abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 30 augustus 2009 @ 21:47:04 #26
128220 Peter6000
pi_72293700
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp er nog steeds niets van!
Het lijkt erop dat Johan de Bunker heeft overgenomen om er activiteiten (al dan niet met streams) te gaan organiseren?
En dat Bram ondertussen nog steeds een klein beetje hoop heeft sponsors te vinden voor TBO2 (wat bijna onmogelijk is omdat er maar weinig mensen naar kijken).

Althans: dat maak ik eruit op.
pi_72294088
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Johan de Bunker heeft overgenomen om er activiteiten (al dan niet met streams) te gaan organiseren?
En dat Bram ondertussen nog steeds een klein beetje hoop heeft sponsors te vinden voor TBO2 (wat bijna onmogelijk is omdat er maar weinig mensen naar kijken).

Althans: dat maak ik eruit op.
En dan te weten dat anders morgen TBO2 van start was gegaan
pi_72299297
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 16:12 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus het is niet waar dat er ook veel geld van enjoy media in zit? En die hebben hun handen er vanaf getrokken nu of zo?

Heej niet rare dingen denken.. Jij was zelf bij de vergadering waarin werd verteld wat de investeringen waren.
Ik zeg toch helemaal niet dat Enjoy media niets doet. Ik zeg alleen deze verbouwing die ik liet zien aan de hand van de foto's het werk is van Johan. Daar valt verder niets uit te concluderen dan wat ik zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 31-08-2009 02:10:19 ]
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_72299357
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:31 schreef Maanvis het volgende:
ik begrijp er nog steeds niets van!



geeft niets gewoon leuk mee doen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_72299449
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:47 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat Johan de Bunker heeft overgenomen om er activiteiten (al dan niet met streams) te gaan organiseren?
En dat Bram ondertussen nog steeds een klein beetje hoop heeft sponsors te vinden voor TBO2 (wat bijna onmogelijk is omdat er maar weinig mensen naar kijken).

Althans: dat maak ik eruit op.

De plaats van de bunker was als van Johan. Namelijk onder zijn huis. Wat hij in zijn huis doet is toch zijn eigen pakkie aan? Hij is in ieder geval duidelijk bezig om verbeteringen aan te brengen zodat er gestart kan worden met programma's (waaronder dus ook nog steeds TBO II zit ingedeeld (alleen de datum etc staat nog niet vast)). En hoe meeer verbeteringen en vooruit gang er in zit. Hoe aantrekkelijker het is om daar te draaien... en dus ook vergroten van kansen..

Maar ja ik ben nou eenmaal pos. ingesteld. Dus ik zie TBO II echt nog wel starten
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_72299540
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Dus als ik het goed lees is het Johan Vlemmix' feestje nu?
Niet zozeer, hij wil zich alleen meer gaan bemoeien met dingen als hoe men omgaat met zijn spullen en de promotie van het programma. De inhoud van het programma is nog altijd aan de makers daarvan.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 08:56:04 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72301949
Dus Johan is z'n huis aan het verbouwen maar dat heeft niets te maken met TBO2!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72303001
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet zozeer, hij wil zich alleen meer gaan bemoeien met dingen als hoe men omgaat met zijn spullen en de promotie van het programma. De inhoud van het programma is nog altijd aan de makers daarvan.
Oh, dat is fijn om te horen. Bedankt Mera
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 10:02:55 #34
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72303018
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:43 schreef Dottey het volgende:

[..]

Heej niet rare dingen denken.. Jij was zelf bij de vergadering waarin werd verteld wat de investeringen waren.
Ik zeg toch helemaal niet dat Enjoy media niets doet. Ik zeg alleen deze verbouwing die ik liet zien aan de hand van de foto's het werk is van Johan. Daar valt verder niets uit te concluderen dan wat ik zeg.
OK. Daarom concludeerde ik nog niets maar vroeg het.
De indruk werd een beetje gewekt dat Enjoy Media op een zijspoor gerangeerd is en dat Johan het heft in handen heeft genomen. Terwijl Bram ergens in juni nog trots liet zien wat er allemaal verbouwd zou gaan worden (o.a. het "kijkraam", alleen had hij het over koptelefoons, en de door kijkers bestuurbare cam).
Maar, en dit concludeer ik voorzichtig , het zal zo zijn dat EM er nog steeds gewoon "in" zit met geld en plannen, maar dat Johan bouwopzichter is aangezien het zijn pand is.

Zeg maar ja, dan snapt Maanvis het ook.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  † In Memoriam † maandag 31 augustus 2009 @ 18:16:24 #35
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_72315781
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:02 schreef Gert het volgende:

[..]


gert
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_72318998
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 10:02 schreef Gert het volgende:

[..]

OK. Daarom concludeerde ik nog niets maar vroeg het.
De indruk werd een beetje gewekt dat Enjoy Media op een zijspoor gerangeerd is en dat Johan het heft in handen heeft genomen. Terwijl Bram ergens in juni nog trots liet zien wat er allemaal verbouwd zou gaan worden (o.a. het "kijkraam", alleen had hij het over koptelefoons, en de door kijkers bestuurbare cam).
Maar, en dit concludeer ik voorzichtig , het zal zo zijn dat EM er nog steeds gewoon "in" zit met geld en plannen, maar dat Johan bouwopzichter is aangezien het zijn pand is.

Zeg maar ja, dan snapt Maanvis het ook.
B&B laten een beetje erg weinig van zich horen, niet zo gek dat Johan dan ff het heft in eigen handen neemt in de tussentijd toch? Hij wil er zo snel mogelijk mee dóór, nu de rest nog. En de sponsors.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 20:28:38 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72319984
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

B&B laten een beetje erg weinig van zich horen, niet zo gek dat Johan dan ff het heft in eigen handen neemt in de tussentijd toch? Hij wil er zo snel mogelijk mee dóór, nu de rest nog. En de sponsors.
Blijkbaar klonk ik verwijtend of zo, maar ik wil gewoon weten hoe het zit.
Dat is nu nog steeds niet duidelijk eigenlijk. Maar dat is het voor niemand geloof ik.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_72320101
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Blijkbaar klonk ik verwijtend of zo, maar ik wil gewoon weten hoe het zit.
Dat is nu nog steeds niet duidelijk eigenlijk. Maar dat is het voor niemand geloof ik.
Nee
Komt wel goed schatje
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 20:32:33 #39
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72320135
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 23:02 schreef Dottey het volgende:


Er is ergens een subforum met uitkomsten van de vergadering, maar ik ben echt te lui om die
voor je op te zoeken en in te copieren sorry
• De stats
Cijfers: 18.000 kijkers per dag. De stream is 350.000 keer aangeklikt. 48.000 bezoekers per week.
150.000 per maand. Minuten op de site: 740, aantal pagina’s gemiddeld 6,5.
27 vrijwilligers. 11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull.
1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.
• Half augustus start voorbereiding Bunker II. Eind augustus, begin september moet het beginnen,
dit staat vast.
• Feestjes zullen voortaan vroeger op de dag beginnen en rond middernacht eindigen, zodat wij onze feestjes kunnen hebben, maar de deelnemers de kans krijgen om wat slapen (zodat wij de volgende dag geen beeld krijgen van suffe deelnemers)
• Minimaal aantal feestjes: 2-4, mits verdiend
• De opdrachten en spellen worden spannender en uitdagender en er zal onderling meer beroep op elkaar gedaan moeten worden
• Er komen meer “props” in de Bunker. Wat dat kunnen zijn? Bijvoorbeeld communicatie apparatuur, die de deelnemers zelf moeten ontdekken en gebruiksklaar kunnen maken. Deelnemers zullen hiermee meer gestimuleerd worden
• Er zal streng gekeken worden naar de zogenaamde luxe producten die de deelnemers meebrengen en er zullen overzichten worden gemaakt van de producten die zij meenemen
• De deelnemers zullen nog wel fanmail mogen ontvangen, maar dit zal gereguleerd worden, nagelezen worden op codes van het thuisfront en wordt alleen gegeven aan de deelnemers als zij dat verdiend hebben
• Er zal gedurende een opdracht de hele tijd iemand van de crew aanwezig zijn die de opdracht van het begin tot het einde zal volgen, ook al duurt deze uren. Deze persoon kan bijvoorbeeld onopvallend aanwezig zijn, door zich in een ninja-outfit te kleden
• FOK! ziet veel gebeuren bij de regie dat niet wordt gemeld op de redactie. Hier wordt aan gewerkt.
• Er komt geen tweede regisseerde camera, simpelweg omdat daar geen budget voor is, wat er wel ingepland staat is een door de user beweegbare camera, gericht op de “huiskamer”
• Er is gesproken over een aantal verbouwingen in het gebouw, waardoor er een extra ruimte kan komen om mensen extra te “isoleren” en in het bargedeelte komt een glazen wand, waardoor uitzicht op de regie is. Kijkers krijgen de mogelijkheid om op gezette tijden langs te komen en onder het genot van een biertje, de show life mee te maken
• Op de trap naar de Bunker zal een extra camera komen om meer punten te kunnen belichten en meer gesprekken op mee te nemen
• De website zal sterk verbeterd worden en er zullen meer hoogtepunten door middel van bewegend en stilstaand beeld komen

Bron : MeraViglioSa.

Wil niet zeiken , maar las in een post van een vrijwilliger dat ze hartstikke gastvrij waren bij
TBO en je drinken en eten kreeg. Natuurlijk heel leuk, dat je ook nog eten en drinken krijgt
voor het harde werken, maar toch zo te lezen ging er echt heel wat door heen, dat kost een hoop.
pi_72320855
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:32 schreef tuinfluiter het volgende:

Wil niet zeiken , maar las in een post van een vrijwilliger dat ze hartstikke gastvrij waren bij
TBO en je drinken en eten kreeg. Natuurlijk heel leuk, dat je ook nog eten en drinken krijgt
voor het harde werken, maar toch zo te lezen ging er echt heel wat door heen, dat kost een hoop.
Eh naja, 12 uur zonder eten en drinken is ook zo wat he
Dat ging overigens niet uit de Bunker pot die door de streamers werd gevuld zover ik weet, maar uit de eigen zak van Bram en Johan. Moeten ze dus zelf weten denk ik
Tuinfluiter ik eis wel dat je zelf een keer komt kijken als het zover weer is
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_72321181
ik hoor nu net dat de apparatuur inmiddels weer is geïnstalleerd. De foto's zijn dus alweer oud
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:47:24 #42
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72323136
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:


Eh naja, 12 uur zonder eten en drinken is ook zo wat he
Dat ging overigens niet uit de Bunker pot die door de streamers werd gevuld zover ik weet, maar uit de eigen zak van Bram en Johan. Moeten ze dus zelf weten denk ik

Moeten ze zelf weten?

12 uren eten en drinken oke.....

Maar ikzelf zou ook rekening houden met Bram en Johan hun centen , ze hadden al zoveel kosten.

11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull.
1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.

.
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 20:52 schreef MeraViglioSa het volgende:


Tuinfluiter ik eis wel dat je zelf een keer komt kijken als het zover weer is
Kan ik me voorstellen , wie is tuinfluiter.
  Moderator maandag 31 augustus 2009 @ 22:40:23 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72325590
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:47 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Moeten ze zelf weten?

12 uren eten en drinken oke.....

Maar ikzelf zou ook rekening houden met Bram en Johan hun centen , ze hadden al zoveel kosten.

11.372 sigaretten. 44 pakjes shag. 278 jointjes. 1440 blikjes red bull.
1740 van Biertaxi, 800 uit de tap. 512 liter frisdrank. 36 liter wodka. Witte/rode wijn, 45 flessen.
8346 euro aan eten en drinken is er uitgegeven, en dit waren kosten voor Johan en Bram.


Nou dít beeld klopt ook weer niet helemaal hoor.
Het is niet zo dat jan en alleman daar maar binnen kwamen lopen en op kosten van de organisatie zaten te zuipen en roken.

Sowieso was de aanloop beperkt.
Je had een paar FOK!-ers die er vaak waren, en dan al snel ook meehielpen met het een of ander. Ook afwassen bijvoorbeeld, of eten koken.
Die namen dan ook nog eens regelmatig wat mee, een flesje van het een of ander of zo.
En de jointjes die genoemd worden.. het is echt niet zo dat er een zak wiet op de bar lag voor wie maar wilde paffen. Dat werd zelf meegenomen. Het is een 'frivole' schatting, meer niet.
Daarnaast waren er een paar vrijwilligers, die vrijwel dag en nacht paraat waren en eigenlijk onmisbaar waren. Maar ze deden dit dus gratis, zonder loon!
En dan had je nog de betaalde crew, die ook moest eten en drinken.
En dat over een periode van een dikke maand, ja dan kom je al snel op imposante cijfers uit.

Bram en Bart en Johan waren voor bovengenoemden zéér gastvrij. Het was voor hun vanzelfsprekend dat je mee kon eten en drinken.

Daarnaast moesten de 'overlevers' beneden ook van eten en drinken voorzien worden.
Het is dat Marielin een beetje aan banden werd gelegd met dat roken, anders was het allemaal nog véél duurder uitgevallen.

Maar het is echt niet zo dat er maar voortdurend mensen binnenliepen die op kosten van de zaak aan het zuipen en roken sloegen.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_72326111
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:40 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou dít beeld klopt ook weer niet helemaal hoor.
Het is niet zo dat jan en alleman daar maar binnen kwamen lopen en op kosten van de organisatie zaten te zuipen en roken.

Sowieso was de aanloop beperkt.
Je had een paar FOK!-ers die er vaak waren, en dan al snel ook meehielpen met het een of ander. Ook afwassen bijvoorbeeld, of eten koken.
Die namen dan ook nog eens regelmatig wat mee, een flesje van het een of ander of zo.
En de jointjes die genoemd worden.. het is echt niet zo dat er een zak wiet op de bar lag voor wie maar wilde paffen. Dat werd zelf meegenomen. Het is een 'frivole' schatting, meer niet.
Daarnaast waren er een paar vrijwilligers, die vrijwel dag en nacht paraat waren en eigenlijk onmisbaar waren. Maar ze deden dit dus gratis, zonder loon!
En dan had je nog de betaalde crew, die ook moest eten en drinken.
En dat over een periode van een dikke maand, ja dan kom je al snel op imposante cijfers uit.

Bram en Bart en Johan waren voor bovengenoemden zéér gastvrij. Het was voor hun vanzelfsprekend dat je mee kon eten en drinken.

Daarnaast moesten de 'overlevers' beneden ook van eten en drinken voorzien worden.
Het is dat Marielin een beetje aan banden werd gelegd met dat roken, anders was het allemaal nog véél duurder uitgevallen.

Maar het is echt niet zo dat er maar voortdurend mensen binnenliepen die op kosten van de zaak aan het zuipen en roken sloegen.
chapeauuu
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_72359401
Dus gert en consorten hebben op het verkeerde paard gewed?
En kunnen nu opdraven voor een rondje polonaise in een carnavals-versie van de bunker onder de regie van vlemix (wat overigens een sympathieke en zeer gastvrije oranjedebiel met een narcismestoornis blijkt te zijn ).

Althans: zo zie ik het
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 2 september 2009 @ 00:14:23 #46
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72359747
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

chapeauuu
leg het nou maar gewoon fatsoenlijk uit ipv ons hier te laten speculeren!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_72363485
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
Dus gert en consorten hebben op het verkeerde paard gewed?
En kunnen nu opdraven voor een rondje polonaise in een carnavals-versie van de bunker onder de regie van vlemix (wat overigens een sympathieke en zeer gastvrije oranjedebiel met een narcismestoornis blijkt te zijn ).

Althans: zo zie ik het
los van een bevestiging op een paardenrace.....
Johan is zoveel meer dan alleen carnavalsgekte idd.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  woensdag 2 september 2009 @ 17:16:22 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_72372558
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:37 schreef Dottey het volgende:

[..]

los van een bevestiging op een paardenrace.....
Johan is zoveel meer dan alleen carnavalsgekte idd.
Maar dat weten PC eend en ik natuurlijk niet aangezien we mannelijk zijn en Johan geen homo is (ik ook niet overigens)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 2 september 2009 @ 17:33:40 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72373078
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 23:59 schreef PC eend het volgende:
Dus gert en consorten hebben op het verkeerde paard gewed?
En kunnen nu opdraven voor een rondje polonaise in een carnavals-versie van de bunker onder de regie van vlemix (wat overigens een sympathieke en zeer gastvrije oranjedebiel met een narcismestoornis blijkt te zijn ).

Althans: zo zie ik het
Blijf nou gewoon aan je joints zuigen jonguh in plaats van hier.

Bovendien is het echt onzin van dat verkeerde paard, want ik heb Johan Vlemmix altijd een toffe peer gevonden, met zijn grappige singles. En dit zeg ik oprecht vanuit mijn oranjegezinde hart.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_72383390
quote:
Op woensdag 2 september 2009 17:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Blijf nou gewoon aan je joints zuigen jonguh in plaats van hier.

Bovendien is het echt onzin van dat verkeerde paard, want ik heb Johan Vlemmix altijd een toffe peer gevonden, met zijn grappige singles. En dit zeg ik oprecht vanuit mijn oranjegezinde hart.
Dan interpreteerde eea waarschijnlijk verkeerd, want ik dacht toch echt een lichtelijke schrikreactie uit je posts te zien doorklinken

Maar ik zie alles nu al goedkomen idd

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')