PP was het wel 30 dollar ofzoquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:29 schreef _evenstar_ het volgende:
tof dat ze van het opgehaalde geld iets gaan doen met de dansers
Dit heb ik ook precies. Vooral Els vind ik heel goedquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:13 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog niet zo'n beeld bij de 18 die doorgaan. Alleen Lorenzo en Els en Saartje zijn blijven hangen bij mij. De rest nog helemaal niet.
En ik vond het jammer dat Lollipop Kenneth eruit lag. Dat vond ik zo'n sympathieke jongen. Maar ik denk wel dat het terecht was. Weet iemand trouwens hoe de verhouding Nederland - België is bij de laatste 18?
Ik kwam er gisteren achter dat die laatste een jaar bij mij in de klas zat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:03 schreef oldschoolf00l het volgende:
2 dingen die me opvallen..
1. ene Pablo zat er vorig jaar ook al in. Gast met enge ogen, lijkt aan de drugs.
2. die Noi is toch ook actrice en zangeres? Is volgens mij Bo van Bo en Monica (Popstars ofzo).
En ze krijgen tactisch nul zendtijd. Apart.
Ze deed mij de hele tijd denken aan een soortgelijke blonde heks van vorig jaar, die wel in de liveshows zat. Kan niet op d'r naam komen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:34 schreef dollce het volgende:
michael![]()
chris![]()
virgil![]()
oh en gelukkig is de marleenheks eruit
bronquote:Angelo, Bruno, Els, Evelien, Kris, Lorenzo, Louis, Michael, Noi, Oona, Pablo, Rubien, Saartje, Samuel, Shiobian, Suzanne en Virgil zijn zeventien van de in totaal achttien finalisten van ‘So You Think You Can Dance’, die vanaf zondag 11 oktober bij RTL 5 de strijd met elkaar aan gaan in de spectaculaire liveshows. Door een onverwachte wending behoort ook danseres Marleen aanstaande zondag bij de top 18. Zij neemt de felbegeerde plaats in van Ine, die haar finaleplek op het allerlaatste moment afstond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |