das de tour de france maar dan voor kindertjes tot 14 jaar en in west brabant (voor de onwetende )
nou ik wil dus lekker een stukje gaan touren en een vis kopen ( kado voor iemand (A) )
ten eerste botst zown neuk vout al tegen de auto van mijn buurman en wil snel wegrijden.
ik um aanhoude komt die team leider van hem. ja blabla uiteindelijk adresgevens verwisseld en hun gingen weer verder. ik ga achter dat groepje rijden, komt er ineens luidspreker achter mij van zown auto. wil de brommer even aan de kant gaan want je bent gevaarlijk
ik ff koppeling in en paar keer gas geven. maakt een ow zo mooi geluid (A) en toen ff wachten en toen gingen we weer verder.
uurtje later heb ik die vis gehaalt rij ik op een 1richtings verkeerweg. komt er zown kut scooter ( verkeersregelaar van hun) ineens mij bijna aanrijde. ik toetere en op helm tikke.
dus ik denk nu heb ik het wel gehad... komt er op den diek een auto die een fietser inhaalt net vor een bocht rijd hij mij ook al bijna aan. tegen zen spiegel aan getrapt en doorgereden. wonderbaarlijk genoeg kwam hij neit achtr mij aan, ( of ik ree te snel kan ook ).
maar die homo had ik al eerder gezien, hij hoorde ook bij de kleine tour.
klacht : kleine tour
waarom sluiten mods mijn topics na 17 posts? altijd he..
ik wil gewoon heel graag de wereld rond maar het mag niet van de kinderbescherming... komop een 16 jarige met een brommer, wat kan er mis gaan?