quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:13 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof dat soort figuren moeten rennen voor de politie politie.
Waarschijnlijk rennen ze snel weg wanneer ze een stoere joint opstekken SKAFFA RENNEN !!!ik doe dit ook maar ik ren altijd in mijn eentje weg want ik ben altijd alleen
Ben jij soms stiekem een maat van hem ofzo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:07 schreef mtchel112 het volgende:
meer krabbels meer krabbels meer krabbels
Ik wachtte al op de eerste moraalridderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef T-lecom het volgende:
Nou, nou...
Ik weet nu niet meer wie nou triester bezig is - Brahim met z'n hyves,of jullie die 'm van achter de PC zitten te pesten. Stelletje laffe internethelden.
neequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben jij soms stiekem een maat van hem ofzo?
Dat is Emimichquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef player-boy het volgende:
deze ook hij neemt het op voor onze uber jarno hams
http://jh-5gr.hyves.nl/
Hij is aan het gangsteren! snap dat nou!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef J.Herrer het volgende:
Maar wanneer komt die doorgeflipte mocro nou online
vandaag niet, hij is buiten die park aant checke en die popo's slaan maatquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:17 schreef J.Herrer het volgende:
Maar wanneer komt die doorgeflipte mocro nou online
Hij gaat iedereen die hier heeft gepost bewerken met zijn bazenzwaardquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zit nu te kijken wie hij eerst in elkaar gaat klappen.
as hij maar van mij zwaar spange hitler nigga afblijfquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:21 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij zit nu te kijken wie hij eerst in elkaar gaat klappen.
toch niet dat zwaard met die panter print?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij gaat iedereen die hier heeft gepost bewerken met zijn bazenzwaard
jawelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef Tahiti het volgende:
[..]
toch niet dat zwaard met die panter print?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |