abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247314
Heb vanavond even de uitzending van de Bus bekeken, maar wou even van iedereen weten wat jullie van de toekomstige busreizigers vinden. Ik ben nog niet zo heel bekend met de namen maar weet wel dat ik er geen traan om kon laten dat die Lennerd er niet in komt, hij moest wel janken
Reactie AJB
verwijderd door fa......
  zondag 30 januari 2000 @ 23:52:00 #2
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_247315
ik vond Claudia wel gaaf die mag er van mij wel in hou wel van een extreem uiterlijk ben dan meteen benieuwd wat voor persoon daar achter zit.
  maandag 31 januari 2000 @ 01:14:00 #3
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_247316
Ik heb geen idee, het was een beetje onduidelijk wie er nou nog in de selectie zit en wie er al naar huis is, maar misschien wordt het vanaf morgen een beetje duidelijker
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  maandag 31 januari 2000 @ 01:26:00 #4
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_247317
Oh My God. Lennard. Ik hoop dat als je inderdaad nog eens een ster wordt deze beelden boven water komen en je meteen van je sterrenstatus afflikkert. Te zielig voor woorden. Alsof je 10 centimeter boven het wateroppervlak gaat zitten hyperventileren vanwege je hoogtevrees. Nee, nog triester. Oh hemeltjelief.

(Goed, wie ik * niet* de leukste vond moge nu wel duidelijk zijn.)

Ben te zaai voor een signature
  maandag 31 januari 2000 @ 01:58:00 #5
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_247318
Lennard had moeten blijven. Hij was TOP!

Dat grietje met dat vreselijke haar werkte mij op de zenuwen. Had zij met dat ene grietje dat 's morgens ging dansen en op haar bek ging, misschien van wat pretpilletjes gesnoept!!!

Die man met dat lange haar vond ik niks, mag van mij verdwijnen. En die vrouw die zo vermoeid was op die paal in het water mag ook inpakken.

Ik ben wel kieskeurig he!

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

maandag 31 januari 2000 @ 08:32:00 #6
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_247319
Laten ze allemaal maar in de stront zakken. Weetje wat je met 1 miljoen gulden kunt doen voor bijvoorbeeld een lepraziekenhuis in afrika? Het zijn allemaal een stel vieze geldwolven met een klote mentaliteit. Ikke ikke en de rest kan stikken. En daar gaan wij nederlanders ons weer aan vergapen. En ze hebben allemaal van die mooie motivaties, nou. Nog meer confrontaties, mens ontering en wat al niet meer. Gewoon die bus de garage in rijden en het geld op een bankrekening van een goed doel storten. Daar ben ik nou voorstander van.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_247320
Ludo vindt dat meisje met dat knalrode haar erg leuk. Ludo is verliefd. Geen idee hoe ze heet.
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2000 @ 10:16:00 #8
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_247321
Ze heet Claudia, is erg onzeker, verbergt dat met een beetje punk uiterlijk, maar wel erg spontaanenlief.
Zal er in gaan als koek; ik voorspel dat zij sowieso in de bus komt en er lang inblijft.

Valt me wel op dat bij het selecteren ze mikken op jonge mensen, spontaan en geen balletjes .

------------
The future is out to get you!

The future is after you
pi_247322
quote:
op 01-31-2000 om 09:18 AM schreef Ludo het volgende:
Ludo vindt dat meisje met dat knalrode haar erg leuk. Ludo is verliefd. Geen idee hoe ze heet.

Volgens mij weet je dat best wel en het is geen knalrood, maar oranje. dat had ik je toch verteld ?

als het maar klein is, dan voel ik me groot
  maandag 31 januari 2000 @ 12:41:00 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_247323
Het viel me op dat die Lennard alvast een voorschot had genomen op zijn "Sterrenstatus" *grin*. Ben toch bang dat ie een beetje te goed naar Ruud heeft gekeken. Zouden er nog meer tussen zitten met oneigenlijke bedoelingen ????? Ik vond trouwens die Roelof wel sympa overkomen, en die piercing koningin was ook wel aardig.

Ik betrapte me zelf erop dat ik die mensen al in een BB jasje propte in de trant van : Da'd net Annouk (is je die ook opgevallen ??), da's net Karin, da's net Willem etc........ Ik ben toch bang dat juist door het succes van BB de spontaniteit volledig zoek raakt in de Bus .......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Moderator maandag 31 januari 2000 @ 13:43:00 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_247324
Zo, die Claudia is ook niet een béétje eng en zelfingenomen zeg! Haar ogen puilen zowat uit haar oogkassen om maar EXTRAVERT en INTENS over te komen.

Die moet dus absoluut in de bus, want zij roept duidelijk antipathie op, maar aan de andere posters te lezen ook symphatie..\

Een kruising tussen een ongestelde Bianca en een debiele deurkruk met punkneigingen, die Claudia..

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 31 januari 2000 @ 14:07:00 #12
1542 Ludo
Still YF&S
pi_247325
quote:
op 01-31-2000 om 01:43 PM schreef Gert het volgende:
Zo, die Claudia is ook niet een béétje eng en zelfingenomen zeg! Haar ogen puilen zowat uit haar oogkassen om maar EXTRAVERT en INTENS over te komen.

Die moet dus absoluut in de bus, want zij roept duidelijk antipathie op, maar aan de andere posters te lezen ook symphatie..\

Een kruising tussen een ongestelde Bianca en een debiele deurkruk met punkneigingen, die Claudia..

Maar ze ziet er erg lekker uit. Ik stem op Claudia!!!

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2000 @ 15:03:00 #13
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_247326
Je ziet nu al de manipulatie.
De enige jongen die qua uiterlijk bij Claudia in de buurt kwam en er ook nog wel goed uitzag moet weg.

De jury heeft al gezegd te denken in rollen en wat voor een mix ze in de bus willen.

Claudia is denk ik onderdanig ingestelt en ze willen dat ze ingepalmt wordt door een type alpha male. komt overeen met het type programmaas waar SBS voor staat.

Iemand mat het aantal echte slaapplaatsen in de bus op die lange matras en kwam tot 8 echte slaapplaatsen. wordt interressant als er 11 plaats moeten vinden.

De bus gaat wel spannend worden.

The future is after you
pi_247327
Ik had in Peer wel de nieuwe RUUD gezien maar helaas moet Peer weg
Maar nog even over die LENNARD wat een eikel zeg.....Wat staat er voor je op het spel .....heel erg veel zegt hij dan LUL niet man weet waar je over praat..
verwijderd door fa......
  maandag 31 januari 2000 @ 19:39:00 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_247328
Wie er van mij zowiezo in mogen zijn dus inderdaad die Claudia en die brede man met lange staart (z'n naam weet ik niet meer) vond ik ook wel sympathiek overkomen, dus hij mag ook van mij.
Die Lennard vond ik vanaf het begin al een griezel, maar goed die zit nu thuis te balen.
Voor de rest ken ik ze niet zo. Misschien dat ze die mafketel die zo psychotisch stond te dansen er ook maar in moeten doen. Goed joh, die verschillende types. Ik denk dat De Bus best nog wel eens leuk kan worden.

Aju Paraplu,
Ruby
------------------
Fout! op onjuiste wijze aangeboden.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 01 Februari 2000).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  Admin maandag 31 januari 2000 @ 21:14:00 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247329
quote:
op 01-31-2000 om 07:03 PM schreef Flex het volgende:
Ik had in Peer wel de nieuwe RUUD...

ik eigenlijk wel in Seki (als je dat zo schrijft...)

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_247330
quote:
op 01-31-2000 om 07:39 PM schreef ruby het volgende:
Wie er van mij zowiezo in mogen zijn dus inderdaad die Claudia en die brede man met lange staart (z'n naam weet ik niet meer) vond ik ook wel sympathiek overkomen, dus hij mag ook van mij.

Jaaaaa. Izzz het helemaal met Ruby eens
Die grote brede man met dat lange haar die mag en die moet blijven. mjammie mjammie
heeft de bus tenminste al een vaste kijker

En Claudia mag ook blijven, want we gebruiken dezelfde kleurspoeling en ik heb dat wel voor Ludo over, kan hij ook weer eens genieten.

Tja Ludo komtie weer hartstikke open ...dus schiet hem erin

pi_247331
Het zou best nog wel eens lachen kunnen worden met die bus. Deze mensen hebben natuurlijk heel goed lering getrokken uit de BB-bewoners. (kijk eens naar Lennard) Ze gaan waarschijlijk allemaal een ROL spelen gelegitimeerd door de uitspraken achteraf van de "BB vedetten". ze vreten elkaar op.
  dinsdag 1 februari 2000 @ 12:01:00 #19
1542 Ludo
Still YF&S
pi_247332
quote:
op 01-31-2000 om 10:30 AM schreef Izz the Wizzzz het volgende:
Volgens mij weet je dat best wel en het is geen knalrood, maar oranje. dat had ik je toch verteld ?

Hmmm..ik meen me toch te herinneren over een ongeluk met ruitenwissers en iets met ouders en toen kreeg iemand een knalrood hoofd???

pi_247333
quote:
op 02-01-2000 om 12:01 PM schreef Ludo het volgende:
Hmmm..ik meen me toch te herinneren over een ongeluk met ruitenwissers en iets met ouders en toen kreeg iemand een knalrood hoofd???

Goh Ludo ben onder de indruk van je fotografische geheugen. Maar oranje haar is toch heel wat anders dan een rooie kop. Tikkeltje kleurenblind misschien?

pi_247334
Claudia wordt de nieuwe Bianca!!!
"De AANSTELLER" die zogenaamd cool is
Heeeeeeeeerlijk, er in houden. Kan ik me weer heerlijk ergeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')