ben je al naar bed, ik kom zo. hihihihi ik zei "kom"quote:
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Een Volkswagen Lupo misschien?
Sssssttt!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Zeg, praat niet zo eng!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaan
quequote:
Ja dat kun jij doen maar in dit geval....quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Een BMW stationwagon! Daar kun je ook lekker veel IKEA dingen in meenemen inderdaad.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Een BMW stationwagon! Daar kun je ook lekker veel IKEA dingen in meenemen inderdaad.
[ afbeelding ]
nee vertelquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja sorry dat kan ik nu niet zeggen weet je...Ja je weet tog...
Que tal?
Dat duurt nog een jaartje.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat kun jij doen maar in dit geval....
Nog even en jij mag ook weer gaan kiezen, of niet?
kom net onder de douche vandaanquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je al naar bed, ik kom zo. hihihihi ik zei "kom"
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom net onder de douche vandaan
Een zwarte Opel Corsaquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En heb je al een andere auto op het oog, of is dit een gevaarlijke vraag?.
Hij is te oud... (uit 1993). En het is eigenlijk elke keer maar de vraag of ie nog wil starten of niet. En we komen er maar niet achter waar dat in zit (zonder extreme garage rekeningen).quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nee!!!![]()
![]()
![]()
Ja ik zat op Hyves even door te klikken bij die 20 leden waar ik ook lid was maar ik wil Waxxer en privé een beetje gescheiden houden en daarom ben ik er geen lid meer vannaja en ik lees wat hier en daar en je schreef over je Twingo.
Maar dat even nu plotsklaps terzijde.
Waarom de sloop??!![]()
Waarom een VW Lupo??quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waarom? Om lekker decadent te gaan zijn?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
kunnen jullie niet gewoon voor een BMW gaan
wat is datquote:
i wishquote:
om een normale auto te hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Waarom? Om lekker decadent te gaan zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |