abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72275889
Je kan blijkbaar niet beiden hebben, zonder dat je een of ander formulier invult. De meesten doen het trouwens andersom, maar ik wou zeker zijn van een huis en wist niet of ik op kamers wou, dus vandaar. Ik heb Studentenwoningweb gemaild maar ik krijg steeds een delivery failure notification. Morgen maar eens even bellen. Ik heb me geprobeerd aan te melden maar heb het geld nog niet overgemaakt, want ben bang dat ze me uitschrijven voor woningnet. Weet iemand misschien nu al hoe dit werkt?
pi_72300205
Je weet dat de wachttijd om een huis via woningnet te krijgen zo'n 8 jaar is? daarnaast is woningnet iets heel anders dan studentenwoningweb, en gaan ze je echt niet ineens uitschrijven bij woningnet omdat je jezelf bij stuwoweb inschrijft. Het is wel zo dat wanneer je een kamer via stuwoweb accepteert je op het moment van het tekenen van het contract ingeschreven moet staan bij woningnet
pi_72313020
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 01:48 schreef lienelien het volgende:
Je weet dat de wachttijd om een huis via woningnet te krijgen zo'n 8 jaar is? daarnaast is woningnet iets heel anders dan studentenwoningweb, en gaan ze je echt niet ineens uitschrijven bij woningnet omdat je jezelf bij stuwoweb inschrijft. Het is wel zo dat wanneer je een kamer via stuwoweb accepteert je op het moment van het tekenen van het contract ingeschreven moet staan bij woningnet
Dat is helemaal niet waar. Ik heb een huis via studentenwoningweb, maar geen inschrijving bij woningnet. Het is slechts een aanbeveling, om je ook meteen bij woningnet in te schrijven, zodat je na je studie ook een huis kunt krijgen. Ik wil na mijn studie (zeer waarschijnlijk) niet meer in Amsterdam wonen, dus voor mij zou het totaal onlogisch zijn om 60 euro te betalen voor een woningnetaccount waar ik nooit wat aan ga hebben
pi_72320179
Ik wil later ook in het Noorden gaan wonen, maar als dat niet uitkomt sta ik toch mooi ingeschreven in Amsterdam. Ik meot sowieso nog 3,5 jaar, dan sta ik al 4,5 jaar ingeschreven...
Maar moet dat via een formulier dan, beiden? Ik ga het sowieos doen. Ik wou vandaag bellen maar was pas laat thuis. Dus doe ik het morgen maar.
pi_72328827
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 16:33 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet waar. Ik heb een huis via studentenwoningweb, maar geen inschrijving bij woningnet. Het is slechts een aanbeveling, om je ook meteen bij woningnet in te schrijven, zodat je na je studie ook een huis kunt krijgen. Ik wil na mijn studie (zeer waarschijnlijk) niet meer in Amsterdam wonen, dus voor mij zou het totaal onlogisch zijn om 60 euro te betalen voor een woningnetaccount waar ik nooit wat aan ga hebben
Toen ik drie jaar geleden m'n contract moest tekenen nog wel. Ik moest mijn inschrijfnummer van woningnet toen zelfs meenemen en ook een bewijs van inschrijving..
pi_72332007
Studentenhuisvesters schrijven je bij wijze van dienstverlening meestal in voor de reguliere huisvester, in ieder geval in Nijmegen en Den Haag.

Andersom is dit inderdaad niet zo, maar het zijn twee verschillende instanties, dus je nu bij de studentenhuisvester inschrijven heeft geen gevolgen. Ze controleren hoogstens of je al daar bestaat en zo nee, dan maken ze een inschrijving voor je aan. Zo ja, dan laten ze dat zo.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')