billie jeanquote:
Dirty Dianaquote:
Poep in je ogenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef StacksOnDeck het volgende:
De kans is groot dat je 'm al gezien hebt... De Google Doodle van vandaag, gemaakt omdat Michael Jackson vandaag jarig is... Nu wil ik graag weten wat het moet voorstellen, iemand enige idee?![]()
[ afbeelding ]
Idd, respect voor deze artiestquote:
Zoveel succes als hij had gun je je ergste vijand niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:59 schreef cvboer het volgende:
[..]
Idd, respect voor deze artiest![]()
prachtige manier van bewegen heeft ie. Erg jammer dat Michael Jackson de laatste jaren van zijn leven zo kut zijn geweest. Ook dat hele gedoe rond zijn begrafenis, dit verdient zo'n grote artiest niet.
![]()
TS niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
Geen echte fan ben je dan als je je dat afvraagt.
oh okquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
ik ben ook geen echte fan van MJ, maar ik zie wel gelijk wat het voor moet stellen...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:02 schreef L.no het volgende:
Dat t met besmette naalden had mogen gebeuren...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:52 schreef Goofisch het volgende:
Ik heb er serieus over nagedacht om die voetjes op me onderbeen te laten tatoeėren![]()
Inderdaad Goofisch, ben het volledig met je eens, jammer dat het zo moest lopenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:00 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Zoveel succes als hij had gun je je ergste vijand niet.
Alle pers wilt je zien bloeden want dat verkoopt. en alle wannabe vrienden willen van je profiteren.
Die vent is kapot gemaakt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:51 schreef StacksOnDeck het volgende:
OW, IK ZIE HET AL, HET IS EEN PAAR VOETEN VAN MICHAEL JACKSON, SLOTJE GRAAG!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:29 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat t met besmette naalden had mogen gebeuren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |