quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Scarface2004 het volgende:
sociaal contact...vreselijk!!!!
Heb je die helemaal zelf bedacht???quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als zo'n mocro of ander tuig zegt 'Wat kijk je' zeg ik gewoon 'Daar heb ik ogen voor hè'.
ik zeg ook niet dat het erg is als mensne je aankijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef knox_ het volgende:
Blijf maar hier, Op Fok kan niemand je tenminste aankijken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef knox_ het volgende:
Blijf maar hier, Op Fok kan niemand je tenminste aankijken
Ooit van ooghoeken gehoordquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:23 schreef NRaider het volgende:
Terug kijken terwijl je al weet dat hij naar je keek.
Hoe wist je dat?
Huh, wat zijn dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ooit van ooghoeken gehoord?
Of als je naar een foto kijkt waar iemand op staat die recht in de lens kijktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Wat ook eng is; als mensen tegen je praten en je de hele tijd aan blijven kijken
Of als mensen in een ruimte komen waar jij ook bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Wat ook eng is; als mensen tegen je praten en je de hele tijd aan blijven kijken
als ze juist je niet aan kijken is het irritant,want dan heb ik het gevoel alsof die gene niet luistertquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Of als je een auto langs hoort rijden op de snelwegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of als mensen in een ruimte komen waar jij ook bent
Lul nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als zo'n mocro of ander tuig zegt 'Wat kijk je' zeg ik gewoon 'Daar heb ik ogen voor hè'.
Zoiets bedoel je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Of als je naar een foto kijkt waar iemand op staat die recht in de lens kijkt
Dan laat ik ze het wel zelf opruimen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of als mensen in een ruimte komen waar jij ook bent
neuken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:19 schreef ixlovexthis het volgende:
haat aan mensen die je te lang aan kijken,
soms zit ik in de tram en dan kijkt zo een gast heel lang je aan
en het is echt heel onprettig,en als je dan terug kijkt dan is het gelijk : 'wat kijk je'?
vorige keer ook een zo'n man van 50 kijkt de hele tijd,echt heel onprettig.
en ook een x in de macdonald,zat ik ff alleen aan een tafeltje te wachten op iemand
zitten er zo 3 Marokkanen tegen over me,de hele tijd wijzen en aankijken..
grrrrrrrrr
i hate it
Ja. Vrees mij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zoiets bedoel je?
[ afbeelding ]
quote:
Of als je het dopplereffect ervaart bij het langsrijden van een auto op de snelweg, vooral bij ziekenauto'squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:28 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Of als je een auto langs hoort rijden op de snelweg
OF als je de vertrouwde omgeving van je huis moet verlaten om melk te halen waarbij je tijdens de heenreis mensen tegen komt die je zien.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Of als je het dopplereffect ervaart bij het langsrijden van een auto op de snelweg, vooral bij ziekenauto's
En dan heb je een mes tussen je ribbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:20 schreef Szura het volgende:
Typisch iets voor van die kut mocro's ja
ik hoop dat ik nooit tegenover jou kom te zittenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Tamashii het volgende:
Oh! Ik hou er echt van. Overal waar ik kom speel ik een wedstrijdje met mensen wie het eerst wegkijkt. Als je goed bent hou je het lang vol. Eerst was ik echt preuts en keek ik bijna meteen weg en dan was ik zo tokkie-stoer om na 5 seconden weer terug te kijken. Nu hou ik het goed vol, je hebt soms van die arrogante bitches die na 10 seconden kei neerbuigend terugkijken en vragen: 'IOAAWGAHR heb ik wat van je aan?!' of 'Jongennenenen wat kijk je naar me??!?!!' maar als ik ingekomen ben, dan win ik van iedereen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Tamashii het volgende:
Oh! Ik hou er echt van. Overal waar ik kom speel ik een wedstrijdje met mensen wie het eerst wegkijkt. Als je goed bent hou je het lang vol. Eerst was ik echt preuts en keek ik bijna meteen weg en dan was ik zo tokkie-stoer om na 5 seconden weer terug te kijken. Nu hou ik het goed vol, je hebt soms van die arrogante bitches die na 10 seconden kei neerbuigend terugkijken en vragen: 'IOAAWGAHR heb ik wat van je aan?!' of 'Jongennenenen wat kijk je naar me??!?!!' maar als ik ingekomen ben, dan win ik van iedereen.
je bent een machtige krijgerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Tamashii het volgende:
Ja, ogen dichtdoen of ergens anders kijken was verbodenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:49 schreef Tamashii het volgende:he jongens, dit was toch leuk? In groep acht enzo?
Ja, moet je maar serieus spelen hoor. Als iemand je knikker afpakt werd je daar toch ook boos om!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:50 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ja, ogen dichtdoen of ergens anders kijken was verboden![]()
Whehe, jij hebt van jezelf een chagrijnig gezichtquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:32 schreef Chai het volgende:
Whehehe ik kijk altijd gewoon terug.
Ik heb trouwens nog nooit iets gehoord van: 'Wat kijk je'. Alleen dat ik niet zo chagerijnig moest kijken (terwijl ik gewoon 'neutraal' keek).
Nee dies lief!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:52 schreef Remsjo het volgende:
Dat meisje bovenaan deze pagina is eng
En dan de naam van TS: ixlovexthis...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:19 schreef ixlovexthis het volgende:
vorige keer ook een zo'n man van 50 kijkt de hele tijd,echt heel onprettig.
Juist niet toch? Als er veel mensen naar je kijken ben je of heeeeeeel knap of heeeeeeel lelijk.quote:
nee dan sloeg ik diegene in elkaar dan pakte ik al zijn knikkers af dan werd ik een stuk rijkerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, moet je maar serieus spelen hoor. Als iemand je knikker afpakt werd je daar toch ook boos om!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:52 schreef Remsjo het volgende:
De vader van het meisje boven me is eng
Dat is het juist! Het is 1 van die 2 keuzes en dat maakt onzeker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Juist niet toch? Als er veel mensen naar je kijken ben je of heeeeeeel knap of heeeeeeel lelijk.
what the .....quote:
Juist wel. Gisteren ook in de cafe. Weet ni of ik lelijk of knap ben. Ik oordeel liever niet over mezelf.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:57 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Juist niet toch? Als er veel mensen naar je kijken ben je of heeeeeeel knap of heeeeeeel lelijk.
Post eens pics, dan oordelen wij welquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Juist wel. Gisteren ook in de cafe. Weet ni of ik lelijk of knap ben. Ik oordeel liever niet over mezelf.
Oh cool. Heb ik nooit gedaan want ik was altijd bang.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:58 schreef Bomil het volgende:
[..]
nee dan sloeg ik diegene in elkaar dan pakte ik al zijn knikkers af dan werd ik een stuk rijker
Lelijk dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Juist wel. Gisteren ook in de cafe. Weet ni of ik lelijk of knap ben. Ik oordeel liever niet over mezelf.
HAHA GRAPPIG ZEG! DAT DAT KAN.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef Goofisch het volgende:
Ik ben trouwens ook iemand van het oogcontact zoeken. Leuke bezigheid vind ik dat altijd als je ergens op staat te wachten
of leuke kassa meisjes, ook wel.
hartstikke leuk
quote:
Thanx but no thanx.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Post eens pics, dan oordelen wij wel
Voordat iemand anders het zegt.quote:
trek er gewoon een paar van de mooie meiden hyves ofzo en doe net alsof.quote:
Woohoo jij wint.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Voordat iemand anders het zegt.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt van jezelf een chagrijnig gezicht
Pics or you're ugly.quote:
Ik vind jou avatar zo grappigquote:
check ze foboquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
plaats dan zelf ook foto's van jezelf;)
Ik weet het niet van anderen maar van penisbaard weet ik wel dat hij ze altijd uitprint en daarna keihard masturbeert en dan spuit hij op de uitgeprintte foto, penisbaard is dan ook een baas want alleen echte bazen doen datquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef Lub_ya het volgende:
NEE ik doe niet aan foto´s op internet.![]()
![]()
Je weet nooit wat gasten doen met je foto´s. Das eng.
Zoveel kan er niet gebeuren, als je lelijk bent zie je je foto terug in een aantal mooie paints en als je knap bent heb je het voorrecht om fapvoer te zijn voor smerige oude mannetjesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef Lub_ya het volgende:
![]()
En dan praten ze ook nog in hun eigen taal, stom volk. Ga terug waar je weg komt, of pas je aan in je gast land.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:20 schreef Szura het volgende:
Typisch iets voor van die kut mocro's ja
Anders kijk je in mijn FOTOboekquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
plaats dan zelf ook foto's van jezelf;)
Je weet ook niet wat ze doen met jou in gedachten als ze even naar de wc gaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef Lub_ya het volgende:
![]()
haha jij hebt haar zojuist facking hard geownt ik ben erg trots op je appelsjapquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:12 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Anders kijk je in mijn FOTOboek
Je heb zeker ook geen hyves? of wel hyves maar geen foto,s van jezelf?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:09 schreef Lub_ya het volgende:
![]()
Burkaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat ze doen met jou in gedachten als ze even naar de wc gaan.
Voortaan maar een burka dragen dus.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef mazaru het volgende:
Mensen die zomaar tegen je beginnen te praten zijn ook eng.
Wat moet ik met iemand doen in gedachten als ik zit te poepen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat ze doen met jou in gedachten als ze even naar de wc gaan.
Voortaan maar een burka dragen dus.
stoer hoor.:Squote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:13 schreef Bomil het volgende:
[..]
haha jij hebt haar zojuist facking hard geownt ik ben erg trots op je appelsjap
In gedachten zijn gezicht onderschijten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet ik met iemand doen in gedachten als ik zit te poepen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat moet ik met iemand doen in gedachten als ik zit te poepen?
Post jij nu nou maar fotos.quote:
ja wat is er met de hills?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:18 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Post jij nu nou maar fotos.![]()
Oh, en The Hills.![]()
![]()
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:22 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
ja wat is er met de hills?
iloveit
lauren stopt ermee.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Wnr gaat ie verder en met Kirstin ipv Lauren?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef TimMer1981 het volgende:
Gewoon terugkijken:
[ afbeelding ]
en dan?quote:
Gewoon terugkijken:
[ afbeelding ]
Ja duh. Ik kijk alle afleveringen, minstens 2 keer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:50 schreef ixlovexthis het volgende:
[..]
lauren stopt ermee.
& kristin was haar tegenspeelster in lagunabeach,dus die neemt haar plaats in.
Wedstrijdje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:30 schreef Tamashii het volgende:
Gewoon terugkijken:
[ afbeelding ]
Randstad zeker?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:19 schreef ixlovexthis het volgende:
en het is echt heel onprettig,en als je dan terug kijkt dan is het gelijk : 'wat kijk je'?
quote:Zondagavond rond 20.00 uur heeft zich op de Brandnetel een schermutseling voorgedaan tussen twee broers van 32 en 34 jaar oud uit Hoorn en een onbekend gebleven negroïde man waarbij de broers steekwonden hebben opgelopen. Eén van hen moest in het ziekenhuis worden opgenomen met een klaplong. De politie stelt een onderzoek in en zoekt getuigen.
De broers waren op de fiets en reden over de Brandnetel in de richting van de Boterbloem. Een negroïde man fietste hen tegemoet en riep: ‘Wat kijk je, wat moet je?’. De negroïde man keerde en de broers bleven midden op straat staan. Er ontstond een woordenwisseling en er werden over en weer tikken uitgedeeld. Plotseling bleek dat de donkere man met een mes een paar steken had toegediend. De jongste broer was in zijn rug gestoken en werd met een klaplong opgenomen in het ziekenhuis. De oudste broer liep een kleine steekwond in zijn buik op en mocht na behandeling naar huis.
De negroïde man was op zijn fiets vertrokken. Hij voldoet aan het volgende signalement:
Donkere mogelijk Antilliaanse man, leeftijd ongeveer 20 jaar oud, droeg rastahaar en een zwart T-shirt met de afbeelding van Bob Marley in de kleuren geel groen en rood. Hij droeg tevens een wit vest met zwarte Keltische tekens. Hij reed op een oude damesfiets.
Tramgangstersquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef alledagenheeldruk het volgende:
Als iemand je de hele tijd aanstaart moet je gewoon terug gaan kijken. Als ze wegkijken, -opletten!- moet je niet zelf óók gaan wegkijken, maar blijven kijken tot ze weer kijken. Ze zien dat je nog steeds kijkt, en dat intimideert de meesten -> voilà, je bent er vanaf.
(werkt echter -helaas- niet met die tramgangsters, inderdaad. Niet als je je neus wilt behouden in ieder geval)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |