Hoppa!
quote:Die troep is nep en net zo slecht voor je als the real deal. Fuck die zooi man...
Op zaterdag 20 april 2002 20:30 schreef spaceben het volgende:
met die lelijke smartdrugs gaat het ook altijd lekker... not! zit je ramvol ephedra, denk je dat je nodig moet en dan maar persen
quote:Ik weet niet wat voor een lichaam dat jij hebt. Klem jij jouw leiding af als je je hoofd draait?
Op zaterdag 20 april 2002 20:08 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb een vraagje.
hebben jullie mannen ook dat als je je hoofd omdraait als je wilt plassen dat het dan langer duurt?
bij mij wel.
quote:Yo, mensen.
Op zaterdag 20 april 2002 21:18 schreef sooty het volgende:
Als hij zijn kat ziet denkt-ie waarschijnlijk "Pussy !!!"
Als gevolg hiervan onstaat tijdens het plassen een erectie waardoor, physiologisch verklaarbaar, de pisbuis wordt afgeknepen.
Ergo: het pissen duurt langer maar je wilt niet weten, in dit geval, wat er allemaal moet worden schoongemaakt
misschien moet je ook een proberen hoe het gaat als je voorover of achterover buigt..
dus spoel ik die meteen mee door als ik doortrek, kutbeesten
dus dat doe ik meestal niet...
quote:hahahahahaha.....
Op zondag 21 april 2002 00:38 schreef Harrie het volgende:
Ik heb dat ook altijd als ik zit te schijten en er zin een kat naar me te kijken.dus spoel ik die meteen mee door als ik doortrek, kutbeesten
quote:Ja, wrijf het er maar in
Op zaterdag 20 april 2002 20:15 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Tsja.. Lijkt mij toch beter in GC plassen dan hier.Hoppa!
quote:Waarschijnlijk krijgt de kat na het zien van jouw plas-acties spontaan acute verstopping.. bekijk het eens vanuit zijn kant.. egoist
Op zaterdag 20 april 2002 20:08 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb een vraagje.
hebben jullie mannen ook dat als je je hoofd omdraait als je wilt plassen dat het dan langer duurt?
bij mij wel.
ik keek naar de kat op de wasmand terwijl ik wou gaan plassen en het duurde toch ee nstuk langer voordat de las er uit kwam.
ook ging het tijdens het plassen langzamer dan anders.
Psst, noem hem maar gerust Jijquote:Op donderdag 25 maart 2004 06:05 schreef BobbyDeBeer het volgende:
U verveelt zich vast erg vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |