Ja, blijkbaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dooddoener Wax.
Ja, ik. Ben volledig uit m'n plaat gegaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:06 schreef mike_hunt het volgende:
Waren mensen hier nog naar Mysteryland geweest?
ja, vrienden van mij waren er ook geweest. Het scheen erg tof geweest te zijn. Alleen jammer van die vechtpartij op het eind.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ik. Ben volledig uit m'n plaat gegaan.
whoopsquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pa: "Heb je nog aan vaderdag gedacht?"
Ik: "Nee, en aan moederdag ook niet."
Pa: "- Maar moederdag gaat me niet aan.
Vaderdag wel"
Ik: "Mij over 9 maanden ook."
Pa (proest eten uit)
quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
(Xiance verkouden en in de winkel)
Moeder > Xiance, moet ik nog tissues meenemen?
Xiance > nee ma, ik gebruik een handdoek als ik ruk
Moeder > gooi je die wel op tijd in de was anders krijg ik de vlekken er niet uit
Vrouw naast ons > *kokhals*
mijn moeder is zoooo onmogenlijk te shockeren
En ook niet mijn telefoon...quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is iig niet je bos sleutels.
Mja ach, ik mocht de volgende dag al naar huis. Met een proces verbaal, dat dan weer wel, maar ik zie het maar zo ik kon goed uitslapen whaha.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, vrienden van mij waren er ook geweest. Het scheen erg tof geweest te zijn. Alleen jammer van die vechtpartij op het eind.
Je moet dan ook actie ondernemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef Erick1985 het volgende:
weet je wat pas kut is, een superleuke jongen die bij me blijft slapen, maar er gebeurt niks....... HEB IK WEER! Hij ligt naast me nu....
Oh wacht!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ook zeker geen bahco op zak?
Ik zag je staan in het parkquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Oh wacht!
Het is mijn radiografisch bestuurbare zeilboot
En als ze het op het einde op een goede, christelijke manier wil gaan afsluiten;quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zag je staan in het park
Aan de rand van de vijver
Je speelde zo leuk met je radiografisch bestuurbare zeilboot
En ik stond aan de andere kant met mijn hond
Aan mijn hand naar je te kijken
En ik dacht bij mijzelf:
Jemig, wat zou ik graag jouw radiografisch bestuurbare zeilboot zijn
hoe dan? ik weet dat ik z'n type niet ben, dus dan houdt het snel op denk ikquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:47 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je moet dan ook actie ondernemen
Do you believe in love after love (after love, after love...)?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
hoe dan? ik weet dat ik z'n type niet ben, dus dan houdt het snel op denk ik
ah, onzinnigheden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ga samen met hem in het park met je radiografisch bestuurbare zeilboot spelen?quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Nou, op naar de volgende!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:59 schreef Erick1985 het volgende:
nee het gaat niks worden helaas........ KUT KLOTE GVD TYFUS!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |