Helpt niet hoor als je feministe bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Wordt feministe
O ja, leer ook nog eens behoorlijk Nederlands. Geilen de meeste vrouwen op schijnt
Misschien moet je inderdaad maar eerst even een SOA-test doen voordat je aan de vrouwenliefde begint...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:41 schreef Godtje het volgende:
Slijmende piemels zijn meestal niet helemaal gezond.
Ja sorry maarquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:44 schreef kami124 het volgende:
tsja je hebt idd veel foute jongens en het is denk ik dan ook de kunst om juist die ene goede jongen eruit te zoeken. (dit zeg ik als jongen hé veel verstand heb ik er niet van)
Echter heb ik het weer een beetje gehad met meiden. Zo heb ik van de week nog een flink blauwtje gelopen (ik was al 2 keer met haar uit geweest en wat gezoend en kvond haar echt super leuk en ik deed echt super aardig enzo en ik vond haar innerlijk ook oké). En wat denk je. vindt ze mij GVD niet leuk omdat ik te aardig ben voor haar :S:S:S. Ze zocht iemand die wat ruiger was
conclusie: Onterecht klacht, BITCHES! (sorry moest ff m'n ei kwijt)
Dat helpt wel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Helpt niet hoor als je feministe bent
Mijn vriendin is het al geworden en ik word het ook als het zo doorgaatquote:
Hoort erbij he. Pubertijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is het al geworden en ik word het ook als het zo doorgaat
Zij houdt wel van mij,heb ik al n topic over geopend paar dagen geleden dus ik denk dat ik het gewoon word en dat is niet geil of zo domme jochies!!
Je gaat niet naar een feest om iemand te leren kennen maar om 'iemand te leren kennen'quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
Mn vriendin is al gebruikt en wil niks meer met jongens te maken hebben en ik was vanavond bij Forms Summerjam en was net daar en weer zaten ze allemaal te slijmen met hun piemels,en alleen maar dom gelul
Geen enkele echte vraag,terwijl ik gewoon iemand wilde leren kennen,maar nee dat boeit ze niet,want neuken enzo,dronken, ik ben gelijk weer weggegaan
Moet geen jongens of mannen meer!
Ze hebben geen hersens!
Ik heb ook nog een karakter hoor!
Ja joh, gewoon ff die knop om en lekker lesbo-enquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Zij houdt wel van mij,heb ik al n topic over geopend paar dagen geleden dus ik denk dat ik het gewoon word en dat is niet geil of zo domme jochies!!
*checkt fotoboekquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:37 schreef Sanne92 het volgende:
Mn vriendin is al gebruikt en wil niks meer met jongens te maken hebben en ik was vanavond bij Forms Summerjam en was net daar en weer zaten ze allemaal te slijmen met hun piemels,en alleen maar dom gelul
Geen enkele echte vraag,terwijl ik gewoon iemand wilde leren kennen,maar nee dat boeit ze niet,want neuken enzo,dronken, ik ben gelijk weer weggegaan
Moet geen jongens of mannen meer!
Ze hebben geen hersens!
Ik heb ook nog een karakter hoor!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Wordt feministe
O ja, leer ook nog eens behoorlijk Nederlands. Geilen de meeste vrouwen op schijnt
Kunnen wij er wat aan doen dat jij op feestjes komt waar ze 'Ik heb een toet toet toeter op mijn waterscooter' boven kwaliteitsmuziek verheffen, en na 20 biertjes handtastelijk en fout worden?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Wtf die 2e fotoquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef Dibble het volgende:
Wat een kankertent TSik snap niet wat voor feest het nou is, altovolk gemixt met autistisch uitziende losers
jij past er goed bij dom blondje. Als die lui nog naar jou kijken mag je blij zijn
[ afbeelding ]
Zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]dat is niet geil of zo domme jochies!!
Spoel je mond met zeep kerel!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef Dibble het volgende:
Wat een kankertent TSik snap niet wat voor feest het nou is, altovolk gemixt met autistisch uitziende losers
jij past er goed bij dom blondje. Als die lui nog naar jou kijken mag je blij zijn
[ afbeelding ]
Boh wat geil! Vlaflip..........MET EEN FUCKING RIETJE EN FRUIT! O.Oquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou jullie doen. Allebei.
En dan stel ik achteraf wel wat vragen waar het antwoord me totaal niet boeit. Over je school, werk, het verloop van je leven, je huisdieren
Worden vrouwen spontaan lesbisch als het uitgaan ze niet bevalt, zo leer ik nog eens wat op dit forum.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Het zijn volgens mij de Down-patiënten die zonder begeleiding naar een disco gaan en het gek vinden als ze door dronken gozertjes worden aangesproken en betastquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Worden vrouwen spontaan lesbisch als het uitgaan ze niet bevalt, zo leer ik nog eens wat op dit forum.
2e foto die vent met die baardquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom ben je loveless,want dat betekent liefloos,en jij bent zon sukkel die k vanavond ook had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou jullie doen. Allebei.
En dan stel ik achteraf wel wat vragen waar het antwoord me totaal niet boeit. Over je school, werk, het verloop van je leven, je huisdieren
Oh shit, betekent het dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daarom ben je loveless,want dat betekent liefloos,en jij bent zon sukkel die k vanavond ook had.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daarom ben je loveless,want dat betekent liefloos,en jij bent zon sukkel die k vanavond ook had.
TS heeft nog normen en waarden, er zouden meer mensen zoals zij moeten zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens op zoek naar normale mensen. Niet naar Sjonnie R. Etard en John Lennon
Damn is dit een grap of wat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:57 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
In Staphorst heb je genoeg van ze.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
TS heeft nog normen en waarden, er zouden meer mensen zoals zij moeten zijn.
Dus datquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:02 schreef Lub_ya het volgende:
Omdat je te veel aandacht krijgt van mannen/jongens word je maar lesbo? What tha fuck.![]()
Wow dan zijn er wel veel vrouwen lesbo geworden daardoor.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
TS heeft nog normen en waarden, er zouden meer mensen zoals zij moeten zijn.
Als je daar de ideale man niet tegenkomt lukt het je nergens!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk blijven de mannen je aandacht geven als je leuk bent. Maar er zijn ook veel vrouwen die ook zulke aandacht krijgen als TS en niet lesbo worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat
Maar zo ben ik t ook geworden natuurlijk..
Alleen hielp t niet want de mannetjes doen nog steeds t zelfde..
Mgoed, ik vond t wel leuk, dus bleef ik maar lesbisch
Dus weet waar je aan begint TS
Ik was ook wel een beetje bijdehand aan t doen dus ehquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:10 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja tuurlijk blijven de mannen je aandacht geven als je leuk bent. Maar er zijn ook veel vrouwen die ook zulke aandacht krijgen als TS en niet lesbo worden.
Een bitchslap omdat je aangesproken wordt?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was ook wel een beetje bijdehand aan t doen dus eh
Maar idd.. Sowieso WORD je geen lesbo.. Dat ben je of dat ben je niet..
En die mannen jongetjes.. Sja, gewoon een bitchslap geven en doorlopen!
Ze blijven toch wel bestaan of t nou leuk is of nie
Maar....quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was ook wel een beetje bijdehand aan t doen dus eh
Maar idd.. Sowieso WORD je geen lesbo.. Dat ben je of dat ben je niet..
Ben jij echt lesbisch want jij lijkt wel aardig,waar kan ik lieve meisjes die ook zo zijn ontmoeten want ik wil geen enge meisjes die op mannen lijken omdat ze in n verkeerd lichaam zitten ofzo want ik vind mn vriendin lief maar ken haar zo lang en zou raar zijn qua gevoel nuquote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ben jij echt lesbisch want jij lijkt wel aardig,waar kan ik lieve meisjes die ook zo zijn ontmoeten want ik wil geen enge meisjes die op mannen lijken omdat ze in n verkeerd lichaam zitten ofzo want ik vind mn vriendin lief maar ken haar zo lang en zou raar zijn qua gevoel nu
en voor alle domme jongens het is niet zomaar,ik heb er lang over gepraat met mn vriendin en ik begrijp het gewoon en ik heb echjt die gevoelens nu
Ja iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Ben jij echt lesbisch want jij lijkt wel aardig,waar kan ik lieve meisjes die ook zo zijn ontmoeten want ik wil geen enge meisjes die op mannen lijken omdat ze in n verkeerd lichaam zitten ofzo want ik vind mn vriendin lief maar ken haar zo lang en zou raar zijn qua gevoel nu
en voor alle domme jongens het is niet zomaar,ik heb er lang over gepraat met mn vriendin en ik begrijp het gewoon en ik heb echjt die gevoelens nu
Natuurlijk wel. Alleen beweren lesbo's van niet, maar die hebben het ook nog niet ervaren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar....![]()
Dan kan je ook niet weer hetero worden na een goeie neukbeurt van een grootgeschapen kerel?
Nee als ze je betastenquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een bitchslap omdat je aangesproken wordt?
Wie niet waagt wie niet wint eh? u_uquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar....![]()
Dan kan je ook niet weer hetero worden na een goeie neukbeurt van een grootgeschapen kerel?
Troll kloon dikke lemming shit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat!quote:
Je kan gewoon zeggen dat ik t was hoor (A)quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef Sanne92 het volgende:
Domme reacties,typisch jongens dus, ik moet jullie echt niet meer
Ik kreeg n heel lief PM van iemand die wel zei wat ie voelde,jullie zijn echt zielig
wat een drama, hopelijk slaap je nogquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef Sanne92 het volgende:
Domme reacties,typisch jongens dus, ik moet jullie echt niet meer
Ik kreeg n heel lief PM van iemand die wel zei wat ie voelde,jullie zijn echt zielig
Ben jij Braddie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:35 schreef x69 het volgende:
[..]
Je kan gewoon zeggen dat ik t was hoor (A)
Ik ben Braddie! Hoi. Wanna cyber?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Als je met jongens omgaat die Braddie heten ga je de ware zéker tegenkomen!quote:
Dat moeten wij toch ook doen zeggen ze altid maar? Maar wij doen t normaal zonder neukpraatquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
Achja, dat kunnen zij ook niet helpen, voortplantingsdrang he.
99% wat uit vrouwen hun mond is toch bullshit. Gelukkig maar dat die 1% uit sex bestaat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat moeten wij toch ook doen zeggen ze altid maar? Maar wij doen t normaal zonder neukpraat
Jongens zijn dom
Oohja, doen we dat zonder neukpraatquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Dat moeten wij toch ook doen zeggen ze altid maar? Maar wij doen t normaal zonder neukpraat
Jongens zijn dom
Net zo stom als de domme sletjes die in de praatjes van gladjanussen trappen. Degene met de grootse bek hoeft niet altijd de leukste jongen te zijn. Er bestaan ook jongens die wel degelijk geïnteresseerd zijn. Maarja, zulke types zijn saai enz enz.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:09 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Jongens zijn dom
Jij ook alquote:
Jou avatarquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net zo stom als de domme sletjes die in de praatjes van gladjanussen trappen. Degene met de grootse bek hoeft niet altijd de leukste jongen te zijn. Er bestaan ook jongens die wel degelijk geïnteresseerd zijn. Maarja, zulke types zijn saai enz enz.
Droom lekker verder zal ik zeggen.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:18 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jou avatar![]()
Ikke even youtube messi filmpjes kijken
tot zo
Dit dus.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:20 schreef Kai-Itza het volgende:You GOT to be kidding me right?
Zover ik weet vallen vrouwen op de "Verkeerde" jongen en dan huilen ze achteraf om het 2 dagen later te herhalen.
IDD, als TS naar me toe zou komen met zo'n verhaal voel ik me erboven verhevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
"maar hij ziet er zo leuk uit"
Heul niet. beter als die kut C.ronaldo.quote:
Post jou nou maar is fotows voordat je gaat babbelenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Lub_ya het volgende:
Zo mannen kunnen ook goed generaliseren.
TS is een vrouw hoor....quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Lub_ya het volgende:
Hij had zijn dag niet. Wel de beslissende pass voor 1-0quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:26 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Heul niet. beter als die kut C.ronaldo.
Hij is klein, focking snel en ik al zaalvoetballer heerlijk om naar te kijken.
al viel die gisteravond wat tegen
Die mutsen gaan gewoon naar dezelfde kerel terug want "hij beloofde dat hij zou veranderen" of iets dergelijks.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dus.
"maar hij ziet er zo leuk uit"
Net zo goed als vrouwenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Lub_ya het volgende:
ja joh. wij lullen er over door terwel TS inmiddels al terug in diezelfde kroeg staat een breezah te ontvangen van een playerbaasquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij had zijn dag niet. Wel de beslissende pass voor 1-0![]()
C. Ronaldo was ook niet zo best vandaag.
Wacht ff... hadden we het hier niet over een klein meisje die boe-hoe-hoe doet over die "vieze" jongens alleen voor sex gaan?
Haha,quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja joh. wij lullen er over door terwel TS inmiddels al terug in diezelfde kroeg staat een breezah te ontvangen van een playerbaas
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:30 schreef Goofisch het volgende:
[..]
waar keek jij naar Real ?
Het jij sport 1 ofzo?
De aankopen maakten het verschil (behalve Benzema)quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha,inderdaad.
[..]
![]()
sport1 en eredivisie live FTW![]()
Dus ik kan niet babbelen voordat ik foto's van mezelf laat zien.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:28 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Post jou nou maar is fotows voordat je gaat babbelen
Daar zeg je me wat. Ik had het ook tegen jullie (mannen).quote:
True, maar ze hebben toch 2 goals tegen gekregen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:33 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
De aankopen maakten het verschil (behalve Benzema)
Wat een pass van Kaka zeg
Jij wel hequote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha,inderdaad.
[..]
![]()
Hond! Ik moet via Jazeera Sports (quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Haha,inderdaad.
[..]
![]()
Sport1 heeft een aanbieding voor 3 maanden 5 euro per maand. Kan het alleen zelf niet doen door digitenne.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij wel he![]()
Ik ga denk die sport 1 nemen. eredivisie vind ik minder interessant dan internationale wedstrijden.
Maar het is zo duur allemaal
Achterin was het dan ook niet zo denderend.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
True, maar ze hebben toch 2 goals tegen gekregen.
Ik wil weten of je lelijk.normaal of knap bent. Bij de laatst 2 heb je recht van spreken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:35 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dus ik kan niet babbelen voordat ik foto's van mezelf laat zien.!!!
[..]
Daar zeg je me wat. Ik had het ook tegen jullie (mannen).
Tis duur ja. Maar de wedstrijden die je voorgeschoteld krijgt, zijn het meer dan waard.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:37 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Jij wel he![]()
Ik ga denk die sport 1 nemen. eredivisie vind ik minder interessant dan internationale wedstrijden.
Maar het is zo duur allemaal
Ja had ik gelezen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Sport1 heeft een aanbieding voor 3 maanden 5 euro per maand. Kan het alleen zelf niet doen door digitenne.
Dat gaat ze opbreken tegen ploegen zoals Barcelona, Valencia of Sevilla.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Achterin was het dan ook niet zo denderend.
quote:Ook Sport1 en Eredivisie Live hiero![]()
Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tis duur ja. Maar de wedstrijden die je voorgeschoteld krijgt, zijn het meer dan waard.
EL volg ik ook minder. Heb ik alleen voor Ajax genomen.
Ik heb AC - Inter ook met Italiaans commentaar gekeken. Sport1quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Hun commentaar is wel fucking emotioneel, daar hou ik van.
Wat een wedstrijden zijn dat. Ook de premier league is een genot om te zien. Als je jezelf tot voetbal liefhebber schaart, is sport1 een mustquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:39 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ja had ik gelezen.
maar ik ga het vergeten op te zeggen. Daarna word het 16 of 17 euro geloof
Ff nadenken. wel super als ik real en barca kan zien spelen.
Ajaxquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ajax![]()
Dat voordeel HAD ik. als studentenbaantje werkte ik op de skyboxen in de Amsterdam arena. zo kon ik alle thuiswedstrijden zien vanuit de skybox.
wie speelde er nou?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb AC - Inter ook met Italiaans commentaar gekeken. Sport1![]()
Inter
Ik mag jouwquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:41 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ajax![]()
Dat voordeel HAD ik. als studentenbaantje werkte ik op de skyboxen in de Amsterdam arena. zo kon ik alle thuiswedstrijden zien vanuit de skybox.
Ja maar ik moet gokken of ze een wedstrijd uitzenden of niet, en zoniet krijg ik paardesport of die bullshit te zienquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Hun commentaar is wel fucking emotioneel, daar hou ik van.
Sneijder in de basis, huntelaar viel ergens in de 70e minuut in of zo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:42 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wie speelde er nou?
sneijder en huntelaar?
Ja, die werd uitgezonden. Een aantal uur geledenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
Komt Inter-Ac Milan ook op sport 1?
ja klopt idd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een wedstrijden zijn dat. Ook de premier league is een genot om te zien. Als je jezelf tot voetbal liefhebber schaart, is sport1 een must
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:42 schreef Goofisch het volgende:
[..]
wie speelde er nou?
sneijder en huntelaar?
quote:Huntelaar op de bank, Sneijder start
Zaterdagavond staat de Italiaanse klassieker tussen AC Milan en Internazionale op het programma. Bij AC begint Klaas-Jan Huntelaar op de bank, terwijl Wesley Sneijder bij Inter direct in de basis begint.
Leonardo, coach van AC Milan, kiest ervoor om Huntelaar rustig te brengen. De spits kwam voor ruim vijftien miljoen euro over van Real Madrid, maar mist wedstrijdritme omdat hij in Spanje lange tijd buiten de selectie viel. Ook Clarence Seedorf zit op de bank.
Sneijder maakte afgelopen week pas de overstap van Real Madrid naar Inter, maar mag desondanks direct in de basis beginnen. Coach José Mourinho geeft de Oranje-international het vertrouwen op '10'.
De opstellingen:
AC Milan: Storari; Zambrotta, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski; Gattuso, Pirlo, Ronaldinho, Flamini; Pato, Borriello
Internazionale: César; Maicon, Lúcio, Samuel, Chivu; Zanetti, Sneijder, Motta, Stankovic; Eto'o, Milito
Ja joh lekker belangrijk. Dat gelul over die 15 jarige breezah met die puber gedoequote:Op zondag 30 augustus 2009 01:44 schreef FireFox1 het volgende:
Wat een geweldige wending heeft dit kwaliteit topic gekregen
wow daar heb ik compleet niks van mee gekregen. Uitslag?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, die werd uitgezonden. Een aantal uur geleden
Had al n paar posts van jouw gelezen,ik wil echt expirimenteren omdat ik het gewoon gehad heb met jongens al geloven ze me niet,maar dan geen grap maar echt,maar volgens mij doe jij net alsofquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oohja, doen we dat zonder neukpraat? Misschien jij ja.
Als ik thuis ben en niks beters te doen heb kijk ik alles wat met voetbal te maken heeft. Of dat nu AC - Inter is of RKC - ADO.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ja klopt idd.
eredivisie neem ik dan niet. Nederlands voetbal vind ik altijd kut.
Heb je net een lekkere ploeg. loop je altijd met de onzekerheid of de huidige sterspelers niet worden weggekocht,
neem nu ajax met suarez bijv.
Wil je serieus niet wetenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
wow daar heb ik compleet niks van mee gekregen. Uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
wow daar heb ik compleet niks van mee gekregen. Uitslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2009 01:47:15 ]
Oh thanks. had ik ook zelf ff kunnen google natuurlijkquote:
Boeiequote:Op zondag 30 augustus 2009 01:45 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Had al n paar posts van jouw gelezen,ik wil echt expirimenteren omdat ik het gewoon gehad heb met jongens al geloven ze me niet,maar dan geen grap maar echt,maar volgens mij doe jij net alsof
Je bent wel mooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ??
Hoe kan dat nou weer. Dacht dat Ronaldinho weer helemaal da bomb was.#FreeHat
Dinho was weer waardeloos vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oh thanks. had ik ook zelf ff kunnen google natuurlijk
Is toch prachtig. Klaas jan huntelaar die dalijk naast een Ronaldino staat.
Ronaldinho was niet best vandaag. En dat druk ik nog zacht uit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:47 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Oh thanks. had ik ook zelf ff kunnen google natuurlijk
Is toch prachtig. Klaas jan huntelaar die dalijk naast een Ronaldino staat.
quote:
btw in je fobo. Verander 'womans' ff in 'women'quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ronaldinho was niet best vandaag. En dat druk ik nog zacht uit.
Shitquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:49 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
btw in je fobo. Verander 'womans' ff in 'women'
Tot morgenvroeg als de mods wakker wordenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:48 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Maak maar een nieuw topic TS..
De voetbal bazen hebben dit topic nu
Die gast feest meer dan voetballen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ronaldinho was niet best vandaag. En dat druk ik nog zacht uit.
Sneijder speelde prima ja, al nam ie zn vrije trappen beetje ongelukkig. Die komt er wel. En as for KJH -> hij was 271x beter dan Borriello (ik heb geteld). Die komt er ook welquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sneijder was wel goed lees ik op VI. Huntelaar komt er wel als hij eenmaal een basisplek heeft.
Hij heeft ze ups en downs. soms speelt die ineens heel goed en dan is het ineens niks meer.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sneijder was wel goed lees ik op VI. Huntelaar komt er wel als hij eenmaal een basisplek heeft.
Jammer dat KJH pas laat in de 2e helft inkwam. Sneijder speelde ook lekker meequote:Op zondag 30 augustus 2009 01:50 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Sneijder speelde prima ja, al nam ie zn vrije trappen beetje ongelukkig. Die komt er wel. En as for KJH -> hij was 271x beter dan Borriello (ik heb geteld). Die komt er ook wel
tegen bedoel je?quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:52 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch wel leuk dat ze nu weer bij elkaar zitten
ADOOOOOOOOquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:46 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Als ik thuis ben en niks beters te doen heb kijk ik alles wat met voetbal te maken heeft. Of dat nu AC - Inter is of RKC - ADO.
Enige wedstrijden waar ik echter tijd voor maak zijn die van mijn Leverzwembad
Samenvatting van gezien. Op het moment dat hij erin kwam begon Bayern te leven. Mooi om te zienquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Robben deed het trouwens ook goed voor Bayern2x gescoort, netjes
robben is echt super. Alleen is die van glas.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Samenvatting van gezien. Op het moment dat hij erin kwam begon Bayern te leven. Mooi om te zien
Zie de laatste zin van mijn post. De rest kijk ik alleen als ik toevallig thuis ben en niks beters te doen henquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:53 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ADOOOOOOOO
Vaak op die noord side gestaan vroeger. Wat een debiele tent mijn hemel.
meer kijken of er geen lawinepijl of nitraat tussen je poten lag dan voetbal kijken
Ribery, Gomez (of Toni) en Robbenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:53 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Samenvatting van gezien. Op het moment dat hij erin kwam begon Bayern te leven. Mooi om te zien
Dat is een behoorlijk debuut. Van Gaal zal wel wat beter slapen vannacht.quote:
Mja. En toch vind ik Sneijder een beetje een landsverrader. echte Nederlanders kiezen voor AC.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jah zelfde stad bedoel ik meer. Kunnen ze beetje chillen enzo
Bergkampquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja. En toch vind ik Sneijder een beetje een landsverrader. echte Nederlanders kiezen voor AC.
Ja ik weet dat ik me aanstel![]()
Dat kan je wel zeggen iddquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:55 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk debuut. Van Gaal zal wel wat beter slapen vannacht.
je moet die keuze ook wel hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:58 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja. En toch vind ik Sneijder een beetje een landsverrader. echte Nederlanders kiezen voor AC.
Ja ik weet dat ik me aanstel![]()
waar je het over?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
... nu is ze niet meer in de orginele verpakking te retourneren?
Don't feed the kloonquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
... nu is ze niet meer in de orginele verpakking te retourneren?
Yupquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Don't feed the kloon![]()
Je komt uit Eindhoven... PSV?
Mooi, dus je kan hier gerust over voetbal zaken pratenquote:
Simpel. Robben is niet 'galactico' genoeg. Hij is een kale boer. Dat verkoopt niet genoeg shirtjes.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:03 schreef Goofisch het volgende:
Heel dat stadion ook uit ze dak voor robben.
prachtig. Snap niet hoe real ooit zo heeft kunnen handelen
Zijn blessure geschiedenis zal ook wel een rol hebben gespeeld. Net zoals zijn (nu nog) redelijke marktwaarde.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Simpel. Robben is niet 'galactico' genoeg. Hij is een kale boer. Dat verkoopt niet genoeg shirtjes.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooi, dus je kan hier gerust over voetbal zaken praten
Veeeeeel belangrijker
nou idd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Simpel. Robben is niet 'galactico' genoeg. Hij is een kale boer. Dat verkoopt niet genoeg shirtjes.
Precies, nooit niet een vriendin enzo...quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Sanne92 het volgende:
Oh,ze willen me niet dus k ga over voetbal praten en net doen alsof het nieut boeit, jongens,voorspelbaar en dom.
Jullie krijgen echt nooit geen vriendin zo
Heb een vriendin & 2 kinderen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Sanne92 het volgende:
Oh,ze willen me niet dus k ga over voetbal praten en net doen alsof het nieut boeit, jongens,voorspelbaar en dom.
voor jou:quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Sanne92 het volgende:
Misschien. Maar mijn "niet-galactico-genoeg"-reden telt net zo goed voor Sneijder en V/d Vaart. Hebben het allemaal niet slecht gedaan in dat witte shirt, maar kregen de kans niet, of werden bij de kleinste vormdip meteen aan de kant geschovenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zijn blessure geschiedenis zal ook wel een rol hebben gespeeld. Net zoals zijn (nu nog) redelijke marktwaarde.
Dus ongeacht wat ik doe, ik krijg altijd een vriendin?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:08 schreef Sanne92 het volgende:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb een vriendin & 2 kinderen.
Next!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:09 schreef Goofisch het volgende:
[..]
voor jou:
[ afbeelding ]
En nou opbokken.
Heb ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:11 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oooooh, sorry
Lief! Foto van jullie gezinnetje ?
quote:
Dat is nou eenmaal het beleid van Real. Treurig dat sommige spelers er nog steeds intrappenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:10 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Misschien. Maar mijn "niet-galactico-genoeg"-reden telt net zo goed voor Sneijder en V/d Vaart. Hebben het allemaal niet slecht gedaan in dat witte shirt, maar kregen de kans niet, of werden bij de kleinste vormdip meteen aan de kant geschoven
Ik snap het ook niet. Mn clubvoorkeur is overduidelijk, zie avatar. Maar ik snap niet dat spelers zo positief zijn over RM. Ik snap het niet. Er zijn zoveel clubs waar ik nog wel positief over kan zijn, respect voor kan opbrengen. RM is dr niet 1 van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het beleid van Real. Treurig dat sommige spelers er nog steeds intrappen
Lieve schat, daar ben jij nog lang niet aan toe. Hou jij je maar bezig met het ontdekken van je eigen soort.quote:
vond het zo kut voor die nederlandse gasten. Ok ze verdienen genoeg geld. Maar om zo hard aan de kant gezet te worden....quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is nou eenmaal het beleid van Real. Treurig dat sommige spelers er nog steeds intrappen
Zodra ons v/d vaartje daar ook weg gaat hebben ze het allemaal prima kunnen overlevenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:16 schreef Goofisch het volgende:
[..]
vond het zo kut voor die nederlandse gasten. Ok ze verdienen genoeg geld. Maar om zo hard aan de kant gezet te worden....
maargoed. nu van de vaart nog. Ben benieuwd.
Iets met spaans voetbal. Gewoon mooi om naar te kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Mn clubvoorkeur is overduidelijk, zie avatar. Maar ik snap niet dat spelers zo positief zijn over RM. Ik snap het niet. Er zijn zoveel clubs waar ik nog wel positief over kan zijn, respect voor kan opbrengen. RM is dr niet 1 van.
Hou niet van voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Lieve schat, daar ben jij nog lang niet aan toe. Hou jij je maar bezig met het ontdekken van je eigen soort.![]()
Voor welke voetbalclub ben jij?
Dus je bent gelukkig niet als Weebl die alles loopt te bagalatiseren wat er rond RM speelt. RM is meer een fabriek dan een voetbalclub. En dat vind ik als liefhebber zorgelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Mn clubvoorkeur is overduidelijk, zie avatar. Maar ik snap niet dat spelers zo positief zijn over RM. Ik snap het niet. Er zijn zoveel clubs waar ik nog wel positief over kan zijn, respect voor kan opbrengen. RM is dr niet 1 van.
quote:Klaas-Jan Huntelaar maakte bij AC Milan pas na ruim een uur zijn opwachting en verving de volledig falende Ronaldinho.
Ik hou niet van Spaans voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:17 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Iets met spaans voetbal. Gewoon mooi om naar te kijken.
Dan duid ik het meest op barca toch wel.
Omdat ik privé en internetgedrag graag gescheiden houd. Zou jij ook moeten proberen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:18 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Hou niet van voetbal
Maar foto van gezin? Is leuk, altijd gzellig,wil ik zien!
Ik ben sowieso in mijn mening vrij 'nuchter' over voetbal. Ik zal een van de eerste zijn die het negatieve van LIverpool eruit pikt. Ik zal er niet minder fan door zijn, maar ik negeer het ook nietquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dus je bent gelukkig niet als Weebl die alles loopt te bagalatiseren wat er rond RM speelt. RM is meer een fabriek dan een voetbalclub. En dat vind ik als liefhebber zorgelijk
Goed opgelostquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik privé en internetgedrag graag gescheiden houd. Zou jij ook moeten proberen!
Gelukkig maarquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:21 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik ben sowieso in mijn mening vrij 'nuchter' over voetbal. Ik zal een van de eerste zijn die het negatieve van LIverpool eruit pikt. Ik zal er niet minder fan door zijn, maar ik negeer het ook niet
quote:
ergens vind ik iIbrahimovic totaal geen spelen voor barca. weet niet wat het is maar het plaatje klopt niet helemaal in mijn ogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig maarZo ben ik ook.
Ik ben een grote fan van Barcelona, maar de constructie Eto'o/Zlatan vond ik echt ronduit belachelijk![]()
Liverpool is trouwens niet zo best bezig op dit moment... wat is de oorzaak volgens jouw?
Ja, Ze hebben veels te veel neergelegd voor Zlatanquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig maarZo ben ik ook.
Ik ben een grote fan van Barcelona, maar de constructie Eto'o/Zlatan vond ik echt ronduit belachelijk![]()
Liverpool is trouwens niet zo best bezig op dit moment... wat is de oorzaak volgens jouw?
Dat heeft (tot nu toe) ook gebleken. Veel hoogstandjes zonder rendement. Maar hij komt er wel. Zijn eerste jaren bij Ajax verliep ook moeizaam. Net zoals zijn eerste jaar bij Juve.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ergens vind ik iIbrahimovic totaal geen spelen voor barca. weet niet wat het is maar het plaatje klopt niet helemaal in mijn ogen.
Mja met Henry - Eto'o - Messi heb je drie razendsnelle mensen voorin.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:27 schreef Goofisch het volgende:
[..]
ergens vind ik iIbrahimovic totaal geen spelen voor barca. weet niet wat het is maar het plaatje klopt niet helemaal in mijn ogen.
Xabi is inderdaad een groot gemis bij Liverpool. Vandaag de wedstrijd tegen Bolton (en die tegen Villa) gezien. Torres waant zich zonder Xabi een beetje verloren. Alles komt nu op Gerrard aan, en dat kan je zelfs een wereldspeler als Gerrard niet aandoenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:28 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, Ze hebben veels te veel neergelegd voor Zlatan![]()
Mijn mening over Liverpool atm -> collectief falen van de grote namen & het feit dat er momenteel bar weinig creativiteit in het elftal zit. Vooral het vertrek van Xabi Alonso laat zich voelen.
Xabi was toch de speler van de passes, de spelverdeler. Mascherano kan dat niet, is een stofzuiger. Lucas heeft ook simpelweg niet de kwaliteiten om het spel te verdelen op de manier dat Xabi dat deed. Het is hopen dat Aquilani zodra hij fit is dat gat kan opvullen, anders gaat Liverpool een droevig 20-jarig jubileum tegemoet.
Riera is fit, dat is al een pluspuntje. Niet dat ik zo kapot ben van Riera, maar het is beter dan Babel die sinds hij bij Ajax is weggegaan geen centimeter is gegroeid als speler![]()
Liverpool heeft nu een 'makkelijk' speelschema de komende paar speelrondes. Dat ze maar in een flow terechtkomen
Jupquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:31 schreef TheZapster het volgende:
Is dit het jongens-die-voor-buitenlandse-clubs-zijn-om-stoer-te-zijn-topic?
Jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:31 schreef TheZapster het volgende:
Klopt wel idd. Maar toch vond ik eto.o ook goed op zijn plaatsquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:30 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mja met Henry - Eto'o - Messi heb je drie razendsnelle mensen voorin.
Met Henry- Ibra - Messi heb je 2 snelle mensen en 1 targetman. Iemand die de bal bij zich kan houden. Heel ander type spits, het kan werken, maar het elftal moet er overduidelijk nog aan wennen.
Misschien heb ik het mis, maar zo komt het op mij over
Is hij ook zeer zeker niet. Staat alleen bekend als moeilijk geval. Ook heeft hij de laatste tijd bij Barca wat scherpte verloren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:34 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Klopt wel idd. Maar toch vond ik eto.o geen slechte speler
Daar komt het op neer. Torres is sowieso nog niet in 'zijn' vorm. Als hij dan ook nog maar eens 30% van de nuttige ballen krijgt die hij normaal gesproken krijgt, komt ie al helemaal niet ver. Als dan ook nog Gerrard niet helemaal in vorm isquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Xabi is inderdaad een groot gemis bij Liverpool. Vandaag de wedstrijd tegen Bolton (en die tegen Villa) gezien. Torres waant zich zonder Xabi een beetje verloren. Alles komt nu op Gerrard aan, en dat kan je zelfs een wereldspeler als Gerrard niet aandoen
Oh...was dat de reden dat ik vrij vaak naar Liverpool ga. Om stoer te zijn. Goed dat ik dat weetquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:31 schreef TheZapster het volgende:
Oh,ok,ik heb geen gezin en ga ze ook niet op internet zettenquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik privé en internetgedrag graag gescheiden houd. Zou jij ook moeten proberen!
TS is een overdreven emotionele bReEzAh die aandacht nodig heeft.. Geheel het verhaal gaat nergens over met der ik word maar lesbienne gelul dus maken wij voetbalbazen er een kwaliteitstopic van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:33 schreef TweeBallenZak het volgende:
Waar de fuck gaat dit over?TS heeft het gehad met jongens en ik ga naar pagina 9 en zie voetbal
PM het naar TSquote:
Juistquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:36 schreef Goofisch het volgende:
[..]
TS is een overdreven emotionele bReEzAh die aandacht nodig heeft.. Geheel het verhaal gaat nergens over met der ik word maar lesbienne gelul dus maken wij voetbalbazen er een kwaliteitstopic van.
quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:36 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nu ben k echt lesbisch,jullie zijn zo dom
Prima als je regelmatig naar Liverpool gaatquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Oh...was dat de reden dat ik vrij vaak naar Liverpool ga. Om stoer te zijn. Goed dat ik dat weet
Gezellig je bent er nog.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:36 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Oh,ok,ik heb geen gezin en ga ze ook niet op internet zetten
Want k wil wel vertellen dat ik ze niet heb maar daarna hou k t prive.![]()
Nu ben k echt lesbisch,jullie zijn zo dom
Dit ziet TS welquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
PM het naar TS![]()
Mooi voorproefje wat haar te wachten staat
[..]
Juist![]()
Het absurde is zelfs dat in dit topic een beter gesprek over voetbal mogelijk is dan in VBLquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:39 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb nog nooit zo aandachtig gelezen in een fok topic bedenk ik met net
Voetbal![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het absurde is zelfs dat in dit topic een beter gesprek over voetbal mogelijk is dan in VBL
Zelfde effect als Iniesta bij Xavi weghalen. Geen goed idee. Eeuwig zonde dat Benitez en Xabi geen goede verstandhouding hadden. Ik zie Liverpool (helaas) niet in de top 5 eindigen dit seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:35 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Daar komt het op neer. Torres is sowieso nog niet in 'zijn' vorm. Als hij dan ook nog maar eens 30% van de nuttige ballen krijgt die hij normaal gesproken krijgt, komt ie al helemaal niet ver. Als dan ook nog Gerrard niet helemaal in vorm is![]()
Liverpool gebruikt 5 middenvelders, waarvan er slechts 1/2 creatief ingesteld zijn. Dat is een beetje het probleem![]()
[..]
Oh...was dat de reden dat ik vrij vaak naar Liverpool ga. Om stoer te zijn. Goed dat ik dat weet
De teller staat bij mij ondertussen op 8 keer. Ik heb verdomme ook geen bodemloze portemonnee hequote:Op zondag 30 augustus 2009 02:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Prima als je regelmatig naar Liverpool gaat.Daar heb ik totaal geen probleem mee, ik heb meer een probleem met 99% van de zogenaamde fans die nog nooit uit Schupkutteveen zijn geweest en zich bijv Liverpool-fan noemen
Vreemd ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:40 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Het absurde is zelfs dat in dit topic een beter gesprek over voetbal mogelijk is dan in VBL
Top 5 'moet' wel lukken. Kampioen worden gaat een moeilijke worden ja. Ik blijf duimen op Aquilani, kijken hoe die het doet in een Liverpool-shirtje.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfde effect als Iniesta bij Xavi weghalen. Geen goed idee. Eeuwig zonde dat Benitez en Xabi geen goede verstandhouding hadden. Ik zie Liverpool (helaas) niet in de top 5 eindigen dit seizoen.
Thx for sharing, ik ben PES fan (heb alle delen sinds ISS '96)quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:42 schreef Goofisch het volgende:
Even iets anders nu we het toch over voetbal hebben.
Ik had vanavond een potje fifa gedaan. Ik kwam toevallig tegen een nederlander . Afgesproken dat we met nederlandse team speelde. Hij PSV en ik ajax.
ik had 0-2 gewonnen. Wat een wereldpot was dat zeg
Moest ik even kwijt
Was er zo trots op
PESquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Thx for sharing, ik ben PES fan (heb alle delen sinds ISS '96)
Manchester unitedquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Top 5 'moet' wel lukken. Kampioen worden gaat een moeilijke worden ja. Ik blijf duimen op Aquilani, kijken hoe die het doet in een Liverpool-shirtje.
Mijn andere hoop -> Als Liverpool weer geen kampioen kan worden. Dan in ieder geval niet Manchester United
Aquilani heb ik te weinig gezien om over te oordelen. Manchester gaat het naar mijn mening ook geen kampioen worden. Ze hebben vanavond gezwijnd tegen Arsenal.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:43 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Top 5 'moet' wel lukken. Kampioen worden gaat een moeilijke worden ja. Ik blijf duimen op Aquilani, kijken hoe die het doet in een Liverpool-shirtje.
Mijn andere hoop -> Als Liverpool weer geen kampioen kan worden. Dan in ieder geval niet Manchester United
Vandaag was de herkauwer ook weer bezig. Echt geen gezichtquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Manchester united
nooit van die ploeg gehouden. Alleen al om die kauwgom kauwende lullo
Ik ken het probleem, al 16 seizoenen een seizoenskaart van Ajax en daarvan minimaal 10 seizoenen alle uitwedstrijden in Nederland geweest en minimaal 1 Europese uitwedstrijd per seizoen.Nu ik wat ouder word (quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:41 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
De teller staat bij mij ondertussen op 8 keer. Ik heb verdomme ook geen bodemloze portemonnee heIk ga in november weer, tegen Man City
De premier league heeft er nog zo'n kauwgomvreter bij. Ancelotti kan er ook wat van.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:44 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Manchester united
nooit van die ploeg gehouden. Alleen al om die kauwgom kauwende lullo
Chelsea komt mij tot nu toe erg degelijk over ja. Arsenal sprankelend, maar het probleem met Arsenal is dat ze dat nooit een heel seizoen lang kunnen volhouden. Manchester United vind ik momenteel de minste van Liverpool's directe concurrenten ja.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aquilani heb ik te weinig gezien om over te oordelen. Manchester gaat het naar mijn mening ook geen kampioen worden. Ze hebben vanavond gezwijnd tegen Arsenal.
Ik denk dat Chelsea dit jaar een goede kans maakt.
Tja, ik zal nooit overstappen naar FIFA. Ondanks de positieve recensies. Speel je ook toernooien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:45 schreef Goofisch het volgende:
Ik speelde eerst PES van 2006 tot 2008. Maar FIFA kwam in mijn ogen dit jaar toch wat beter uit. Mede omdat vrienden het speelde.
Mja ik heb een aantal keer bij PSV op de tribunes gezeten. Maar daar ben ik geen fan van. Die club vind ik toevallig sympathiek en ligt wat meer in de buurt. Nu ben je relatief goedkoop in Liverpool (40 euro ongeveer)...en heb je relatief goedkoop n bed and breakfast (zo'n 15 pond per nacht)....maar t is zo'n heel gedoe...ik woon vrij ver van t vliegveld af...vrij moeten vragen voor werk etc. Om op Anfield te komen is best n heel gedoequote:Op zondag 30 augustus 2009 02:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ken het probleem, al 16 seizoenen een seizoenskaart van Ajax en daarvan minimaal 10 seizoenen alle uitwedstrijden in Nederland geweest en minimaal 1 Europese uitwedstrijd per seizoen.Nu ik wat ouder word (), wordt het toch wat minder allemaal, een carriere en relatie gaat tellen
.
Die zijn lekker jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:47 schreef Goofisch het volgende:
Ik eet in de tussentijd even het pak overgebleven dora koekjes op
[ afbeelding ]
nichtje kwam logeren
Nee speel geen toernooien. Speel voornamelijk tegen vrienden op de ps3 of thuis online.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ik zal nooit overstappen naar FIFA. Ondanks de positieve recensies. Speel je ook toernooien?
Kijk anders op deze site: http://www.fifalive.nl/
Ik speel al tijden toernooien via deze organisatie. Ga er iedere ker met veel plezier naar toe
Ik heb het voordeel dat ik in een studentenhuis zit. Altijd wel een tegenstander, zonder dat ik online hoef te gaanquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Nee speel geen toernooien. Speel voornamelijk tegen vrienden op de ps3 of thuis online.
kijk wel ff op ik dit jaar fifa2010 koop of PES
Dat is wel heel relax idd. Moet je het wel treffen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik in een studentenhuis zit. Altijd wel een tegenstander, zonder dat ik online hoef te gaan![]()
Ook tof met andere games. Co op met iemand die naast je op de bank zit met n pilsje is toch gezelliger.
Hey, wel ontopic blijven ja. T gaat hier over voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:59 schreef stamppot het volgende:
Ok,je bent waarschijnlijk 17.
what the fuck weet jij nou over jongens
Ze klagen hier ondertussen niet meer, want ze weten dat ik niet luisterquote:Op zondag 30 augustus 2009 02:59 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat is wel heel relax idd. Moet je het wel treffen.
Meestal ploft er hier op een willekeurige avond een stel neer op de bank. Beetje klagen over hun vriendinnetjes met een pot bier en een controller in de hand
hehehe.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ze klagen hier ondertussen niet meer, want ze weten dat ik niet luister
Na 7 jaar tegen mijn broertje als enige serieuze tegenstander te hebben gespeeld, zocht ik betere tegenstanders. Mijn bro en ik slachtte iedereen in mijn stad met 10-0 af.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik in een studentenhuis zit. Altijd wel een tegenstander, zonder dat ik online hoef te gaan![]()
Ook tof met andere games. Co op met iemand die naast je op de bank zit met n pilsje is toch gezelliger.
Dan ben je wel meesterlijk goed.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na 7 jaar tegen mijn broertje als enige serieuze tegenstander te hebben gespeeld, zocht ik betere tegenstanders. Mijn bro en ik slachtte iedereen in mijn stad met 10-0 af.
Tijdens (landelijke) toernooien kom je pas echt serieuze tegenstanders tegen. Mijn beste prestatie tot nu toe is 3e van de 120 deelnemers te worden. Laatste keer in de groepsfase uitgeschakeld
Ik heb geen flauw idee of ik goed of slecht ben. Ben met een goede vriend hier in t huis best goed t.o.v. de rest, we kunnen echt geniaal samenspelen in 1 team (ieder 5 vooraf geselecteerde spelers, geniaalquote:Op zondag 30 augustus 2009 03:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na 7 jaar tegen mijn broertje als enige serieuze tegenstander te hebben gespeeld, zocht ik betere tegenstanders. Mijn bro en ik slachtte iedereen in mijn stad met 10-0 af.
Tijdens (landelijke) toernooien kom je pas echt serieuze tegenstanders tegen. Mijn beste prestatie tot nu toe is 3e van de 120 deelnemers te worden. Laatste keer in de groepsfase uitgeschakeld
Je vergeet het dogma.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:59 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hey, wel ontopic blijven ja. T gaat hier over voetbal
Ik behoor samen met mijn bro tot de top 15/20 spelers van NL. Het is voor mij geen voetbalspel meer. Eigenlijk meer een schaakspel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dan ben je wel meesterlijk goed.
Ik ben meer een . lalalala Goal speler denk ik
Online is geen krachtmeting. Soms potten door vreselijke en frustrerende lag verloren.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:03 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee of ik goed of slecht ben. Ben met een goede vriend hier in t huis best goed t.o.v. de rest, we kunnen echt geniaal samenspelen in 1 team (ieder 5 vooraf geselecteerde spelers, geniaal)
Maar nooit echt de moeite genomen om online onze krachten te meten
Ik kan het niet interessant genoeg vinden om er zo serieus mee bezig te zijn. Als ik een schaakspel wil spelen, ga ik schaken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik behoor samen met mijn bro tot de top 15/20 spelers van NL. Het is voor mij geen voetbalspel meer. Eigenlijk meer een schaakspel.
Trouwens, 3 maanden geleden met FIFA '09 dik ingemaakt door een jochie van 14Schoenmaker, blijf bij je leest zeg maar
haha grandioos.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik behoor samen met mijn bro tot de top 15/20 spelers van NL. Het is voor mij geen voetbalspel meer. Eigenlijk meer een schaakspel.
Trouwens, 3 maanden geleden met FIFA '09 dik ingemaakt door een jochie van 14Schoenmaker, blijf bij je leest zeg maar
En dat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Online is geen krachtmeting. Soms potten door vreselijke en frustrerende lag verloren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
HahaHAHAHAHAHA, hij zei fok!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat helpt wel!
[WAARHEID] Want mannen gebruiken vrouwen alszijnde fokvee, bitches snollen en hoeren. En als ze een keer per week die korte rok aantrekken krijgen ze meer salaris[/WAARHEID]
voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is dit voor een slechte topic kaap?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Nee, bi. Helaas weet ik niet waar je zulke meiden kan ontmoeten.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:20 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:53 schreef RickoKun het volgende:
Ben ik tevens de enige die doorheeft dat TS een kloon + troll is?
Neuhquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:53 schreef RickoKun het volgende:
Neequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:53 schreef RickoKun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |