Ik loop net naar de AH om even wat bier te halen. Ik verblijf momenteel in mijn ouders huis voor het weekend omdat die op vakantie zijn.
Onderweg kom ik een mannetje tegen die mij vaag bekend voorkwam. Hij sprak mij aan met, Ey Gozah, hoe is het OUWE.
Ineens kwamen de herinneringen op. Het was het broertje van een jongen waar ik vroeger altijd mee voetbalde, Hij wilde altijd meedoen. Het mannetje van toen 1.30 kort waarvan ik niet wilde dat die mee deed met voetbal omdat ik bang was dat ik op hem zou stappen spreekt mij nu met Ouwe en Gozah aan met een dikke jonko in ze bakkes
Ik vroeg hoe is het met voetbal? Waarop hij mij vertelde dat die ermee gestopt was.
Wat ik zonde vondt...
Eenmaal in de AH maak ik snel mijn weg richting de bier afdeling. ik loop bijna tegen een kinderwagen aan die ineens uit een gangpad opduikt. Ik zij "Hooo" en keek de dame achter de kinderwagen aan.. Maar wtf. Dat was mijn oude over buurmeisje. Het meisje wat s,ochtends altijd met moeite der fiets op kwam vanwege haar te zwaar beladen rugtas voor school. Die had nu gewoon een baby. en 2 zelfs vertelde ze me.
Eenmaal weer thuis maak ik wat eten en zet me pc terug aan om nog even wat te baggeren in KLB. Ik check tegelijk mijn mail en zie dat ik een "krabbel" op hyves heb.
Het was een oud klasgenoot van me. 1tje van de basisschool. Meneer was inmiddels geėmigreerd naar New Zeeland en was getrouwd! net als nog veel meer mensen van mijn leeftijd tegenwoordig zo nodig moeten trouwen, samenwonen met een te hoge hypotheek en een labrador nemen om vervolgens zichzelf voor te liegen dat ze O zo gelukkig zijn ..
Waarom genieten mensen niet nog even nu je nog jong en mooi bent?
Waarom gaat een jongen die talent in voetbal heeft de nepneger uithangen en blowen en daarmee halve leven verknallen?
Waarom neemt een meisje die op het gymnasium zat 2 kinderen als ze pas 19 is en der school niet afmaakt?
Ik vind dat allemaal zo zonde.
En juist dat laatste werd mij vroeger ook altijd vertelt door de ouderen als ik weer wat uitvreten.
Ik word oud
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.