abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140734211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 01:39 schreef zwitserszakmes het volgende:
Morgen krijg ik een voorlichtingsdag voor de studie accountancy. Thans geen enkele ervaring met deze school, echter hoor ik wel hier en daar dat het niet zo georganiseerd is.
Dat valt wel mee, verschilt echt per opleiding. Heb goede en minder goede ervaringen gehad, maar volgens een vriend die accountancy aan het Windesheim heeft gedaan is die opleiding in ieder geval prima.
pi_140736077
Mijn ervaring is dat het prima geregeld is voor een hogeschool, heb weinig te klagen.
pi_141486644
Voorheen Commerciële Economie gestudeerd op Windesheim (SBE) en nu doe ik de kopopleiding docent economie. Het verschil in organisatie is groot. Bij SBE was het werkelijk een ramp; cijfers die kwijtraken en zelfs een vak afgesloten met een voldoende waar ik nooit iets voor heb ingeleverd.

Echter is het bij de kopopleiding wat beter geregeld. Docenten helpen je goed op weg door de papiermolen en kennen bijna iedereen persoonlijk. Echter was Onderwijskunde 4 een regelrechte ramp; geen studiewijzers, beoordelingswijzen die halverwege de periode veranderen, geen duidelijke beoordelingsrubrics etc. Gelukkig wel afgesloten met een voldoende.

Wat ik echt een ramp vond waren de tentamens; op de meest idiote tijden en ook meegemaakt dat bij inzagemomenten de toetsen nog niet nagekeken waren...

[ Bericht 1% gewijzigd door DenDraeck op 24-06-2014 13:15:11 (spelfouten) ]
pi_141486776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 13:14 schreef DenDraeck het volgende:
Voorheen Commerciële Economie gestudeerd op Windesheim (SBE) en nu doe ik de kopopleiding docent economie. Het verschil in organisatie is groot. Bij SBE was het werkelijk een ramp; cijfers die kwijtraken en zelfs een vak afgesloten met een voldoende waar ik nooit iets voor heb ingeleverd.

Echter is het bij de kopopleiding wat beter geregeld. Docenten helpen je goed op weg door de papiermolen en kennen bijna iedereen persoonlijk. Echter was Onderwijskunde 4 een regelrechte ramp; geen studiewijzers, beoordelingswijzen die halverwege de periode veranderen, geen duidelijke beoordelingsrubrics etc. Gelukkig wel afgesloten met een voldoende.

Wat ik echt een ramp vond waren de tentamens; op de meest idiote tijden en ook meegemaakt dat bij inzagemomenten de toetsen nog niet nagekeken waren...
OWK sowieso slechte ervaringen mee, niet altijd even goed geregeld.
  maandag 1 september 2014 @ 22:42:00 #155
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_144082830
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 09:28 schreef Facepalm het volgende:
Mijn ervaring is dat het prima geregeld is voor een hogeschool, heb weinig te klagen.
Redelijk. Prima docenten toe hiertoe, maar organisatorisch zeker nog wel een aantal verbeterpunten.

Ook wordt er nog veel uit boeken gewerkt ipv digitalisering :')
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_144980764
De SED (engineering and design) afdeling is prima. Zit nu in mijn vierde jaar en tot nu toe zijn alle leraren (op een na) erg aardig en kennen ze iedereen bij hun naam. Ook nooit gezeur gehad over cijfers en inleverdingen.
pi_149332021
Stormlooptopic.

Goed om te horen dat het op sommige domeinen en opleidingen beter is geregeld. Na 3.5 jaar kan ik, en met mij vele anderen van hrm, eindelijk beginnen met afstuderen. De helft had allang moeten stoppen vanwege tentamens die na 4 kansen nog steeds niet werden behaald maar goed, het zij zo.
pi_149333130
Succes met afstuderen! Wel raar dat die studenten niet van de opleiding waren getrapt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')