Ja, dat heb ik aan 't begin van de vakantie al gedaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef defabiman het volgende:
Niet zo janken ik werk al weer 2 weken.
Bedanktquote:
Ik deel je leed!quote:
Ik had ook geen zin in m'n introweek, maar werd enorm leuk. Als je een beetje een baas bent geldt dat voor jou ookquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef o.us het volgende:
Ik dinsdag met een fucking INTROWEEK met de rest van mijn opleiding.
Niet leuk,
Dat is juist lachen, weet je direct met welke je mensen ej goed op kunt trekken/waar je wat aan hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:15 schreef o.us het volgende:
Ik dinsdag met een fucking INTROWEEK met de rest van mijn opleiding.
Niet leuk,
Jij wel dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:16 schreef Myraela het volgende:
Huillies.
De hele vakantie niets nuttigs gedaan ofzo?
Ik hoop het, maar survivallen is niet echt mijn ding. Paintballen daar in tegen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:17 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik had ook geen zin in m'n introweek, maar werd enorm leuk. Als je een beetje een baas bent geldt dat voor jou ook
FOK!ken is goed tijdverdrijf.quote:
Terechte klacht. Ik 1 september preciesquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
En nu moet ik morgen weer beginnen, en daar heb ik heul geen zin in.
HOI.quote:
Survivallenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar survivallen is niet echt mijn ding. Paintballen daar in tegen.![]()
[..]
FOK!ken is goed tijdverdrijf.
Voetverven is baas. Bowlen ook wel. Wij gingen toen ook zoeen kansloze speurtocht doen, maar zijn maar in het cafe enzo gaan zitten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:22 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Survivallen
Wij gingen een speurtocht doen door het gebouwEn voetverven!
En kroegentocht doen! En bowlen! Enzo.
OT: Mensen die zeiken op mensen die zeiken dat ze weer moeten beginnen
Mijn engheid is zelfs op internet merkbaar?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaa maar jij bent dan ook eng. Enge mensen werken vaak t hardst
Ik ga een toppa over je openen in onzin. Wacht hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Mijn engheid is zelfs op internet merkbaar?Ik wilde het nog wel zo verbergen!
Zo eng is saaaab niet geloof ik. Hoewel die ene foto wel eng isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ga een toppa over je openen in onzin. Wacht hier
Wut? Ik wacht in spanningquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:32 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ga een toppa over je openen in onzin. Wacht hier
Nou!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:44 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Trouwens laat maarIk heb geen inspiratie op dit moment
Zeg tortelduifjes, dit is het topic om te klagen over school die morgen begint, geen plek voor e-dating ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Nou!Nu zal ik nooit weten wat je van me vindt! Openen die shit!
Sorry, ik ben altijd nogal goed in het kapen van topicsquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zeg tortelduifjes, dit is het topic om te klagen over school die morgen begint, geen plek voor e-dating ofzo.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Sorry, ik ben altijd nogal goed in het kapen van topicsIk zal hem mijn engheid eens laten merken via PM.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |