wtf is fopi? forst pist?quote:
ja, kwist het effe niet. Ben aan het multitasken.quote:
dus kleed je altijd goed want je weet maar nooit wanneer je verkracht wordquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ligt er aan wat je aan hebt natuurlijk.
KKKKKKKKKKKKKKKKKUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTT nee![]()
Geen excuusquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, kwist het effe niet. Ben aan het multitasken.
wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Vlarp het volgende:
En alweer in de trein, maar nu naar huis
Nope, I ain't hallucinating anythingquote:
ja ik verdeeel het weekend in 1 brave dag en 1 niet zo brave dagquote:
zijn 2 niet brave dagen nou niet leuker?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja ik verdeeel het weekend in 1 brave dag en 1 niet zo brave dag
wat is het dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, I ain't hallucinating anything
Dat is toch iedereen's droom?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dus kleed je altijd goed want je weet maar nooit wanneer je verkracht word
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzettenquote:
ff kijken of ze het begrijpen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:25 schreef wonderer het volgende:
Topicreport doen, kijken wat een modje van de TT maakt?
Je bent verliefd op een meisje?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het is vrij schokkend, ik twijfel nog of ik het hier wil neerzetten![]()
maar schokkend in a good way I guess
je bent zwangerquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nah, verliefd zijn is altijd goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou schokkend in a bad way zijn...
en vermoeiendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zijn 2 niet brave dagen nou niet leuker?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar heb je door de weeks toch voor om uit te rusten van het weekendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en vermoeiendnee zo is het weekend veeeeeel leuker
Dat wel jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nah, verliefd zijn is altijd goed.
o dat heb ik ook weleens als ik een beetje ben uitgescheurd.quote:
Ik moet van de week heeeeeel veel werkenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daar heb je door de weeks toch voor om uit te rusten van het weekend
Kan jij nog uitscheuren danquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dat heb ik ook weleens als ik een beetje ben uitgescheurd.![]()
LOL kiddin'
Whahaha, truequote:Op zondag 30 augustus 2009 18:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zou schokkend in a bad way zijn...
ja, ik weet het. Helaas ben ik nog niet zover zoals jij bent. Maar ik kom er wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Kan jij nog uitscheuren dan
Daar moet je toch nog enigzins strak voor zijn
je woont samen met je bf?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Whahaha, true![]()
Maar nee, het is wat anders.
Nope, hij is mijn bf niet eens. We zijn nog steeds aan het daten enzo...quote:
awww, weet je al wanneer je naar Roma moet?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet van de week heeeeeel veel werkendus geen starnd, zee en rusten
Dan weet ik het ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, hij is mijn bf niet eens. We zijn nog steeds aan het daten enzo...
Nog niet, maar ik heb nog wat nevenfuncties naast mijn werk en die nemen ook wat tijd in en zeker nu de zomervakantie bijna over isquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
awww, weet je al wanneer je naar Roma moet?
Ik kan je verzekeren dat ik heel mooi en strak ben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik weet het. Helaas ben ik nog niet zover zoals jij bent. Maar ik kom er wel.
werkse dan maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb nog wat nevenfuncties naast mijn werk en die nemen ook wat tijd in en zeker nu de zomervakantie bijna over is
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genietenquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
werkse dan maar, mijn nachtbrakerij komt ook grotendeels ten einde
dat is toch niet schokkendquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
of je hebt me gisteravond in de stad gezien en nu ben je hopeloos verliefd op mij![]()
![]()
uitspraken?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Kunnen we niet meer van je nachtenlijke uitspraken genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |