Bij AH rotten de verse artikelen net zo hard, zo niet harder want daar zit iedereen met ze gore klauwen aan, maar goedkoper worden doet het niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:05 schreef Goofisch het volgende:
TS gaat naar de markt
Markt is voor paupers. Hoe later het word hoe goedkoper de versie artikelen worden en hoe groter het aantal tokkies/hoofddoeken je aantreft.
Mja, hier in Voorburg niet zo snel. Redelijke kak wijk, maar toch stond er sinds 100 jaar een Turk! :| ZELFS hier!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:05 schreef Goofisch het volgende:
TS gaat naar de markt
Markt is voor paupers. Hoe later het word hoe goedkoper de versie artikelen worden en hoe groter het aantal tokkies/hoofddoeken je aantreft.
Je was me voorquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
TS is overduidelijk niet van alle markten thuis !
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
He, ik vind dit je eerst leuke reactie die ik tegen kom.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef de_boswachter het volgende:
TS is overduidelijk niet van alle markten thuis !
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Onnozelaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef zovty het volgende:
Kaas is niet vers. Goeie kaas is maanden oud.
Vers wil helemaal niks meer zeggen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Onnozelaar.
Vers wil niet zeggen dat iets 1 dag gerijpt is he. Dat je het even weet.
Groetjes.
Ik ken alleen de markt in zoetermeer. Vroeger was het nog een gezonde markt maar tegenwoordig is het echt een achterstallig gebeuren daar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, hier in Voorburg niet zo snel. Redelijke kak wijk, maar toch stond er sinds 100 jaar een Turk! :| ZELFS hier!
Maar goed, geen aversie tegen Turken hoor! Maar schreeuwerige Turken.
Ben ik wel met je eens (gedeeltelijk).quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:11 schreef zovty het volgende:
Vers wil helemaal niks meer zeggen.
Ik ben een keer op de Haagse Markt geweest. Ik wil nooit meer.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef J.Herrer het volgende:
Als je dat niet gewend bent moet je maar niet in de buurt komen van die turkse markt in Beverwijk, dat is 100x zo erg
Toch was de Haring wel lekker, raar genoeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ken alleen de markt in zoetermeer. Vroeger was het nog een gezonde markt maar tegenwoordig is het echt een achterstallig gebeuren daar.
-60% van het publiek is hoofddoek.
-het stinkt naar vis.
-die afgedankte slecht ontworpen kleding
-schreeuwende mongolen.
Ik wilde namelijk vorig weekend vis halen op de markt. Ik dacht dat het daar wel beter zou zijn dan in de winkel waar het verpakt is.
Maar toen ik aankwam om half 4 a 4 uur lagen de producten gewoon in het gesmolten ijswater te dopperen. Nog niet gesproken over de vliegen.
Ik was weer snel weg
Haringquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toch was de Haring wel lekker, raar genoeg.
Ik liep laatst langs de snoepkraam op de markt.. al dat snoep zat onder de wespenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:13 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik ken alleen de markt in zoetermeer. Vroeger was het nog een gezonde markt maar tegenwoordig is het echt een achterstallig gebeuren daar.
-60% van het publiek is hoofddoek.
-het stinkt naar vis.
-die afgedankte slecht ontworpen kleding
-schreeuwende mongolen.
Ik wilde namelijk vorig weekend vis halen op de markt. Ik dacht dat het daar wel beter zou zijn dan in de winkel waar het verpakt is.
Maar toen ik aankwam om half 4 a 4 uur lagen de producten gewoon in het gesmolten ijswater te dopperen. Nog niet gesproken over de vliegen.
Ik was weer snel weg
Ja und? Hebben wespen aids ofzo? Bij jamin zit het snoep onder kindersnot.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:27 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik liep laatst langs de snoepkraam op de markt.. al dat snoep zat onder de wespen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |