Nee echt niet hij is nog irritanter dan cartmanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Je mist hem wel, zonder hem hebben jullie geen gespreksstof.
tis gewoon de Eric Cartmen van het stelletje
Butters gaat weg als je het zegtquote:
Is die ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef Mafkoos het volgende:
Als het zo'n hyperactief stuiterkind is: dumpen.
Butters is niet irritant, hij is schattig!quote:
Ja maar daar is het leuk en nu mogen we er niet meer komen als we dat kind niet in ons groepje latenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:44 schreef trovey het volgende:
Wat is nou het probleem, je bent hem toch kwijt? Als jij daar niet mag komen komt hij ook niet meer bij jou.
Nouja hij is cool op een eigen manierquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Butters is niet irritant, hij is schattig!
Of ben ik de enige die er zo over denkt
++quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:39 schreef Grimmjoww het volgende:
Ik zit in zo,n vriendenkring met mensen uit de buurt en daarbij hoort ook een klein kind van 12 jaar.
Ik en mijn vrienden zitten in de 14-16 jaar en hij is 12 en daarbij is hij ook te klein voor zijn leeftijd en zwaar irritant, hij gebruikt ons ook om achter de computer te komen(een vriend van me heeft er zo,n 5 op zolder waar we dan veel avonden doorbrengen) want zelf heeft hij een flut-pc( nee hijs is niet arm) Nou hebben we na een lange tijd gezegt dat we niet meer met hem om willen gaan maar dat begrijpt hij niet omdat hij maar blijft komen.
Nou heeft zijn moeder gepraat met de moeder van die vriend met die pc,s en nu is zij boos en mogen we niet meer komen als we dat kind niet meer in ons vriendengroepje laten
Klacht: pokkekind dat niet weg te slaan is
That's good enough for mequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:46 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nouja hij is cool op een eigen manier
Verkracht die ma gewoon, kijken hoe ze er dan over denkt.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:45 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Ja maar daar is het leuk en nu mogen we er niet meer komen als we dat kind niet in ons groepje laten
Die moeder van dat kind weet ook van geen ophoudenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:47 schreef NRaider het volgende:
[..]
Verkracht die ma gewoon, kijken hoe ze er dan over denkt.
Nee ik ben 15 en ik heb gekeken wat hij kan doen en volgens zijn moeder heeft hij genoeg andere vrienden dus waarom gaat i daar niet mee om?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:48 schreef Tristessa het volgende:
En jij bent 13 jaar zeker? Probeer je eens in hem te verplaatsen. Hij vindt het vast gewoon echt stoer met wat oudere jongens om te gaan.
Maar goed, ja. Pubers. Blij dat die tijd voorbij is.
Tja, dan gaat het blijkbaar toch om de computers!!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:50 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nee ik ben 15 en ik heb gekeken wat hij kan doen en volgens zijn moeder heeft hij genoeg andere vrienden dus waarom gaat i daar niet mee om?
Inderdaad, hij huilde ook eens omdat hij er niet op mocht...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:51 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Tja, dan gaat het blijkbaar toch om de computers!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |