quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ergens zie ik het ook wel voor me, dat je met een neefje naar de dierentuin gaat en alleen terugkomt. En dat jouwvraagt "Goh, waar is X?" en dat je dan
![]()
![]()
terug moet omdat je hem daar huilend bent vergeten.
.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar dat was allang bekend en ontkend
wie dan ????quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar dat wordt hier telkens door X ontkend!
Nou!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
Ergens zie ik het ook wel voor me, dat je met een neefje naar de dierentuin gaat en alleen terugkomt. En dat jouwvraagt "Goh, waar is X?" en dat je dan
![]()
![]()
.
Moet ineens aan die Ab Fab scene denken waarin eddie het verkeerde kind terug neemt van de fotoshootquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
![]()
![]()
.
Nja als het niet je eigen kind is kan ik het me nog best voor stellen eigenlijk...quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ok, ok.
![]()
![]()
.
Ah joh, heb je nooit autopech? Zou een leuke serie zijn: Twin... go?, over neerklapbare stoelleuningen, stoeprandjes en radiozenders!quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou!"neee, dan vergeet je hem weer en dan kan ik dat oplossen..." zegt hij ook altijd.
Wat een vertrouwen krijg ik van jullie!
Maar dan zonder de Lodewijk... hmmz...quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jij bent meer een door IKEA gesponserde Eigen Huis & Tuin?
Autopech? Dat vind ik niet echt soaperigquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ah joh, heb je nooit autopech? Zou een leuke serie zijn: Twin... go?, over neerklapbare stoelleuningen, stoeprandjes en radiozenders!
Ofzo.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Dan zeg je tegen hem "Nee, want ik heb jouom mij er aan te helpen herinneren dat ik hem mee terug moet nemen."
En heb je al een andere auto op het oog, of is dit een gevaarlijke vraag?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Autopech? Dat vind ik niet echt soaperig
Hoe weet jij dat ik een Twingo heb
Maar nog een weekje en dan gaat ie op zo'n stapel:
[ afbeelding ]
Nee!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat komt ervoor in de plaats?quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets met utrecht pann en braziliaans feest en een fokker
die vind ik lelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Kom op Bartjebart!!! Een nieuwe Twingo??
vorige model clio vind ik wel leuk!quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet de RS-versie met alles d'r op en d'r an. Velg'n en al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |