Homo's.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Prosac het volgende:
En we vinden mekaar ook nog steeds lief.
Ik ook van jou Tong.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was al bang dat al mijn vijanden zouden verdwijnen.
Zou het wel saai maken.
Terecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
SCH wou alleen mod worden op GAY, maar Yvonne wou daar geen subforum voor
Zelfs zijn eigen kindje ELF wees hij af..quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:23 schreef Prosac het volgende:
SCH wou alleen mod worden op GAY, maar Yvonne wou daar geen subforum voor
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordtquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:42 schreef Dvm86 het volgende:
denthemen vind ik wel een goeie om mod te worden.
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat Barca gebanned wordt
Wat denk je zelfquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Users kunnen wel solliciteren.
Doe dat eens.
Ze zijn op. Zei ik eerder al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dat eens.
Een minister kan geen mensen in de cel krijgen.quote:
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een minister kan geen mensen in de cel krijgen.
Dat wist ik al.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?.
ben bezigquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doe dat eens.
Nee joh, Ambrosius was ons dan al lang voor.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als wij wel konden bannen, was jij hier niet meer. Geloof je het nu?.
Ja snel zijn jullie nooit geweest.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh, Ambrosius was ons dan al lang voor.
Dan was ik ook al lang gebandquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:
quote:Joo nettkuierbegeleiders
k heb mangs geen donder te doan. t Lek mie doarum wa 'n mirakels best plan da-j mie d'r bie nemt. Woarumme moej moar bekieken in mien breefgeschiedenis. Henig an en ik heur wa wa-j d'r van vind.
quote:
quote:
Nee, dat ging zo.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:29 schreef Dos37 het volgende:
[..]![]()
![]()
zo ben jij destijds binnen gekomen op SPT
quote:"Mitt? Neuken?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |