Allemaal dikke prut hequote:Op woensdag 2 september 2009 17:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Vrouwen en voetbal
En dan ook nog voor Ajax.
quote:
Altijd sympathie voor Twente gehad.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daarom die groeiende sympathie voor Twente?
Ik ook al vanaf de jaren 70quote:Op woensdag 2 september 2009 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Altijd sympathie voor Twente gehad.
Eerste club met een website? Of kwam je destijds nog buiten de deur?quote:
Ik ben net een homo die nooit uit de kast komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Eerste club met een website? Of kwam je destijds nog buiten de deur?
quote:Op woensdag 2 september 2009 14:58 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop dat de 2 nieuwe modjes de hetze tegen Tong door blijven voeren!
Toch maar solliciteren dan.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nederlandse spelling is ook niet belangrijk.
De Ajax vertegenwoordiging in dat lijstje is minimaalquote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
En terecht. JBLquote:Op donderdag 3 september 2009 18:58 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De Ajax vertegenwoordiging in dat lijstje is minimaal
Ik kan er nog niet postenquote:Op donderdag 3 september 2009 19:35 schreef Ritmo het volgende:
Ze hebben alvast een subforum voor je aangemaakt Sjimz.
[..]
Je kent mijn standpunt.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als pfap, zjroen, mitt, DatMeenJeNiet, Happel, mcyodogg, MaxPower, vitessezuid, Blawh, Venomsnake, Damzkieee en WeebI nou eens zouden solliciteren, schiet het wellicht op.
Naast betweters TerroRobbie, Grulez en The_Verve natuurlijk.
Plus borisz als vertegenwoordiger van Hools - en blijkbaar de blowende hangjeugd op de middelbare school.
Het zou de beslissing wel vereenvoudigen. Stuur dan gewoon een sollicitatie met, "ja ik wil wel gevraagd worden"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |