Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik bén die macht!
Kom eens hier, arme jongen
* Keukenkast spreidt zijn armen
Op het moment nog niks, eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haaiiii!!
Wat ga je doen vandaag?Wát staat er op de planning??
Right or left pocketquote:Op zondag 30 augustus 2009 11:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Geen sleutel van je huis nog??quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het moment nog niks, eigenlijk.
Ik heb nog geen huissleutel dus er moet altijd iemand thuis zijn wil ik binnenkomen.
Misschien ga ik vanmiddag op een terrasje zitten met huisgenootjes of zo
Jij, WaxxieTaxxie?
Morgen krijg ik hem, denk ik.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Geen sleutel van je huis nog??En nu?? Ik zou gek worden, verplicht binnen blijven!
En het is zondag, dus voor mij gewoon de ditjes en de datjes vandaag.Het is hier absoluut geen terrasjesweer trouwens.
Wat een multicultiwoning!quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:27 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Morgen krijg ik hem, denk ik.
De vorige huurder was een schlemiel (Jiddisch)
Ditjes en datjes?
Is dat prettig?
Nou, eigenlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat een multicultiwoning!
En ditjes en datjes kunnen prettig zijn als je aan het einde van de dag kunt concluderen dat je daadwerkelijk iets nuttigs hebt gedaan.
Heb je al naar huis gebeld om te zeggen hoe het gaat?Of het vroegere "huis" dan?
"Het gaat goed Mama, ik heb hier al gerukt.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
Mama zal vandaag wel weer bellen; 'en zoon, hoe gaat het daar? heb je al heimwee? als je heimwee hebt mag je ook naar huis komen hoor'
Ik word gemist.
(Xiance verkouden en in de winkel)quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Het gaat goed Mama, ik heb hier al gerukt."
Ja, nu kun je hier wel zo stoer doen, maar ze heeft wél gelijk!quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:35 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk.
Mijn meisjeshuisgenootje gaat woensdag weg en dan komt er een buitenlandse studente wonen, mijn andere huisgenootje is Iranees en ik ben een Limburger
Multiculti!
Mama zal vandaag wel weer bellen; 'en zoon, hoe gaat het daar? heb je al heimwee? als je heimwee hebt mag je ook naar huis komen hoor'
Ik word gemist.
Pa: "Heb je nog aan vaderdag gedacht?"quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:44 schreef Xiance het volgende:
[..]
(Xiance verkouden en in de winkel)
Moeder > Xiance, moet ik nog tissues meenemen?
Xiance > nee ma, ik gebruik een handdoek als ik ruk
Moeder > gooi je die wel op tijd in de was anders krijg ik de vlekken er niet uit
Vrouw naast ons > *kokhals*
mijn moeder is zoooo onmogenlijk te shockeren
Ja of zeggen dat het er "drie keer ruk" is en dan tóch tevreden doen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 11:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
"Het gaat goed Mama, ik heb hier al gerukt."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |