quote:
dit dus,quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Goofisch het volgende:
Ik zit soms met me laptop op schroot
op schroot als in de schroothoop?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:05 schreef Goofisch het volgende:
Ik zit soms met me laptop op schroot
Pardon?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Remsjo het volgende:
Wie gaat ook wel eens op de wc zitten poepen en dan zo,n verschrikkelijke honger krijgen, dat je ff naar de keuken toe rent, een eierkoek met oude kaas belegt en dan snel weer terug naar de wc om verder te faxen? Dit alles uiteraard met je onderbroek en gewone broek op de enkels
Klacht: Honger krijgen tijdens het faxen van een bruine joekel naar de straatriooltjes
Ja dat verbaasde me ook al.quote:
Dus als jij aan het eten bent en iemand anders laat een behoorlijk ranzige scheet dan eet jij gewoon door?, ik bedoel de combinatie van strontlucht en eten was je al aan gewendquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:02 schreef Remsjo het volgende:
Wie gaat ook wel eens op de wc zitten poepen en dan zo,n verschrikkelijke honger krijgen, dat je ff naar de keuken toe rent, een eierkoek met oude kaas belegt en dan snel weer terug naar de wc om verder te faxen? Dit alles uiteraard met je onderbroek en gewone broek op de enkels
Klacht: Honger krijgen tijdens het faxen van een bruine joekel naar de straatriooltjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |