maar ze kunnen me wel meenemen naar het bureau als ze willen dacht ik?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:28 schreef Waaghals het volgende:
Dit is geen aanhouding, maar staande houding. Hoef je niet op te antwoorden dit soort vragen.
Verder alles ok ?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:26 schreef Fok_Fok het volgende:
Ik ben midden in de nacht gaan joggen.
dan moet je verdacht zijn van het plegen van een strafbaar feitquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
maar ze kunnen me wel meenemen naar het bureau als ze willen dacht ik?
of moeten ze hiervoor een geldige reden hebben?
haha ja, de agenten vonden dat ook vreemdquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:28 schreef jollieboer1 het volgende:
Midden in de nacht gaan joggen? dan zou mijn hartslag na 5 seconden al op 180 zitten.... moet er niet aan denken.
Nee joh ze mogen iedereen zomaar meenemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
maar ze kunnen me wel meenemen naar het bureau als ze willen dacht ik?
of moeten ze hiervoor een geldige reden hebben?
maargoed, het is toch niet relevant dat ze dat raar vinden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:32 schreef Under_Score het volgende:
wie gaat er dan ook midden in de nacht joggen? zeker ook met een bivak muts op een een breekijzer in de hand ( Nordic joggen )
ik zou dat ook raar vinden.
maar goed, als je een beetje serieus antwoord op de vragen is er niks aan de hand, ga je een beetje lopen zeiken enzo dan bestaat de kans dat je nacht wel degelijk verpest wordt. mischien hadden ze wel melding gekregen van buurtbewoners dat er iemand verdacht aan het wegrennen was ofzo
Nee, midden in de nacht door een woonwijk rennen is inderdaad niet verdacht..quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:32 schreef Fok_Fok het volgende:
maar ik vind het persoonlijk niet echt relevant (in de zin van verdacht)
Ja. Als jij weigert je personalia te geven mogen ze je meenemen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Fok_Fok het volgende:
maar waar ik meer mee zit: mogen ze je meenemen naar het bureau als je geen antwoord geeft in mijn geval
voor zover ik weet doe ik alles binnen de wet
Ik heb je al eerder gezegd, dat je bij een staande houding niet verplicht bent om te antwoorden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
maargoed, het is toch niet relevant dat ze dat raar vinden?
maar waar ik meer mee zit: mogen ze je meenemen naar het bureau als je geen antwoord geeft in mijn geval
dat het voor iemand raar is, is niet relevant naar mijn mening
het is binnen de wetquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, midden in de nacht door een woonwijk rennen is inderdaad niet verdacht..
Als ze je ergens van verdenken kunnen ze je meenemen ja. En als je geen antwoord op hun vragen wil geven helpt dat natuurlijk niet echt. En wat jij wel en niet relevant vindt, is dan weer niet relevantquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
maargoed, het is toch niet relevant dat ze dat raar vinden?
dat het voor iemand raar is, is niet relevant naar mijn mening
Ja, vast. Maar dan kan het nog wel verdacht zijn...quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef Fok_Fok het volgende:
[..]
het is binnen de wet
ik ben trouwens gaan lopen toen ik de woonwijk binnenkwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |