Was Apeldoorn, tokkie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
wtf Almere daar komt Ali B vandaan!![]()
Hij rijd in elk gevalquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:45 schreef Rijpie het volgende:
je brommer gaat maar 40? dan blijf ik mooi niet achter je rijden
RIPquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:30 schreef 3keernix het volgende:
wtf Almere daar komt Ali B vandaan!![]()
ik weet het, maar als je dan lekker helemaal rechts gaat rijdenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij rijd in elk geval
Maar inhalen word een beetje moeilijk, allemaal 1-baans.
En jij moet ook niet zo kankersneu doen met je mijn-muzieksmaak-is-uber-en-dat-van-de-rest-kansloos gedrag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:35 schreef Inverted_World het volgende:
TS houdt van Amy Macdonald, Fall Out Boy, Jonas Brothers en Mika.
Ik ben het wel een beetje eens met I_W dat Mika, FOB en Jason Brothers redelijk droevig zijnquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij moet ook niet zo kankersneu doen met je mijn-muzieksmaak-is-uber-en-dat-van-de-rest-kansloos gedrag.
Nou nou nou, op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En jij moet ook niet zo kankersneu doen met je mijn-muzieksmaak-is-uber-en-dat-van-de-rest-kansloos gedrag.
Tja iedereen heeft natuurlijk wel zijn eigen smaak.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dan nog. Hij reageert zo in nagenoeg elk topic. Alsof zijn muzieksmaak subliem is ofzo.
Ik vind Mika FOB en Jonas Brothers ook niet bijster goed, maar als TS dat toch mooie muziek vindt.
Waarom doe jij zo moeilijk, ik post enkel een trieste bash reactie waarin ik me zelf ook wel bewust ben van het feit dat het een sneue opmerking is, maar zo zijn bash-topics, en dat vind ik nou eenmaal tof. tevens was het meer naar aanleiding waarin TS precies hetzelfde reageerde als ik nu doe, en vervolgens niet meer reageerde op mijn post.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
Dan nog. Hij reageert zo in nagenoeg elk topic. Alsof zijn muzieksmaak subliem is ofzo.
Ik vind Mika FOB en Jonas Brothers ook niet bijster goed, maar als TS dat toch mooie muziek vindt.
Nee, want ik weet ook wel dat ik een betere smaak heb dan TS. En dan jij. Maar ik verkondig het niet overal.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:01 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nou nou nou, op je teentjes getrapt?
Dit vind ik een beetje een mijn-muzieksmaak-is-uber-en-dat-van-de-rest-kansloos reactie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook wel dat ik een betere smaak heb dan TS. En dan jij. Maar ik verkondig het niet overal.
Mijn muzieksmaak is nog beterderderquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook wel dat ik een betere smaak heb dan TS. En dan jij. Maar ik verkondig het niet overal.
Hoezo? Hij heeft toch ruitenwissers?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hij rijd in elk geval
Maar inhalen word een beetje moeilijk, allemaal 1-baans.
Zo lang is de OP nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:19 schreef doppendoosch het volgende:
TLDR maar een klacht over almere is sowieso terecht. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
Okay, het enigste wat ik nog okè vond aan Almere was dat brommers op de fietspaden moesten rijden.
Ik dacht even dat ie echt dood wasquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
RIP
Een gemis voor de stad Almere
Ik had ook even zo'n stille hoop dat ik dat nieuws gemist hadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie echt dood was
comfayaz (1 dag geleden)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
RIP
Hij/zij post niks normaals. Het feit dat je dat filmpje + de reacties kan bekijken betekend dus dat het filmpje er nog gewoon is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
comfayaz (1 dag geleden)
+1
Antwoorden
wie dit heeft gedaan is een kk jood
blackshelve (4 dagen geleden)
-1
Antwoorden
ze zeggen dat dit filmpje inmiddels verwijdert is maar staat er nog steeds op.
WTF krijg je +1 als je met kanker scheld en als je iets normaals post krijg je -1![]()
Ik hoopte het ookquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ie echt dood was
Als ik richting m`n werk rij is het hartstikke rustig. En hier zijn de fietspaden zowat altijd zo goed als verlaten, dus waarom daar geen gebruik van maken...quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:42 schreef x69 het volgende:
Scooters +100
Scooters op de weg +10000
Als ik in de ochtend naar school rij (rotterdam) ga ik toch liever over de weg.. Al die kleine mongolen op 2 wielen die gezellig naast elkaar blijven rijden.. Als me scooter wat ouder wordt blijft het gas er gewoon op dan.. ik kan toch niet zomaar te laat komen joh.. komop..
Almere heeft dan ook een heel andere en veel betere wegenstructuur dan welke stad dan ook. Er zijn hier zoveel fietspaden, dat het voor de scooterrijders alleen maar om is om over de weg te gaan. Dat is ook een van de redenen dat dit een stomme actie is. Niemand gaat zich aan de regel houden dat ze niet meer op het fietspad mogen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:42 schreef x69 het volgende:
Scooters +100
Scooters op de weg +10000
Als ik in de ochtend naar school rij (rotterdam) ga ik toch liever over de weg.. Al die kleine mongolen op 2 wielen die gezellig naast elkaar blijven rijden.. Als me scooter wat ouder wordt blijft het gas er gewoon op dan.. ik kan toch niet zomaar te laat komen joh.. komop..
Probeer maar eens over de weg almere uit te komen met brommerquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Almere heeft dan ook een heel andere en veel betere wegenstructuur dan welke stad dan ook. Er zijn hier zoveel fietspaden, dat het voor de scooterrijders alleen maar om is om over de weg te gaan. Dat is ook een van de redenen dat dit een stomme actie is. Niemand gaat zich aan de regel houden dat ze niet meer op het fietspad mogen.
Ik vind dit trouwens wel een mijn-muzieksmaak-is-uber-en-dat-van-de-rest-kansloos-reactie.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:58 schreef TheZapster het volgende:
Je woont in Almere en je bent fan van Hannah Montana , Miley Cyrus en Hilary DuffTjonge jonge, je hebt het niet getroffen zeg.
Die reactiesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
RIP
Het probleem is dan ook dat het snelheidsverschil tussen de brommers en de fietsen te groot is om ze bij elkaar te laten rijden. Daarom is voor deze oplossing gekozen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 01:27 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Almere heeft dan ook een heel andere en veel betere wegenstructuur dan welke stad dan ook. Er zijn hier zoveel fietspaden, dat het voor de scooterrijders alleen maar om is om over de weg te gaan. Dat is ook een van de redenen dat dit een stomme actie is. Niemand gaat zich aan de regel houden dat ze niet meer op het fietspad mogen.
Het probleem is dat dat ook zo is met auto's in Almere. Op de dreven (wegensysteem van Almere waarbij je nooit door wijken hoeft te rijden waar je niet hoeft te zijn) rijdt iedereen 70 al mag je er maar 50. Dat gaat dus voor ongelukken zorgen. Op het fietspad geven brommers inderdaad wat overlast, maar veroorzaken weinig ongelukken. De ongelukken met brommers/scooters zijn vaak juist op de plekken waar ze een autoweg kruisen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Het probleem is dan ook dat het snelheidsverschil tussen de brommers en de fietsen te groot is om ze bij elkaar te laten rijden. Daarom is voor deze oplossing gekozen.
Ik wil niet zeggen dat ik er blij mee ben (als automobilist zijnde), maar als fietser voel je je meer op je gemak, als er niet om de paar minuten iemand met een flinke snelheid en een klereherrie voorbij "sjeest".
Ook nu de scholen weer beginnen en er weer meer onervaren fietsertjes over de fietspaden moeten.
Ik heb inderdaad ook twee ongelukken gehad op de brommer, allebei met auto`squote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat ook zo is met auto's in Almere. Op de dreven (wegensysteem van Almere waarbij je nooit door wijken hoeft te rijden waar je niet hoeft te zijn) rijdt iedereen 70 al mag je er maar 50. Dat gaat dus voor ongelukken zorgen. Op het fietspad geven brommers inderdaad wat overlast, maar veroorzaken weinig ongelukken. De ongelukken met brommers/scooters zijn vaak juist op de plekken waar ze een autoweg kruisen.
Wat gaat voor ongelukken zorgen? de automobilisten die te hard rijden? Zelf rij ik ook wel eens te hard over de hagevoortdreef, maar als het verkeer het niet toelaat dan gaat dat niet, dus ook als zo'n brommer/scooter er maar 50 rijdt, dan gaat het niet harder.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:38 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het probleem is dat dat ook zo is met auto's in Almere. Op de dreven (wegensysteem van Almere waarbij je nooit door wijken hoeft te rijden waar je niet hoeft te zijn) rijdt iedereen 70 al mag je er maar 50. Dat gaat dus voor ongelukken zorgen. Op het fietspad geven brommers inderdaad wat overlast, maar veroorzaken weinig ongelukken. De ongelukken met brommers/scooters zijn vaak juist op de plekken waar ze een autoweg kruisen.
Sorry hoor, maar brommers en auto`s gaan niet samen op 1 weg. Brommers zijn kleine dingen en auto`s groot. En ja, je hebt genoeg ongeduldige mensen die lekker gaan bumperkleven bij brommers.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:49 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Wat gaat voor ongelukken zorgen? de automobilisten die te hard rijden? Zelf rij ik ook wel eens te hard over de hagevoortdreef, maar als het verkeer het niet toelaat dan gaat dat niet, dus ook als zo'n brommer/scooter er maar 50 rijdt, dan gaat het niet harder.
Die ongelukken gebeuren op plaatsen waar ze een autoweg kruisen, dat zou dan opgelost moeten zijn met de brommers op de autoweg zelf.
Oh en dat inhalen was natuurlijk een grap, zou wel gek zijn
Faalquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook twee ongelukken gehad op de brommer, allebei met auto`s
nogmaals ik zeg niet dat ik er blij mee ben. We zullen moeten zien hoe goed of fout het zal gaan.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar brommers en auto`s gaan niet samen op 1 weg. Brommers zijn kleine dingen en auto`s groot. En ja, je hebt genoeg ongeduldige mensen die lekker gaan bumperkleven bij brommers.
praat geen onzin manquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar brommers en auto`s gaan niet samen op 1 weg. Brommers zijn kleine dingen en auto`s groot. En ja, je hebt genoeg ongeduldige mensen die lekker gaan bumperkleven bij brommers.
Ik moet altijd hard lachen als ik weer zo'n verlaagde auto over de drempel hoor schrapen. Moet je je auto maar niet verlagen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef jollieboer1 het volgende:
En dan die fucking drempels overal waar je verlaagde auto lekker over de grond schraapt ....![]()
Dat doet zowel geestelijk als lichamelijk pijn.![]()
Het punt is dat scoorters op de fietspaden eigenlijk helemaal geen probleem was. Ja, een beetje overlast. Maar nu is het risico op ernstige ongelukken gewoon groter. Met name ook omdat de 16-jarige scoorterbestuurders onervaren op de weg zijn, en het waarschijnlijk heel stoer vinden om over de dreven te rijden. Het is een stom idee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:56 schreef Rijpie het volgende:
[..]
nogmaals ik zeg niet dat ik er blij mee ben. We zullen moeten zien hoe goed of fout het zal gaan.
Ik hoop niet dat het tot een (dodelijk) ongeluk moet komen, voordat de gemeente met een betere oplossing gaat komen als dit inderdaad een onjuiste oplossing blijkt te zijn.
edit: oh, en bumperklevers:![]()
7de stad van Nederland met ongeveer 190.000 inwoners. Waarschijnlijk gaat Almere groeien naar 350.000 in 2030. Waardoor ze de 4de stad zullen worden.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Schijnt een behoorlijke stad te zijn
Dat is een flink iets ja. Ze zullen die status van 4e stad alleen krijgen als Utrecht niet hard meegroeit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
7de stad van Nederland met ongeveer 190.000 inwoners. Waarschijnlijk gaat Almere groeien naar 350.000 in 2030. Waardoor ze de 4de stad zullen worden.
Dacht ik inderdaad ook, maar Tilburg heeft volgens wikipedia 203.492 inwoners (31 mei), en daar zit Almere nog niet aan.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat is een flink iets ja. Ze zullen die status van 4e stad alleen krijgen als Utrecht niet hard meegroeit.
Ik dacht trouwens dat Almere Tilburg van de 6e plaats had gestoten.
Hmm okiequote:Op maandag 31 augustus 2009 00:06 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dacht ik inderdaad ook, maar Tilburg heeft volgens wikipedia 203.492 inwoners (31 mei), en daar zit Almere nog niet aan.
Ja, ik vind van wel. Zeker sinds het nieuwe gedeelte af is. Er zijn wel wat mensen die klagen over dat de diversiteit van de winkels wat matig is. Maar persoonlijk mis ik niets, behalve misschien een kledingwinkel voor lange mensenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm okie
Heeft Almere overigens een beetje leuk stadscentrum?
Niet echt.Al de standaardwinkels die je in elke semi-grote stad tegenkomt zijn aanwezig, daarbij houdt het wel op.Van een uitgaansleven hebben ze in Almere nog nooit gehoord .quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm okie
Heeft Almere overigens een beetje leuk stadscentrum?
Nouja ik zoek eigenlijk nog wat steden waar ik wel eens een dag met vrienden naartoe ga. We hebben Amsterdam, Eindhoven, Den Haag en Nijmegen al gehad. We willen nog naar Maastricht en Utrecht gaan, maar als Almere ook n leuke stad is om een dag te wezen dan gaan we daar ook eens naartoe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:14 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ja, ik vind van wel. Zeker sinds het nieuwe gedeelte af is. Er zijn wel wat mensen die klagen over dat de diversiteit van de winkels wat matig is. Maar persoonlijk mis ik niets, behalve misschien een kledingwinkel voor lange mensen
Geloof Tja1986 aub niet.Almere is een verschrikking vergeleken bij die steden die jij beschrijft.Nou ja Eindhovenquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja ik zoek eigenlijk nog wat steden waar ik wel eens een dag met vrienden naartoe ga. We hebben Amsterdam, Eindhoven, Den Haag en Nijmegen al gehad. We willen nog naar Maastricht en Utrecht gaan, maar als Almere ook n leuke stad is om een dag te wezen dan gaan we daar ook eens naartoe.
Wat een onzin. Zitten ook genoeg unieke winkeltjes. Verder is er wel degelijk uitgaansleven. Blijkbaar vindt jij alleen die tenten die er zijn niet leuk (waar ik wel in kan komen, want erg jong publiek over het algemeen). Maar blijkbaar is er dus geen markt voor ander soort uitgaansgelegenheden, anders hadden ze er wel gezeten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Niet echt.Al de standaardwinkels die je in elke semi-grote stad tegenkomt zijn aanwezig, daarbij houdt het wel op.Van een uitgaansleven hebben ze in Almere nog nooit gehoord .
Als jullie ook een beetje van bijzondere en moderne architectuur houden is het zeker aan te raden. Tip: ga wat eten/drinken of gewoon even kijken op het terras op de bovenste verdieping van de V&D.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:22 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nouja ik zoek eigenlijk nog wat steden waar ik wel eens een dag met vrienden naartoe ga. We hebben Amsterdam, Eindhoven, Den Haag en Nijmegen al gehad. We willen nog naar Maastricht en Utrecht gaan, maar als Almere ook n leuke stad is om een dag te wezen dan gaan we daar ook eens naartoe.
20 jaar lang zijn er al geen serieuze uitgaansmogelijkheden in Almere.En dat er geen markt is kan ik me ook wel voorstellen, meeste 20+ in Almere heeft kinderen en gaat niet uit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:39 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zitten ook genoeg unieke winkeltjes. Verder is er wel degelijk uitgaansleven. Blijkbaar vindt jij alleen die tenten die er zijn niet leuk (waar ik wel in kan komen, want erg jong publiek over het algemeen). Maar blijkbaar is er dus geen markt voor ander soort uitgaansgelegenheden, anders hadden ze er wel gezeten.
Ik vind Dubai toch iets progressiever.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:59 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
7de stad van Nederland met ongeveer 190.000 inwoners. Waarschijnlijk gaat Almere groeien naar 350.000 in 2030. Waardoor ze de 4de stad zullen worden.
Maar ook iets duurder en iets verder. In Almere kan bijna iedereen een huis kopen/huren. In Dubai wordt dat toch wat lastigerquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Dubai toch iets progressiever.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |