quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:28 schreef Echo99 het volgende:
Ik heb VBL niet voor niks uit de AT geblokt. Opdonderen.
echt he ajax hoort zondag half 3 te zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:29 schreef Mr_DG het volgende:
Eens met de klacht. Wat een graftijd.
14:30
Die tijden zijn net zo belachelijk als op zaterdagavond 1845, 1945 en 2045 beginnen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef thewishmaster het volgende:
12.30 en 16.30 is allebei niks, maar de commerciële belangen gaan toch voor.
Welkom in de hel van Enschede, welkom in de hel van Enschede!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:34 schreef DirkZz het volgende:
Ze zenden die wedstrijden uit van Intresant naar geen kut aan.
Daarom is feyenoord - FC TWENTE als eerste. en hoeracles-ajax als laatste.
waar wordt het uitgezonden dan?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:06 schreef afcajos het volgende:
Als ze om half 3 moesten spelen, zou het waarschijnlijk toch niet uitgezonden worden aangezien feyenoord - twente is. Ik ga over een kwartiertje naar de kroeg en heb een mooie lange voetbalmiddag![]()
Feyenoord - Twente 1-1
Heracles - Ajax 0-15
Eredivisie Live. Een echte kroeg heeft daar een abonnement op.quote:
dat snap ik, maar dat heeft toch 4 kanalen, dus waarom zouden ze Ajax dan niet uitzenden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
Eredivisie Live. Een echte kroeg heeft daar een abonnement op.
Maar ik ben weg
Dag![]()
Bij Digitenne heb je maar 2 kanalenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef Rijpie het volgende:
[..]
dat snap ik, maar dat heeft toch 4 kanalen, dus waarom zouden ze Ajax dan niet uitzenden?
wat een naaiersquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:20 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Bij Digitenne heb je maar 2 kanalen
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef DuTank het volgende:
Ajacieden kunnen ook nooit normaal doen.
Voorbeeldje: ik zit op het Spui met een homeboy PSV - Bnei Yehuda (ofzo) te kijken. Komt er zo'n van-de-kaart-boy van buiten naar binnen richting WC, ziet hij dat het 1-0 was en roept ie: Ga dood mannn!
Later op de avond, was het dus nog steeds 1-0, zegt ie tegen ons: Hahah nog steeds 1-0 he, lampies!
Dus ik kon het niet laten: uhm, laatst was het anders 4-3..
"Jaaa wacht maar aan het einde van het seizoen", was zijn reactie.
Toen dacht ik: kanker 020'er, met je IQ van 020, met je 020-praatjes.
Die knakker lijkt me inderdaad niet al te slim. Helaas kom jezelf ook niet ver boven zijn IQ uit gezien je eigen taalgebruikquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef DuTank het volgende:
Voorbeeldje: ik zit op het Spui met een homeboy PSV - Bnei Yehuda (ofzo) te kijken. Komt er zo'n van-de-kaart-boy van buiten naar binnen richting WC, ziet hij dat het 1-0 was en roept ie: Ga dood mannn!
Later op de avond, was het dus nog steeds 1-0, zegt ie tegen ons: Hahah nog steeds 1-0 he, lampies!
Dus ik kon het niet laten: uhm, laatst was het anders 4-3..
"Jaaa wacht maar aan het einde van het seizoen", was zijn reactie.
Toen dacht ik: kanker 020'er, met je IQ van 020, met je 020-praatjes.
12 euro ofzoquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:21 schreef Rijpie het volgende:
[..]
wat een naaiershoeveel betaal je daarvoor dan?
Wat moet een brabo in 020?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:40 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Die knakker lijkt me inderdaad niet al te slim. Helaas kom jezelf ook niet ver boven zijn IQ uit gezien je eigen taalgebruik.
Even mijn mail gechecktquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:59 schreef Rijpie het volgende:
[..]
voor het totale digitenne pakket of voor eredivisie?
1ste helft niet gezien zeker?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:26 schreef Adidah het volgende:
Ajax, heer en meester. Op naar de derde ster.
Iets valt mij zo vaak op... Menigmaal als ik in een groep mensen geraak, het kan een nieuw blok op de studie zijn, of een nieuwe klant of collega op het werk of bij de sportclub... noem maar op, dan loopt er altijd wel iemand rond die ik al vrij snel niet uit kan staan. Van die arrogante nare mensen. Na een poosje, als ik enkele malen les heb gehad of ben wezen werken komt uiteindelijk voetbal ter sprake en blijkt vrijwel altijd dat die ene persoon die ik niet moet psv-fan is. Dat doet mij vermoeden dat er gewoon een relatief hoog percentage onaardige mensen supporter is van die club.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:39 schreef DuTank het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen beide teams niet 1 kans hadden?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |