Wat zou jij doen dan, als je opnieuw mocht beginnen. Communicatie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik heb CE gedaan en ik vind het achteraf zonde van m'n tijd. Veel te breed, veel te weinig verdieping en de studie was eigenlijk doodsaai. De banen die je er doorgaans mee kunt krijgen vind ik ook niet bijster spannend. Kortom: een verkeerde keuze.
Maar jij bent mij niet natuurlijk.
Mogelijk, met iets creatiefs ernaast.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:18 schreef brabusRUS het volgende:
[..]
Wat zou jij doen dan, als je opnieuw mocht beginnen. Communicatie?
Wellicht aangezien een halfjaartje nu heel veel lijkt, maar het echt niet gaat om die 10 ects die je nu minder bij MER moet doen dan bij CE. De inhoud van een studie (240 ects) en hoe dit aansluit op jouw eigen voorkeuren doet veel meer ter zake dan of je met 45 punten begint bij MER en al 2ejaars-vakken mag doen, of dat je nog 25 propedeusepunten moet halen bij CE.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:31 schreef brabusRUS het volgende:
Bedankt voor alle reacties, maar ik denk dat niemand rekening houdt met het feit dat ik bij MER in het 2e jaar kan beginnen. Terwijl ik bij ce in het 2e semester begin.
Ik heb gekozen voor CE @ HvA. Leek mij toch iets leuker en het is internationaler. Het liefst zou ik International managment kiezen, maar dan zou ik helemaal vanaf jaar 1 moeten beginnen. Dat zou ik niet trekken.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:13 schreef Sport_Life het volgende:
welke keuze is het geworden?
Ik zou voor CE gaan, overigens.
Had het topic niet helemaal doorgelezen dusquote:Op donderdag 10 september 2009 17:15 schreef brabusRUS het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor CE @ HvA. Leek mij toch iets leuker en het is internationaler. Het liefst zou ik International managment kiezen, maar dan zou ik helemaal vanaf jaar 1 moeten beginnen. Dat zou ik niet trekken.
De lessen zijn tot nu aan toe best prima.
Ik vind dat er nog vrij veel recht in zit heb er ieder blok mee te makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:56 schreef glasmetwater het volgende:
Als ik jou was zal ik voor ce gaan. Doe deze opleiding zelf ook bevalt me prima!
Het heeft misschien minder recht als MER en meer bedrijfskundige vakken, maar je kan na je studie zo'n beetje nog alle kanten op.
Ik heb MER niet gekozen, omdat het mij erg saai lijkt. Ken aardig wat mensen die zijn overgestapt van mer naar ce.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:13 schreef nietzman het volgende:
MER zou ik alleen doen als je niet perse iets wil kunnen.
En wat ze daar over rechten doen halen ze toch gewoon van wikipedia, dus laat dat geen drempel zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |