Theoretisch gezien wel denk ik, omdat je altijd met je "losse" hand het stuur direct weer kunt vastpakken.quote:
Datgene wat je volgens je leeftijd net geleerd zou moeten hebbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Huh, met 2 handen sturen? Wat is dat
Ja remmen is enorm truttig. Laten we met z'n allen stoppen met remmenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:03 schreef marcodej het volgende:
Heb het overpakken geleerd bij mijn rijles en dat doe ik ook alleen maar. Doorgeven vind ik trouwens ook enorm truttig/bejaard staan...
Dat is nou niet echt de veiligste methodequote:Op zondag 30 augustus 2009 16:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gewoon met de muis van je hand op 't stuurwiel duwen totdat de auto naar de gewenste richting draait. Net zolang blijven duwen tot je weer rechtdoor kan rijden, dan de druk verminderen en je stuur komt automagisch weer in rechtuitstand.
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar 't werkt prima bij mij.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt de veiligste methode
Maar wel stoer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt de veiligste methode
Dat werkt niet zonder stuurbekrachtigingquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet beweerd. Maar 't werkt prima bij mij.
Nee, bij de DAFs moet ik inderdaad 't stuur redelijk gaan liggen rondsleuren, hoewel dat best meevalt als je wat snelheid hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat werkt niet zonder stuurbekrachtiging
Dat is inderdaad wel zo veilig ja.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
Moet je maar een auto zonder luchtzak nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |