Ook nog zo iets, dat ik mezelf uit moet gaan schrijven waar ik me nooit voor aangemeld hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef Bokita het volgende:
Wees blij dat het van studiekeuze is... Ik heb al vier keer een brief gehad van de gemeente Rotterdam of ik mee wil doen met een chlamydia-onderzoek.
Schrijf je uit voor die mailtjes dan.
Het is een hint... snap dat dan!quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef Bokita het volgende:
Ik heb al vier keer een brief gehad van de gemeente Rotterdam of ik mee wil doen met een chlamydia-onderzoek.
Das niet de gemeente, das je exquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef Bokita het volgende:
Wees blij dat het van studiekeuze is... Ik heb al vier keer een brief gehad van de gemeente Rotterdam of ik mee wil doen met een chlamydia-onderzoek.
Schrijf je uit voor die mailtjes dan.
Besluiteloze mensen, dat is echt een eigen topic waard.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:36 schreef TNA het volgende:
Sowieso, die eindeloze hoeveelheid tests om te bepalen wat je leuk vindt. Is het zo ingewikkeld een eigen voorkeur te hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |