OH, en weer niet voor mij zeker. Pathetisch dit. Ik voel me zwaar kut.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Bomil het volgende:
maak je geen zorgen ts ik ben er altijd voor je
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:40 schreef 3keernix het volgende:
TS zal nu gebruikt worden door al die klapjosti's op het VMBO!
Je hebt mij nogquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
OH, en weer niet voor mij zeker. Pathetisch dit. Ik voel me zwaar kut.
Klopt, daar gaat de jeugd van TSquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van wel
Wat een bullshit, ik heb nog steeds geen medeleven in de vorm van chocola gezien. Behalve op rare plaatjes!quote:
Oh en niet te vergeten ze slaan je in elkaar als je niet de huiswerk maakt van alle andere kinderen in je klas, je hebt wel zwaar werk te doen tsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:42 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Klopt, daar gaat de jeugd van TS
Das alleen zo in de gevangenis. Nederland is ook weer niet zo erg hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:41 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik heb ook gehoord dat ze op het vmbo alle meisjes hard verkrachten zonder condoom?? weet niet of dit waar is maar ik denk van wel
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:43 schreef Bomil het volgende:
[..]
Oh en niet te vergeten ze slaan je in elkaar als je niet de huiswerk maakt van alle andere kinderen in je klas, je hebt wel zwaar werk te doen ts
verkapt kijk mij havo doen en ik ben niet gezakt naar vmbo postquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:43 schreef L.no het volgende:
Ik herken het. Ik blijf op havo en mijn beste vriendin gaat naar de mavo. Lekker boeiend though, we blijven elkaar gewoon zien.
Al mijn werk en dat noem jij rare plaatjes?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik heb nog steeds geen medeleven in de vorm van chocola gezien. Behalve op rare plaatjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |