quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:21 schreef Scarface2004 het volgende:
sociaal contact...vreselijk!!!!
Heb je die helemaal zelf bedacht???quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als zo'n mocro of ander tuig zegt 'Wat kijk je' zeg ik gewoon 'Daar heb ik ogen voor hè'.
ik zeg ook niet dat het erg is als mensne je aankijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef knox_ het volgende:
Blijf maar hier, Op Fok kan niemand je tenminste aankijken
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef knox_ het volgende:
Blijf maar hier, Op Fok kan niemand je tenminste aankijken
Ooit van ooghoeken gehoordquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:23 schreef NRaider het volgende:
Terug kijken terwijl je al weet dat hij naar je keek.
Hoe wist je dat?
Huh, wat zijn dat?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:24 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ooit van ooghoeken gehoord?
Of als je naar een foto kijkt waar iemand op staat die recht in de lens kijktquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Wat ook eng is; als mensen tegen je praten en je de hele tijd aan blijven kijken
Of als mensen in een ruimte komen waar jij ook bentquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Wat ook eng is; als mensen tegen je praten en je de hele tijd aan blijven kijken
als ze juist je niet aan kijken is het irritant,want dan heb ik het gevoel alsof die gene niet luistertquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:26 schreef Rosbief het volgende:
Of als je een auto langs hoort rijden op de snelwegquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Of als mensen in een ruimte komen waar jij ook bent
Lul nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Als zo'n mocro of ander tuig zegt 'Wat kijk je' zeg ik gewoon 'Daar heb ik ogen voor hè'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |