Kom op zegquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:25 schreef Tamashii het volgende:
Jongen. Dan koop je het niet. Of wel. Of niet. Of wel. Jouw probleem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fipo?
Zal het navragen voor je.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:27 schreef Waaghals het volgende:
maandverband ligt hele jaar in de winkel, dat heb ik ook niet nodig.
dus waarom halen ze dat niet weg?
Sorry. Je hebt hard gelijk hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:26 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Kom op zegzal ik dan ook in juni beginnen met de verkoop van kerstbomen?
+1 En ik hou ook gigantisch veel van marsepein. En anders moet je dat weer 5 keer zo duur kopen bij de kuthema.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:35 schreef jollieboer1 het volgende:
Ik vind het ook niet erg, ben verslaafd aan die pure/chocolade/witte pepermotenmix. Zalig zijn die dingen, ik eet er 's zomers nog van. Maar zo lang zijn ze eigenlijk niet houdbaar, dus worden ze wat slof.
wat mij betreft komen die weer in de winkel, verheug me er nu al op![]()
maar het is wel wat vroeg ja, zeker voor kinderen die er in geloven. Maar dan moeten ouders maar zeggen dat Sinterklaas ook last heeft van de recessie en dus ook zoveel mogelijk geld moet verdienen
Zolang het winst oplevert zal dat zo blijven. Alles draait om de centenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Boeiend, dat is altijd. Kerst komt ook en als het kerst is staan de paasspullen er alweer.
Dat heeft niks met traditie te maken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:48 schreef Waaghals het volgende:
ja en in de zomer hangen er al weer weer winterkleren en dikke jassen
en daar klaagt nooit iemand over
Ik draag traditioneel winterjassen in de winter hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:50 schreef LightLuke het volgende:
[..]
Dat heeft niks met traditie te maken.
Ik herfstjassenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:52 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik draag traditioneel winterjassen in de winter hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |