Samenvatting, lang verhaal blabla..
Ok, het volgende.
Hedenavond was er een leuke happening ergens in een plaats/dorp in de randstad. Zo'n net-niet dorp, zo'n dorp dat wel in de randstad ligt en ook vlakbij een grote stad, maar waar toch boeren wonen. daar dus.
Ik was daar, er was een soort dorpsfeest, vergelijkbaar met een boerenkermis. Het hele dorp rukt uit om massaal partybier te drinken, en datzelfde geldt voor omliggende plaatsen. I kkom uit een van die plaatsen en was door een in dat dorp wonende vriend uitgenodigd. Aardige gozer enzo, en met hem en een vriend van hem zou ik daar heen gaan om een leuke avond te hebben.
Echter, die vriend van hem is een vaag figuur. Alto, met alle bijpassende eigenschappen. Bomenklimmen, rennen in openbaar enz, dat is hem niet vreemd. Maar goed, ok laat het je avond niet verpesten. Dus wij zo bier drinken (ik ben de enige die rijkelijk rondjes geven omdat al die boeren fokking arm zijn

) en aldaar treffen we wat mensen waaronder een leuke dame, beetje gekletst en na mislukte versierpogingen van kompanen is ze 'voor mij', maar goed zij moet ook ff wat vrienden opzoeken enzovoort.. Dus af en toe is ze even weg. Terwijl het einde nadert, die shit eindigt om iets van 12 of 1 uur omdat anders mensen gaan zeiken over herrie (begrijpelijk) dus ik wil zo een café zoeken om verder te gaan, wilen die gasten één keer weg
Dus ik van, niet doen, die chick is er nog en bovendien wil ik nog veel meer bier, muziek, enz. Maar die tyfus dorpelingen vinden het genoeg. Opeens wordt het toch nog leuk want her en der gaan groepjes kampers intimiderend doen tegen andere kampers (alleen maar kansloos volk daar

) dus misschien nog leuk, maar nee, de heren vinden het te eng

Wtf, zieke mietjes, omdat misschien vorig jaar op datzelfde feest iemand met een mes iemand is gepakt durven die gasten niet meer te blijven. Dus ik nog zo van, laten we blijven, bovnestaande argumenten gebruikt enzo, maar nee..
Dus nu zal gezegd worden; weer zo'n standaard klb-nerd klacht van 'en je zei er niks van maar opende een topic', nee, zoals gezegd heb ik vet lopen zeiken omdat ik het er niet mee eens waren maar die lui vonden het dfinitief klaar en gingen aangeschoten maar onverrichte zaken naar hun huis
Klacht dus, tyfus gezeik om zogenaamde rellen en neppe feesten die zomaar worden verlaten omdat figuren bang zijn voor relschoppers en meisjes