Wat niet dramatisch is, en daarom ook nog steeds geen vakantie gehad, is dat het lijkt dat de Nederlandse vakantievierder weer vertrouwen heeft in de economie. De aanvragen stromen letterlijk binnen, ik heb het te druk!
In het Zuiden is het gewoon nog vakantie hoorquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:51 schreef Thetallguy het volgende:
Merk weer goed dat de vakanties voorbij zijn inderdaad zo in de ochtendspitstreinen
Ook dat, naast mijn ouders en broertje komen er opeens nog een neef en een nicht met haar man. De neef voor 1 week, helemaal gek geworden die gozerquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:13 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Leuk voor jeNiet allemaal bruiloftsgasten?
Van en naar Utrecht ook vanwege de hele spoorsector en de Rabobank.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:16 schreef k_man het volgende:
Van en naar Den Haag vaak wel (rijksambtenaren....).
Zolang het maar vol zit en niet staat is het toch OK?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van en naar Utrecht ook vanwege de hele spoorsector en de Rabobank.
Eigenlijk zit in de spits de 1e klas overal wel net vol. Daarbuiten is het altijd erg prettig reizen.
Precies. Net als in Engeland en Duitsland, waar het ook altijd precies vol zit en er niet onnodig lege stoelen van A naar B gaan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef Fogel het volgende:
Zolang het maar vol zit en niet staat is het toch OK?
Wanneer ga je?quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Hik het volgende:
Hi! Ook weer terug...
Afgelopen weekend een dagje naar Maastricht geweest voor Preuvenemint. Leuk en lekker!
En om nu maar even aan de realliteit van alledag te ontsnappen zit in nu aan de telefoon met Vliegtarieven om te kijken naar tickets AMS-San José-Panama-AMS (met een voorkeur voor een stopover in NY, vandaar de telefoon)
December. Een echte stopover in NY gaat waarschijnlijk niet lukken en in deze periode ook geen award ticket (logische conclusie is dan die award miles te gebruiken voor tickets NY op een later tijdstipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |