Nee laag juist.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:49 schreef trovey het volgende:
Serieuze opmerking: Hoge bloeddruk? (juist omdat je een bloedneus bij inspanning krijgt)
quote:
Oh ja fijn....bloedvaatjes in de neus dichtbrandenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee laag juist.
Maar omdat ik me heel intensief inzet gaat me hard natuurlijk een stuk harder kloppen.
Ik geloof dat je dat dicht kan laten branden ofzo
Kun je prima zelf doen! Heeft iemand een tijdje geleden ook gedaan met zijn oren!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Oh ja fijn....bloedvaatjes in de neus dichtbrandenvooral zonder verdoving
Wat gaat er harder kloppen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee laag juist.
Maar omdat ik me heel intensief inzet gaat me hard natuurlijk een stuk harder kloppen.
Hartquote:
Een bezoeker die voor je deur staatquote:
quote:
Met een soldeertangquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Kun je prima zelf doen! Heeft iemand een tijdje geleden ook gedaan met zijn oren!!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed. Ik vreet 't meteen op weer allemaal, anders verlies ik teveel bloed.
gatverquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Maargoed. Ik vreet 't meteen op weer allemaal, anders verlies ik teveel bloed.
TS is gewoon dom, daar kan hij toch niets aan doen? Het is toch niet zijn schuld dat hij uit een achterstandswijk komt en dat zijn pa hem elke dag met een stuk hout op zijn hoofd slaat? Ik bedoel maar.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:13 schreef sinadO het volgende:
[..]
TS is gewoon dom, daar kan hij toch niets aan doen? Het is toch niet zijn schuld dat hij uit een achterstandswijk komt en dat zijn pa hem elke dag met een stuk hout op zijn hoofd slaat? Ik bedoel maar.
Wou het net zeggen ja. Klinkt alleen beetje vies maar ze spuiten je toch plat met verdovingen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee laag juist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |