Dat is niet het probleem van TS, maar van iBOODquote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sanger het volgende:
TS staat in deze in zijn recht, en kan nakoming eisen. Wel lastig bij IBOOD denk ik. Wellicht is het product al doorverkocht ofzo.
Ik heb maandenlang achter een TV van 900 euro aangezeten, en het boeide ze geen ene kanker waar mijn geld of mijn TV was.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik heb er zelf nooit problemen gehad. En er is een aantal keer iets bij de buren afgeleverd.
Zo heeft TS dat niet in de OP beschreven (zie eerste mailtje), daar staat 3 keer aangeboden en daarna telefonisch contact. Ik zie inderdaad dat de voorwaarden het niet over een specifiek aantal keren heeft, maar dan gaat alsnog mijn reactie hieronder m.b.t. op.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:47 schreef sanger het volgende:
Maar volgens de voorwaarden van IBOOD komt UPS dus geen 3/4 keer, maar 1x en als je niet thuis bent nog een keer op afspraak na telefonisch contact
Maar als je toch een bestelling doet (vlak?) voor je vakantie (er vanuit gaande dat hij minstens een week weg is), dan kan hij hier toch rekening mee houden? Over het algemeen versturen (web)shops wel binnen een week en dus makkelijk vooraf te bepalen en rekening mee te houdenquote:Daarnaast kon IBOOD schijnbaar ook vooraf geen leverdatum noemen. Hoe wil je dan bepalen wat het andere afleveradres moet worden
De voorwaarden hebben het wel over een specifiek aantal keer. Namelijk 1x en daarna op afspraak. Het is dus niet zoals jij schetst dat TS maar verwacht dat ze langs blijven komen. Hij weet zelfs dondersgoed dat hij na de eerste mislukte bezorgpoging UPS kan bellen om op afspraak te bezorgen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef Locusta het volgende:
[..]
Zo heeft TS dat niet in de OP beschreven (zie eerste mailtje), daar staat 3 keer aangeboden en daarna telefonisch contact. Ik zie inderdaad dat de voorwaarden het niet over een specifiek aantal keren heeft, maar dan gaat alsnog mijn reactie hieronder m.b.t. op.
Ben ik met je eens. Maar de ervaring van TS was dat het gemiddeld 3-4 weken duurde dacht ik. Staat ook ergens in het topic.quote:Maar als je toch een bestelling doet (vlak?) voor je vakantie (er vanuit gaande dat hij minstens een week weg is), dan kan hij hier toch rekening mee houden? Over het algemeen versturen (web)shops wel binnen een week en dus makkelijk vooraf te bepalen en rekening mee te houden
Ja inderdaadquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:01 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat is niet het probleem van TS, maar van iBOOD
Waarschijnlijk omdat TS wat besteld terwijl hij de week erna niet thuis was. Bij IBOOD kan dat helaas soms niet andersquote:Op dinsdag 1 september 2009 08:42 schreef Xcalibur het volgende:
Ik snap overigens niet waar het idee van veel mensen hier vandaan komt dat dit aan TS zou liggen
Het is UPS lul. Dat had je misschien begrepen als je het topic had gelezen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:27 schreef Under_Score het volgende:
schijnbaar hadden ze het nooit naar het postkantoor gebracht, maar dus na de 3e bezorgpoging gewoon retour gestuurd.
ja dus? al hadden ze het met DHL verstuurd. het probleem is dus dat IBOOD bij het retour krijgen va het object deze niet alsnog uit wil leveren aan de klant. dit tegen hun eigen policy in. dat UPS het object retour doet is begrijpelijk, dat na 3 keer een mislukte bezorging de boel terug gaat dat is hun policy en verder niet echt relevant. wat IBOOD hiermee doet wel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Het is UPS lul. Dat had je misschien begrepen als je het topic had gelezen.
ja, heb ook wel is zo`n super chaggerijn aan de deur gehad. 1 keer kort aanbellen. ben je bij de bel zijn ze al bijna weer bij de bus. zeg je er wat van snauwen ze je af. ook een keer een maand op een pakje zitten wachten, bleek het bij de buren te staan. was de chauffeur 'vergeten' een briefje ervan bij mij in de bus te doen. ook raar dat de buurvrouw niks zegt maar goed.quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zoals zovelen werk ik 40 uur per week. Inclusief reistijden dus nooit overdag thuis. En bestel toch graag online. Vervolgens dus altijd briefjes in de bus van (soms zelfs boze) chauffeurs die iets poogden te bestellen.
Vervolgens blijf ik eens een dag thuis, na het eerste briefje, komen ze de tweede, beloofde dag, niet langs. Dag drie de volgende constructie bedacht - briefje op de deur met verzoek bij de buren te brengen. Kom ik thuis, staat de bestelling in de gang, top dus. Maar, wat was er gebeurd? Buuf zag chauffeur briefje schrijven en vroeg, moet 't pakje niet even naar haar toe? Nee, dat mocht niet. Dus buuf beetje nijdig, zo van, waarom zo dwars, verzoek hangt aan de deur nota bene! Nee, mocht niet. Buuf deur van mijn huis open gedaan en gezegd, kom maar op met pakje dan! En dat, mocht wel...
Enfin, soms, hoe hard je het probeert, lukt het niet je pakje thuisbezorgd te krijgen dus
UPS heeft NIETs te maken met het postkantoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 15:44 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ja dus? al hadden ze het met DHL verstuurd. het probleem is dus dat IBOOD bij het retour krijgen va het object deze niet alsnog uit wil leveren aan de klant. dit tegen hun eigen policy in. dat UPS het object retour doet is begrijpelijk, dat na 3 keer een mislukte bezorging de boel terug gaat dat is hun policy en verder niet echt relevant. wat IBOOD hiermee doet wel.
heb jij mijn vorige post wel eens in combinatie met de poster ervoor gelezen? volgens mij niet.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
UPS heeft NIETs te maken met het postkantoor
DHL ook niet. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
UPS heeft NIETs te maken met het postkantoor
Geld staat inmiddels terug op mijn rekening. Ik heb hierna een klacht gestuurd naar ibood, met o.a. de mededeling dat ze 'ns over dit beleid moeten nadenken en dat dit een aantal klanten heeft gekost (ik en enkele bekenden van me).quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef Xcalibur het volgende:
De meeste mensen zijn tijdens kantooruren niet thuis, dus dan haal je het later op op het postkantoor ofzo... ik zie het probleem niet zo![]()
TS: wat ga je nu doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |