onterechte penalty voor feyenoordquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:26 schreef Sieps het volgende:
[..]
Twente ook vorig jaar, en we weten allemaal hoe dat is afgelopen
Dat mag jij denken, ik denk daar anders over. Ik tel het aantal kansen. Dan kom ik nu volgens op mij zo'n 4 tegenover 2. Dat noem ik niet veruit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:24 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er een stuk objectiever tegenaan kijkt dan jij
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:28 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, ik denk daar anders over. Ik tel het aantal kansen. Dan kom ik nu volgens op mij zo'n 4 tegenover 2. Dat noem ik niet veruit.
En om de objectiviteit te bewaren zal ik ook heel netjes zeggen dat Feyenoord beter speelt dan Twente.
zucht...
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.quote:
Even heel serieus, heb jij verstand van voetbal?quote:
Ja, Wiedemeijerquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.
Lekker boeiend johquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijk
In de kuip was Twente vorig jaar een stuk beter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was in Enschede. In De Kuip won Feyenoord terecht.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Even heel serieus, heb jij verstand van voetbal?
Lezen is heel lastig, maar ik vergeef je deze kortzichtigheid.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je Jan van Halst gehoord net? Die is ook al op de hand van Feyenoord natuurlijk
Gaan we winnen?quote:
Hoop het. Hoor net wel dat Mikki in de basis staat. Hoop zo dat hij het goed gaat doen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Wel balen dat ik niet kon vanmiddagHad al kaarten gekocht
Suljemaniquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoop het. Hoor net wel dat Mikki in de basis staat. Hoop zo dat hij het goed gaat doen!
Waarom kon je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |