Heb jij het topic überhaupt wel gelezen, retard?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:55 schreef cerror het volgende:
Heb je het programma al gezien dan?
Neen, houd dan je muil droeftoeter.
Ik vond hem altijd super cool in Kopspijkers, jammer toch dat dat programma weg is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:52 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond komt er een nieuw programma op televisie van Jack Spijkerman. Waarom durft deze vent na zijn Talpa-afgang überhaupt nog met z'n lelijke smoel op televisie te komen?
Klacht: Jack Spijkerman.
Subklacht: Volgens mij is het programma zelf best aardig, alleen hij verpest het.
"Nederland" zal wel weer een zogenaamde doorsnee burger zijn uit een "volksbuurt" die het helemaal zat is en op Wilders gaat stemmenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:06 schreef patatmetfriet het volgende:
Jack Spijkerman
"Wat vindt Nederland daar nou van?" Nou, het interesseert me geen kanker.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Nederland" zal wel weer een zogenaamde doorsnee burger zijn uit een "volksbuurt" die het helemaal zat is en op Wilders gaat stemmen
Er is echt niks mis met Jack Spijkerman. Zijn overstap naar Talpa was alleen maar logisch, helaas is gewoon die hele zender een flop geworden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:52 schreef Smart_ass het volgende:
Vanavond komt er een nieuw programma op televisie van Jack Spijkerman. Waarom durft deze vent na zijn Talpa-afgang überhaupt nog met z'n lelijke smoel op televisie te komen?
Klacht: Jack Spijkerman.
Subklacht: Volgens mij is het programma zelf best aardig, alleen hij verpest het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |