quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:16 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
quasi-nonchalant de douche instappen?
Byequote:Op zondag 30 augustus 2009 13:24 schreef Erick1985 het volgende:
daarom! maargoed ik ga ook opstaan douchen en depressief mijn dag voortzetten...jullie zien me nog wel een keertje..
Aan wat voor leuke herinneringen zat je te denken? Ik heb niks te doenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Af en toe niks doen is ook lekker, vooral met met leuke herinneringen in je hoofd.
No cum, Wilmadear?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:26 schreef mike_hunt het volgende:
eindelijk mijn ontbijt
[ afbeelding ]
die heb ik al op in de vorm van een shakequote:
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Doel je op bepaalde herinneringen?
Shake shake shake shake a shake itquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die heb ik al op in de vorm van een shake
Blaag!quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:31 schreef Xiance het volgende:
wat een geemmer allemaal in de bus zeg... kut blagen met hun pauper ouders!
sowieso het openbaar vervoerquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:31 schreef Xiance het volgende:
wat een geemmer allemaal in de bus zeg... kut blagen met hun pauper ouders!
Goeddddd, leuke team, leuk om de baas te spelen, en de winkel is toe aan verbetering, dus het is ook nog eens een uitdaging om alles beter te krijgen. Veel leuker dan wanneer de winkel helemaal in orde wasquote:
o geweldig! hoe ben je er aan gekomen? welk stadsdeel?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goeddddd, leuke team, leuk om de baas te spelen, en de winkel is toe aan verbetering, dus het is ook nog eens een uitdaging om alles beter te krijgen. Veel leuker dan wanneer de winkel helemaal in orde was![]()
Ik ben nu thuis in Assen, mijn hele kamer overhoop aan het halen, mijn broertje wil mijn kamer overnemen.
Ja ik heb een kamer gevonden in Amsterdam he
mogguh daywalkerquote:
Via kamernet, Diemen, kijkavond uitgekozen, maandag contract ondertekenen..quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o geweldig! hoe ben je er aan gekomen? welk stadsdeel?
Ik zeg...te fruitige wijn.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aan wat voor leuke herinneringen zat je te denken? Ik heb niks te doen![]()
het was gister avond zowaar druk in de stadquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Via kamernet, Diemen, kijkavond uitgekozen, maandag contract ondertekenen..
Nu ga ik de stad in, Vuelta is in Assen
quote:
zeker een hele happening in Assen die vuelta.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
het was gister avond zowaar druk in de stad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |