http://www.imdb.com/title/tt0106004/quote:
Frasier is een Amerikaanse komedieserie (1993 - 2004), een spin-off van de serie Cheers die draait om het leven van Dr. Frasier Crane (Kelsey Grammer), een psychiater met zijn eigen radioshow. Het is een van de meest succesvolle spin-offs aller tijden (met een record van 37 Emmy Awards), en was ook een van de populairste komische programma's ooit op de Amerikaanse televisie (met geregeld meer kijkers dan tijdgenoot Friends). Het programma werd bedacht en geproduceerd door David Angell, Peter Casey en David Lee.
De show werd in de Verenigde Staten uitgezonden door NBC. In Nederland wordt de show uitgezonden door Comedy Central.
Ik ben een die hard sitcom bekijker en deze kon niet uitwijzen dus daarom schrijf ik deze review
InleidingDeze serie is een spin-off van Cheers uit 1982. Deze serie begon ik eigenlijk een beetje halverwege te kijken op Comedy Central. Na een aantal afleveringen was ik helemaal verslaafd! Een tijd geleden had ik alle afleveringen bemachtigd en alles gekeken (De serie heeft 11 seizoenen).
HumorJe zou kunnen zeggen dat deze serie een wat verfijndere humor heeft. Het zijn altijd van humoristische grappen tussen Frasier en niles of Frasier met zijn vader bijvoorbeeld. De humor spreekt volgens mij niet iedereen aan, maar ik kreeg toch vaak een glimlach op mijn gezicht
ActeurwerkHet acteren kun je gewoon heel goed noemen. Het lijkt gewoon net echt, wat je ook natuurlijk verwacht van een goede serie als dit. Meer valt er niet over te zeggen
ConclusieZoek je nog een leuke serie om te kijken met verfijnde humor? Ga de seizoenen snel kopen/downloaden en kijk!