Dat is helemaal niet waar. Ik heb een huis via studentenwoningweb, maar geen inschrijving bij woningnet. Het is slechts een aanbeveling, om je ook meteen bij woningnet in te schrijven, zodat je na je studie ook een huis kunt krijgen. Ik wil na mijn studie (zeer waarschijnlijk) niet meer in Amsterdam wonen, dus voor mij zou het totaal onlogisch zijn om 60 euro te betalen voor een woningnetaccount waar ik nooit wat aan ga hebbenquote:Op maandag 31 augustus 2009 01:48 schreef lienelien het volgende:
Je weet dat de wachttijd om een huis via woningnet te krijgen zo'n 8 jaar is?daarnaast is woningnet iets heel anders dan studentenwoningweb, en gaan ze je echt niet ineens uitschrijven bij woningnet omdat je jezelf bij stuwoweb inschrijft. Het is wel zo dat wanneer je een kamer via stuwoweb accepteert je op het moment van het tekenen van het contract ingeschreven moet staan bij woningnet
Toen ik drie jaar geleden m'n contract moest tekenen nog wel. Ik moest mijn inschrijfnummer van woningnet toen zelfs meenemen en ook een bewijs van inschrijving..quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Ik heb een huis via studentenwoningweb, maar geen inschrijving bij woningnet. Het is slechts een aanbeveling, om je ook meteen bij woningnet in te schrijven, zodat je na je studie ook een huis kunt krijgen. Ik wil na mijn studie (zeer waarschijnlijk) niet meer in Amsterdam wonen, dus voor mij zou het totaal onlogisch zijn om 60 euro te betalen voor een woningnetaccount waar ik nooit wat aan ga hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |