Dat noemt zich een echte Fok!erquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf is Lone_Archer?
Die vlinderkiller?
Oquote:
Nitendoquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:37 schreef SuperFucker het volgende:
De Nitendo-generatie heeft RL ontdekt.
Alleen Duck Hunt spelen is niet van deze tijd.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef SuperFucker het volgende:
Vandaag op DVHN.NL :
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)enden+in+Wedderveer+
quote:De verdachten hadden naar eigen zeggen de eenden doodgeschoten omdat zij hun eigen voedsel wilden regelen.
die moet gewoon nog even gequotequote:de toestand word maar slechter en slechter
Paar weken terug ook al een mailtje van mij. De situatie was toen nog heilig met wat ie nu is. Ik haat mijn ouders inmiddels verschrikkelijk omdat ik in hun ogen toch niets goed doe. Ik roof en steel enkel om hun te pesten. Ik heb ook ongeveer al 2 vogels neergeschoten om mijn moeder te pesten. Ik slaap inmiddels buiten krijg een karige rotmaaltijd (oud brood met een miserabel stuk spek) Ik heb voor mezelf in een bos een tijdelijke woonplaats gebouwd. ik typ dit vanaf mijn laptop liggede op een harde hangmat. Ik jaag zelf inmiddels op mijn eten. (godzijdank dat ik boogschieten en jagen heb geleerd). mijn leven is al met al relatief slecht. Ik denk er echter niet meer over hier uit te stappen. Ik heb ook school en dergelijke al bijna farewell gezegd. Ik heb mijn vader neergeschoten met een kruisboog (beenwond) sindsdien stoort niemand van mijn familie me meer. Veel voedsel heb ik niet. Het is meer smerige kruiden dan vogels. maar afin als ik uberhaupt moet sterven of gearresteerd worden doe ik het wel nadat ik mijn hele familie heb uitgeroeid inclusief iedereen die mij heeft gepest.
11-02-2009 | Naam: Lone Archer | Leeftijd: 15 | Provincie: Zeeland
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
die moet gewoon nog even gequote
Zie de zelfmoord.nl topics.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:24 schreef de_boswachter het volgende:
Wtf is Lone_Archer?
Die vlinderkiller?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:28 schreef TimKuik het volgende:
Lone_ArcherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
Dus, waar ging het mis bij jou, voor of na de geboorte?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:07 schreef Juicyhill het volgende:
Ik dacht dat je een spelfout had gemaakt in de TT en dat het topic dus over Crips en Bloodz zou gaan..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |