Dat dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:07 schreef gers het volgende:
marktplaats![]()
mensen die meuk verkopen op marktplaats![]()
![]()
mensen die spullen kopen op marktplaats![]()
![]()
jas kopen op MPquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Apekoek het volgende:
Wat een sukkels zijn dat zeg. Van die marktplaats hufters die uit een Gaastra-jas familie komen. Dan zetten ze met koeien letters bij de desbetreffende advertentie dat ze GEEN ONZIN BIEDINGEN willen, maar ondertussen wel te schraal zijn om je eigen product op waarde te schatten door t.e.a.b. neer te zetten of bieden. Vervolgens doe je deze Gaastra jas gangsters een bod per mail en dan lachen ze je vierkant uit en ten slotte laten ze dan niet weten welke richting je wel moet denken met bieden, contradictie? Any how ik erger me kapot aan deze lui.
Ach best tof als je voor weinig duiten toch nog leuke apparatuur kan scorenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:07 schreef gers het volgende:
marktplaats![]()
mensen die meuk verkopen op marktplaats![]()
![]()
mensen die spullen kopen op marktplaats![]()
![]()
2e hands kleding is natuurlijk een heel ander verhaalquote:
Noem eens wat.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach best tof als je voor weinig duiten toch nog leuke apparatuur kan scoren
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:07 schreef gers het volgende:
mensen die meuk verkopen![]()
![]()
mensen die spullen kopen![]()
![]()
--> V&Aquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede auto.
Was ze ontsnapt?quote:
callgirls zijn geen vriendinnen hoorquote:
Hij heeft haar gekocht van mijquote:
Ik vraag 2 keer de helft voor mijn auto.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zoek trouwens nog een goede auto.
Oh god, daar gaan we weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:38 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik vraag 2 keer de helft voor mijn auto.
Psies. ONZINBIEDINGEN WORDEN DIRECT VERWIJDERD! Of je in kan schatten wat die ouwe meuk 'waard' zou zijn.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:03 schreef Apekoek het volgende:
Wat een sukkels zijn dat zeg. Van die marktplaats hufters die uit een Gaastra-jas familie komen. Dan zetten ze met koeien letters bij de desbetreffende advertentie dat ze GEEN ONZIN BIEDINGEN willen, maar ondertussen wel te schraal zijn om je eigen product op waarde te schatten door t.e.a.b. neer te zetten of bieden. Vervolgens doe je deze Gaastra jas gangsters een bod per mail en dan lachen ze je vierkant uit en ten slotte laten ze dan niet weten welke richting je wel moet denken met bieden, contradictie? Any how ik erger me kapot aan deze lui.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Marktplaats is handig. Af en toe...
Eensch, tenzij ik iets heb waarvan ik de waarde echt niet weet, zet ik bij uitzondering bieden bij, meestal wel met een minimumprijs.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:53 schreef Palomar het volgende:
Advertenties met t.e.a.b. skip ik altijd direct. Ga echt niet onderhandelen of wachten totdat de verkoper genoeg biedingen heeft ontvangen. Geef gewoon een prijs dan bepaal ik wel of ik het ervoor over heb of niet. Maar aangezien bijna alles tegenwoordig t.e.a.b. is heb ik ook al heel lang niet meer iets via marktplaats gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |