waar ga je naar toe?quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:53 schreef Xiance het volgende:
*zucht* zoooo een hunky blonde conducteur..
quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
zeker een hele happening in Assen die vuelta.![]()
heb je gisteren een kroegentocht gedaan?
'35 euro boete? Maar meneer, zoveel geld heb ik niet eens bij me.... dat kan ik niet betalenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:53 schreef Xiance het volgende:
*zucht* zoooo een hunky blonde conducteur..
En zeker weer flink aan de whisky, bonnie?quote:
ik vrag altijd hoelang mijn abbo nog geldig is, vroeger kon je dat zien alleen snappen die conducteurs dat nog niet, dus die stan dan tien minuten moeilijk te doenquote:Op zondag 30 augustus 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'35 euro boete? Maar meneer, zoveel geld heb ik niet eens bij me.... dat kan ik niet betalen'
zoiets?
Ze hebben toch mobiele pin bij zich? hoef je tenminste niet te stokslobberen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:56 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
'35 euro boete? Maar meneer, zoveel geld heb ik niet eens bij me.... dat kan ik niet betalen'
zoiets?
Schijnt heel leuk te zijn. Broertje was er gisteren ook!quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vrag altijd hoelang mijn abbo nog geldig is, vroeger kon je dat zien alleen snappen die conducteurs dat nog niet, dus die stan dan tien minuten moeilijk te doen
ik ga naar Amsterdam! uitmarkt!
Nee gewoon bier, whisky is me te duurquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
En zeker weer flink aan de whisky, bonnie?
was kost een biertje tegenwoordig 2, 3 euro?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nee gewoon bier, whisky is me te duur
2.10 hierquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was kost een biertje tegenwoordig 2, 3 euro?![]()
voordrinken drukt ook de kosten.
Ja hier ook zo ongeveer. Alhoewel in de stad het duurder is da hier in el Pueblo.quote:
Toen de dino's nog rondhuppelden?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja hier ook zo ongeveer. Alhoewel in de stad het duurder is da hier in el Pueblo.
Ik kan nog zelfs herinneren dat een biertje 2 piek kostte.
toen had je nog geen gulden, my little Nemo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Toen de dino's nog rondhuppelden?
toen betaalde je nog in florijnen en dukatenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toen had je nog geen gulden, my little Nemo.![]()
Of hem op z'n minst wakker kunnen maken met een aai over z'n bol ofzo. Iets van onschuldig maar intiem lichamelijk contact.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ga dan naast hem liggen!Gewoon alleen maar liggen!
Dan kun je hier wel digitaal en virtueel komen schreeuwen, maar daar wordt het alleen maar erger en afstandelijker uit!! Ga liggen waar je de hele afgelopen nacht gelegen hebt!!
Even liggen en dan doorgaan, even slikken en dan opstaan, of hoe zingt Borsato dat.
i'm not a fishquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
toen had je nog geen gulden, my little Nemo.![]()
ga je snikkel dan wassenquote:
oo das lang geleden dat ik dat heb gegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |