Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:19 schreef Multivitamine het volgende:
ik zei met een rauwe, maar gedempte stem 'Ey! Kan je die telefoon nou eens weg doen....?!'
Terwijl je in de bioscoop zit?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:19 schreef Multivitamine het volgende:
Ps: Let niet op rare zinconstructies, spelfouten etc... Dit is vanaf mijn telefoon getypt, en dat is dus tantoe moeilijk.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Wackyduck het volgende:
Jij bent dus zo een mongool die tijdens de film in de zaal gaat rondlopen?
Nog irritanter inderdaad. Zat donderdag ook in de bios, men kunnen mensen niet van te voren even naar de wc gaan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:22 schreef Wackyduck het volgende:
Jij bent dus zo een mongool die tijdens de film in de zaal gaat rondlopen?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef Multivitamine het volgende:
Ja, want een fok-held als jij zou ook echt opstaan. Jij zou ter plekke naar de wc rennen en daar via je telefoon een topic erover openen, om vervolgens je excuses aan hem aan te bieden voor het feit dat je hem misschien stoorde toen je opstond
Ik weet het, maarja vrouwen he..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
*iets over downloaden, gratis, je eigen eten en drinken, telefoon aan*
Nee ik zou gewoon blijven zitten en er een topic over openen want echte fokkers bewegen niet. En praten tegen andere mensen buiten het internet doe ik al helemaal niet. Echte fokkers praten met hun vingersquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:35 schreef Multivitamine het volgende:
Ja, want een fok-held als jij zou ook echt opstaan. Jij zou ter plekke naar de wc rennen en daar via je telefoon een topic erover openen, om vervolgens je excuses aan hem aan te bieden voor het feit dat je hem misschien stoorde toen je opstond
Hoe kansloos. Zet die van jezelf dan ook uit.quote:Behalve mijn eigen, want een kwartier later werd ik zelf gebeld... Epic fail ...
*iets over vrouwen*quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:42 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Ik weet het, maarja vrouwen he..
Hal-looo, dit is Fok, als iedereen dat motto heeft blijft er niks meer over voor Klaagbaak, psychologie, liefde en onzin voor je leven. En waarschijnlijk de rest van het forum.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:20 schreef zovty het volgende:
Wat is er toch gebeurd met het oud hollandsche "met je eigen zaken bemoeien"? Iedereen heeft maar een mening over wat een ander doet en wil die mening ook nog eens zo breed mogelijk ventileren.
Het is breder dan fok.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hal-looo, dit is Fok, als iedereen dat motto heeft blijft er niks meer over voor Klaagbaak, psychologie, liefde en onzin voor je leven. En waarschijnlijk de rest van het forum.
Heeft geen zin. Als je een paar beugels tijdens de film drinkt dan moet je vanzelf weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:36 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nog irritanter inderdaad. Zat donderdag ook in de bios, men kunnen mensen niet van te voren even naar de wc gaan?
Ik had de OP amper gelezen, ik zocht snel naar een titel maar die vond ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:25 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Dat kan je niet opmaken uit zn OP? "Public enemy" "John Dillinger". faalhaas.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:26 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heeft geen zin. Als je een paar beugels tijdens de film drinkt dan moet je vanzelf weer
Gelukkig zaten wij achterin, dus niemand had er last van
Jaquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Whehe gaat dit over het bioscoopavontuur dat je met ons mee was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |