(Goed, wie ik * niet* de leukste vond moge nu wel duidelijk zijn.)
Dat grietje met dat vreselijke haar werkte mij op de zenuwen. Had zij met dat ene grietje dat 's morgens ging dansen en op haar bek ging, misschien van wat pretpilletjes gesnoept!!!
Die man met dat lange haar vond ik niks, mag van mij verdwijnen. En die vrouw die zo vermoeid was op die paal in het water mag ook inpakken.
Ik ben wel kieskeurig he!
Valt me wel op dat bij het selecteren ze mikken op jonge mensen, spontaan en geen balletjes .
------------
The future is out to get you!
quote:
op 01-31-2000 om 09:18 AM schreef Ludo het volgende:
Ludo vindt dat meisje met dat knalrode haar erg leuk. Ludo is verliefd. Geen idee hoe ze heet.
Volgens mij weet je dat best wel en het is geen knalrood, maar oranje. dat had ik je toch verteld ?
Ik betrapte me zelf erop dat ik die mensen al in een BB jasje propte in de trant van : Da'd net Annouk (is je die ook opgevallen ??), da's net Karin, da's net Willem etc........ Ik ben toch bang dat juist door het succes van BB de spontaniteit volledig zoek raakt in de Bus .......
Die moet dus absoluut in de bus, want zij roept duidelijk antipathie op, maar aan de andere posters te lezen ook symphatie..\
Een kruising tussen een ongestelde Bianca en een debiele deurkruk met punkneigingen, die Claudia..
quote:
op 01-31-2000 om 01:43 PM schreef Gert het volgende:
Zo, die Claudia is ook niet een béétje eng en zelfingenomen zeg! Haar ogen puilen zowat uit haar oogkassen om maar EXTRAVERT en INTENS over te komen.Die moet dus absoluut in de bus, want zij roept duidelijk antipathie op, maar aan de andere posters te lezen ook symphatie..\
Een kruising tussen een ongestelde Bianca en een debiele deurkruk met punkneigingen, die Claudia..
Maar ze ziet er erg lekker uit. Ik stem op Claudia!!!
De jury heeft al gezegd te denken in rollen en wat voor een mix ze in de bus willen.
Claudia is denk ik onderdanig ingestelt en ze willen dat ze ingepalmt wordt door een type alpha male. komt overeen met het type programmaas waar SBS voor staat.
Iemand mat het aantal echte slaapplaatsen in de bus op die lange matras en kwam tot 8 echte slaapplaatsen. wordt interressant als er 11 plaats moeten vinden.
De bus gaat wel spannend worden.
Aju Paraplu,
Ruby
------------------
Fout! op onjuiste wijze aangeboden.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 01 Februari 2000).]
quote:
op 01-31-2000 om 07:03 PM schreef Flex het volgende:
Ik had in Peer wel de nieuwe RUUD...
ik eigenlijk wel in Seki (als je dat zo schrijft...)
quote:
op 01-31-2000 om 07:39 PM schreef ruby het volgende:
Wie er van mij zowiezo in mogen zijn dus inderdaad die Claudia en die brede man met lange staart (z'n naam weet ik niet meer) vond ik ook wel sympathiek overkomen, dus hij mag ook van mij.
Jaaaaa. Izzz het helemaal met Ruby eens
Die grote brede man met dat lange haar die mag en die moet blijven. mjammie mjammie heeft de bus tenminste al een vaste kijker
En Claudia mag ook blijven, want we gebruiken dezelfde kleurspoeling en ik heb dat wel voor Ludo over, kan hij ook weer eens genieten.
Tja Ludo komtie weer hartstikke open ...dus schiet hem erin
quote:
op 01-31-2000 om 10:30 AM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Volgens mij weet je dat best wel en het is geen knalrood, maar oranje. dat had ik je toch verteld ?![]()
Hmmm..ik meen me toch te herinneren over een ongeluk met ruitenwissers en iets met ouders en toen kreeg iemand een knalrood hoofd???
quote:
op 02-01-2000 om 12:01 PM schreef Ludo het volgende:
Hmmm..ik meen me toch te herinneren over een ongeluk met ruitenwissers en iets met ouders en toen kreeg iemand een knalrood hoofd???
Goh Ludo ben onder de indruk van je fotografische geheugen. Maar oranje haar is toch heel wat anders dan een rooie kop. Tikkeltje kleurenblind misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |