Zo heettie toch?quote:
Baggertvquote:
Ga het maar tegen hem zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:20 schreef Juicyhil het volgende:
God, nou heeft die gozer weer een programma 'Herrie Gezocht'. Horecaondernemers die het privè ook zwaar hebben. Wanneer houd die horeca trend nou eens op en halen ze die vent van TV af.
Jij bent erin getrapt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:36 schreef Gewoonik het volgende:
Eensch. Zijn pannenset bij de blokker moet ook nodig uit de handel worden genomen.
Gelukkig niet. Een vriendin van me wilde niet luisteren. Zoek het dan maar uitquote:
Lekker overtuigend ben jequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:40 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Een vriendin van me wilde niet luisteren. Zoek het dan maar uit
Zolang het eten maar lekker isquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef jollieboer1 het volgende:
Herman den Blijker komt enorm dominant en betweterig over vind ik. Geen prettige man om voor of mee te werken mijn inziens. Hij brengt het erg ongelukkig allemaal.
Maar je hebt wel meer van die types, die leiding geven en niet normaal kunnen communiceren.
Ik zag er laatste 1......brrrrrr, dat was gewoon eng om te zien, die kop / blik ... wat een potentaat.
Dat was bij de Bijenkorf in A'dam, in het restaurant. Wat een creep, de mensen die daar werken hebben het heel zwaar te verduren volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |