Inderdaad, het is daar zo goed georganiseerd!quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ah Windesheim.... Slecht onderwijs, weinig onderwijs, totaal geen organisatie, niks op orde, zwakzinnige herintreders die docenten moeten voorstellen.. Het is er fantàstisch
Zo zijn alle hogescholen sinds 2004 toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:45 schreef Ladidadida het volgende:
Ah Windesheim.... Slecht onderwijs, weinig onderwijs, totaal geen organisatie, niks op orde, zwakzinnige herintreders die docenten moeten voorstellen.. Het is er fantàstisch
Tot 2006 of 2007 stond Windesheim aangeschreven als één van de beste hogescholen om een lerarenopleiding te volgen... Als dat nog steeds zo is, wil ik niet weten wat voor hel het is op andere scholenquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:13 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Zo zijn alle hogescholen sinds 2004 toch?
Je lijkt het Saxion College te Deventer wel te omschrijven.quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:45 schreef Ladidadida het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:46 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tot 2006 of 2007 stond Windesheim aangeschreven als één van de beste hogescholen om een lerarenopleiding te volgen... Als dat nog steeds zo is, wil ik niet weten wat voor hel het is op andere scholen
Nee maar wel veel, dit verhaal ging precies op voor mijn studietijd (Fontys)quote:Op zondag 30 augustus 2009 09:13 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Zo zijn alle hogescholen sinds 2004 toch?
Je studeerde aan de RuG, toch?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
Ah op de uni is ook niet alles even goed georganiseerd, hoor, dus dat is instellingen voor hoger - en vast ook middelbaar - (beroeps)onderwijs eigen.
Bij de herintreders vrees ik, colleges krijg je er iig niet voorquote:Op zondag 30 augustus 2009 09:58 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Je lijkt het Saxion College te Deventer wel te omschrijven.
Ik vraag me serieus af waar mijn 1500 euro lesgeld blijft.
Ik doelde ook niet zozeer op de RUG, maar op de UvAquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:45 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Je studeerde aan de RuG, toch?
Daar studeer ik nu en geloof me, de RuG heeft haar zaakjes echt 3000x beter voor elkaar dan Windesheim
Ja en?quote:Op zondag 6 september 2009 19:30 schreef MikeLowrey het volgende:
Hoe zit het met de roosters bij windesheim? Vorig jaar in Arnhem had ik nauwelijks les nu moet ik morgen, dinsdag en woensdag tot half 7
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |