Dat valt wel mee, verschilt echt per opleiding. Heb goede en minder goede ervaringen gehad, maar volgens een vriend die accountancy aan het Windesheim heeft gedaan is die opleiding in ieder geval prima.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:39 schreef zwitserszakmes het volgende:
Morgen krijg ik een voorlichtingsdag voor de studie accountancy. Thans geen enkele ervaring met deze school, echter hoor ik wel hier en daar dat het niet zo georganiseerd is.
OWK sowieso slechte ervaringen mee, niet altijd even goed geregeld.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef DenDraeck het volgende:
Voorheen Commerciële Economie gestudeerd op Windesheim (SBE) en nu doe ik de kopopleiding docent economie. Het verschil in organisatie is groot. Bij SBE was het werkelijk een ramp; cijfers die kwijtraken en zelfs een vak afgesloten met een voldoende waar ik nooit iets voor heb ingeleverd.
Echter is het bij de kopopleiding wat beter geregeld. Docenten helpen je goed op weg door de papiermolen en kennen bijna iedereen persoonlijk. Echter was Onderwijskunde 4 een regelrechte ramp; geen studiewijzers, beoordelingswijzen die halverwege de periode veranderen, geen duidelijke beoordelingsrubrics etc. Gelukkig wel afgesloten met een voldoende.
Wat ik echt een ramp vond waren de tentamens; op de meest idiote tijden en ook meegemaakt dat bij inzagemomenten de toetsen nog niet nagekeken waren...
Redelijk. Prima docenten toe hiertoe, maar organisatorisch zeker nog wel een aantal verbeterpunten.quote:Op donderdag 5 juni 2014 09:28 schreef Facepalm het volgende:
Mijn ervaring is dat het prima geregeld is voor een hogeschool, heb weinig te klagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |